05-01-2011 | Изготовление автомобилей

«Група ГАЗ» розкрила стратегію на майбутнє

За майбутнє автозаводу можна не хвилюватися, вважають у керівництві компанії.
 Нещодавно пройшли на ГАЗі ювілейні урочистості стали приводом для того, щоб не тільки підсумувати пройдене, а й поговорити про майбутнє підприємства. Представники керівництва компанії, спілкуючись з журналістами, особливо підкреслювали: за майбутнє ГАЗу можна не хвилюватися. Фінансові показники поліпшуються, масштаби бізнесу зростають, а придбані міжнародний досвід і нові технології допоможуть ГАЗу подолати розрив, що відокремлює його від зарубіжних конкурентів ...   Основний актив
 Почнемо з того, що до свого 75-річчя Горьковський автозавод зберіг за собою статус одного з провідних підприємств галузі. Більш того, він став центром найбільшої в країні автомобілебудівник ¬ ної корпорації - "Групи ГАЗ", що об'єднала близько 20 заводів і претендує на роль глобального гравця. Саме на базі УКЕР ГАЗу компанія створює об'єднаний ¬ ний інженерний центр, де будуть розроблятися нові продукти. І саме тут, у Нижньому Новгороді, планує "прописатися" керуюча компанія холдингу. "Нам багато говорять про те, що Нижній Новгород - це не центр, але у нас свої доводи. Ми вважаємо, що треба бути ближче до свого основного виробничого активу, до центру бізнесу", - сказав голова ради директорів "Групи ГАЗ" Петро Золотарьов . За його словами, за два останні роки капіталізація компанії зросла з $ 180 млн до $ 2 млрд. Російське ділове співтовариство визнало "Групу ГАЗ" кращою машинобудівною компанією 2006 року. У тому числі й тому, що в минулому році компанія здійснила "інвестиційний прорив", викупивши активи за кордоном - британський завод LDV й устаткування американського заводу Sterling Heights разом з ліцензією на ви ¬ пуск легкових автомобілів Chrysler Sebring і Dodge Stratus.

    Плацдарм у Європі
   З покупкою британського заводу LDV і його основного продукту - сімейства комерційних автомобілів Maxus-ГАЗ отримав серйозний плацдарм, "і не де-небудь, а відразу в Європі", зазначає Петро Золотарьов. Відомо, що производст ¬ во Maxus в Бірмінгемі ГАЗ планує розвивати: роз ¬ рять продуктову лінійку, на ¬ рощувати обсяги, освоювати нові ринки. А в 2008 році ви ¬ пуск цього автомобіля почнеться і в Нижньому Новгороді. Вже існуючу на ГАЗі про ¬ дуктовую лінійку легких комерційних автомобілів доповнить модель преміум-класу. Невідомому в Росії Maxus доведеться конкурувати з такими брендами, як Ford і Mercedes. Але голова правління "Групи ГАЗ" Ерік Еберхардсон не бачить у цьому великої проблеми. "У цьому сегменті дійсно дуже велика конкуренція серед іномарок, - говорить він. - Але ми будемо випускати машину, яка вже успішно бореться з ними на західних ринках".

   І все ж головне предназ ¬ начення Maxus полягає, мабуть, в тому, щоб допомогти ГАЗу подолати технологічний розрив, що відокремлює його від конкурентів. "Купити технологію нескладно, важливо розуміти, що далі з нею робити, - міркував у одному з інтерв'ю Петро Золотарьов, - А ми це розуміємо. Вже сьогодні йде робота над проектом« ГАЗель-2 "з урахуванням придбаний ¬ ної технології LDV, яку ми отримали у вигляді Maxus ".

    Секрети фірми
   Отже, "Газель-2", у створенні якої після покупки ГАЗом британської LDV можна було й сумніватися, все ж таки з'явиться. Раніше під цією назвою малося на увазі нове покоління "Газелі" з несучим кузовом і переднім приводом, але під цю концепцію придбаний LDV, нагадав Ерік Еберхардсон. "У той же час ми розглядаємо можливість створення повної гами легких комерційних автомобілів та на базі сьогоднішньої" Газелі ", і на базі Maxus, - додав він. - За прикладом Ford Transit це буде лінійка автомобілів повною масою від 2,8 до 4,2 тонни, з новим кузовом, як із заднім, так і з переднім приводом ". За словами Еберхардсона, в наступному році ГАЗ почне випускати не тільки Maxus, але і оновлену "Газель" з агрегатами від англійського "брата". А ось строки створення наступного покоління легких комерційних автомобілів поки залишаються таємницею. "Модельний план є одним з найбільш секретних документів фірми, - сказав Еберхардсон. - Але зазвичай моделі в цьому класі оновлюються через п'ять-сім років".

     Поки залишається в секреті і те, під яким брендом ГАЗ буде випускати новий легковий автомобіль на платформі Chrysler Sebring/Dodge Stratus. Як розповів Петро Золотарьов, компанія провела соціологічне дослідження з цього питання, запропонувавши учасникам опитування ряд можливих на ¬ звань автомобіля. "Перемогло назву цікаве, але не" Волга ", - зазначив він. Втім, остаточне рішення буде прийнято до кінця року з урахуванням пропозицій професійної брендингові фірми.

    "Волга" буде жити?
 Виробництво нового легкового автомобіля на платформі Chrysler Sebring/Dodge Stratus має розпочатися в січні 2008 року. Зараз на заводі йдуть монтаж і налагодження обладнання, готується проект ребрендінга і рестайлінга автомобіля. "Є детальний план за цим проектом. Рада директорів компанії на кожному засіданні розглядає хід його реалізації. Ми будемо готові вчасно представити клієнтам новий автомобіль", - розповів Петро Золотарьов. Але і "Волга" поки не списана з рахунків. Принаймні, цього року автомобілів плануван ¬ ється випустити не менше, ніж у минулому. При цьому "Волга" 2007-го модельного року отримає новий салон, її виробництво розпочнеться наприкінці березня. Петро Золотарьов також зазначив, що керівники ряду російських регіонів просять розробити спеціальні лізингові програми, щоб придбати "Волгу" в якості таксі. "Автомобіль модифікується, у нього є своя ринкова ніша, - доба ¬ вил він. - І ми працюємо над створенням фінансових інструментів, щоб допомогти клієнтам цю машину придбати".
 

Детальніше про ГАЗ див. на ais.com.ua


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • LDV може заявити про банкрутство
  • Чи є майбутнє у ГАЗу?
  • Новий Ford Transit завоював титул "Міжнародний фургон 2007 року"
  • Прем&
  • Міжнародний холдинг «Атлант М» оприлюднив плани до 2010 року
  • Український ринок обрусів
  • Ford анонсував новий Ford Transit
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Як розшифровуються «круті» номери
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
  • Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік
  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.