MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('Peugeot-Citroen планують побудувати завод в Нижньогородській області або під Києвом? Компанія Peugeot-Citroen, як і раніше розглядає можливість будівництва заводу з виробництва своїх автомобілів в Нижегородській області, повідомив глава регіону Валерій Шанцев.\r \r «Ми зустрічалися з керівництвом Peugeot-Citroen. Їм, як і раніше цікавий цей проект. А ми готові надати їм будь-яку зелену майданчик зі всією необхідною інженерією », - сказав Шанцев.Ранее Peugeot-Citroen розглядала можливість створення в Нижньогородській області автоскладального виробництва, в тому числі обговорювалася перспектива його створення на базі Горьковського автозаводу. Тепер же, уточнив Шанцев, варіант будівництва на базі «ГАЗу» вже не розглядається і мова йде про зведення заводу «в чистому полі». \r Нагадаємо, що минулого тижня з\'явилася інформація про можливе будівництво складального заводу Citroen у Київській області. Як розповів «ДС» голова Броварської районної державної адміністрації Микола Діденко, проект створення складального виробництва просуває компанія «АІС», яка представляє інтереси французького автомобілебудівника на території України з 2005 р. За його словами, зараз вона увійшла в завершальну стадію оформлення земельної ділянки площею 26 га, розташованого в селищі Требухів на окружній дорозі Броварів. Заступник голови місцевої РДА Олексій Дармограй зазначив, що зараз закінчується зміна цільового призначення селянських паїв з земель товарного сільськогосподарського призначення на землі промисловості. «Тобто селяни отримають акти на свої паї вже з новим цільовим призначенням, після чого продадуть ділянки. Інакше продати землю вкрай складно, оскільки діє мораторій », - пояснив він. Проект планується реалізувати в два етапи. На першій стадії буде споруджена велика база з продажу автомашин і комплектуючих російських, китайських, французьких і вітчизняних виробників, логістичний комплекс і СТО. Після їх введення в експлуатацію, наміченого на кінець 2008 - початок 2009 рр.., Французи мають намір приступити до будівництва автоскладальних цехів, яке має завершитися до 2012 р. За словами Олексія Дармограя, все обладнання буде завозитися з Франції. Очікують приїзду звідти і інженерів, які на початковому етапі стануть навчати українських фахівців. Орієнтовна потужність майбутнього підприємства складе 60 тис. автомобілів на рік. Для реалізації проекту знадобиться близько EUR50 млн. «Згідно з попередніми домовленостями зібрані в нашому районі автомобілі будуть поставлятися не тільки на внутрішній ринок України, але і на ринки країн СНД», - зазначив Микола Діденко. \r \r Генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко вважає, що заявлена сума інвестицій для організації великовузлового складання є цілком реальною, тоді як для будівництва виробництва повного циклу необхідно інвестувати понад $ 200 млн. На думку експертів, однією з причин прийняття французами такого рішення є динамічний розвиток українського ринку легкових авто. За даними Auto-Consulting, якщо в 2005 р. його обсяг збільшився на 25%, то протягом минулого року - на 40%. Ще більш різко зросли продажі на нашому ринку Citroеn: у 2006 р. було реалізовано 1,183 тис. штук автомобілів цієї марки, що на 267% перевищує показники позаминулого року. Якщо виходити з того, що мито при імпорті машин складає 25%, а при ввезенні комплектуючих до них - всього 5%, запуск складального виробництва в Україні дозволить французам знизити вартість авто на 20%, що стане вагомим козирем у конкурентній боротьбі. «Цією перевагою вже скористалася Skoda, яка після запуску виробництва на\" Єврокарі »перемістилася з десятою рядки з продажу в першу п\'ятірку», - заявив пан Назаренко. \r \r Знаковість події полягає в тому, що Citroеn стане першою іноземною компанією, яка самостійно освоїть збірку в нашій країні. Вся існуюча в Україні збірка зарубіжних автомобільних брендів до цих пір здійснювалася місцевими компаніями: Луцьким автомобільним заводом (Hyundai, KIA), «Єврокар» (Skoda, Volkswagen, Seat), «ЗАЗ» (Сhevrolet, Opel, Daewoo), «КрАСЗ» ( Ssang-Yong, FAW), а при розміщенні заводів світові корпорації віддавали перевагу Росії. Олег Назаренко вважає, що рішення Citroеn може бути пов\'язано і з погіршенням інвестиційного клімату РФ. «Працюючі там заводи по збірці BMW, KIA, Ford та інше, не виправдали надій їхніх власників: преференції в Росії як і раніше віддаються компанії« АвтоВАЗ », - повідомив він« ДС ». Але навіть якщо друга частина проекту з яких-небудь причин реалізована не буде, то сторони все одно залишаться у виграші: французи розширять число майданчиків для продажу своїх авто, район отримає додаткові інвестиції і нові робочі місця на об\'єктах «АІС», а депутат ВР Дмитро Святаш стане господарем досить великого і ліквідної ділянки землі. За інф. \"Діловий Столиці\"') AND id != 22692 AND approve='1' AND date < '2019-02-18 01:26:07' LIMIT 15