05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Камінь у російську «город»

У середу, 20 грудня, в Нижегородській області в селищі Сошники відбулася закладка першого каменя в будівництво автоскладального комплексу "Об'єднані транспортні технології" "UTTECH". Дожили ... Для нас це був знаменний день, тому що вперше за всю історію автопрому, український автобізнес має намір прийти з інвестиціями до Росії, створити там виробництво і робочі місця. Більше того, українські компанії приносять до Росії не тільки технології, але і власні успішні продукти: автобуси, автомобілі, вантажівки і двигуни. Ще цей день був показовий тим, що підкреслив системний вихід наших компаній на зовнішні ринки. Саме системний, так як це вже не перше закордонне підприємство, яким керують українці.
У церемонії взяли участь представники Міністерства промисловості та енергетики РФ, Губернатор Нижегородської області Валерій Шанцев-, міністр промислової політики України-Анатолій Головко, народні депутати України, а також керівництво компанії "UTTECH". Частинка Україні тепер буде знаходиться в Борському районі Нижегородської області - в самому «серці» «Російського Детройта», як ще називають Нижегородську область. Саме з цієї причини було вирішено зупинити вибір на Нижегородському регіоні, де є підприємства-суміжники, фахівці, та й місцеві влади надають всебічну підтримку. Як вже повідомляв AUTO-Consulting, нове підприємство "Об'єднані транспортні технології" "UTTECH" вже отримало від Мінекономрозвитку «добро» на режим «промсборки», що ставить його в один ряд з такими інвесторами як Toyota, Nissan, Volkswagen, Ford, GM. Щоб підкреслити значимість даної події, старт нового проекту вирішили почати з урочистої церемонії закладки першого каменя в будівництво автоскладального виробництва.

 Спільне підприємство Корпорації "Богдан" і "Запорізького автомобілебудівного заводу» - перша значуща інвестиція в російський автовиробничі сектор економіки серед країн СНД і це теж привід для гордості.

 За задумом загальна площа підприємства складе 250га. Інвестиції в будівництво заводу складуть 470млн. доларів США. Повна локалізація проекту вимагатиме додаткових інвестицій у розмірі близько 300 млн. Перші автомобілі і автобуси заводу повинні зійти через три роки після початку будівництва, тобто в 2009 році.

  Структурно, автоскладальний комплекс сконцентрує свою діяльність на трьох виробничих напрямках:
 -Збирання легкових автомобілів за технологією зварювання, фарбування, зборка. Виробничі потужності майбутнього заводу дозволять випускати 160000 автомобілів щорічно. Це будуть автомобілі General Motors: Chevrolet Lanos, Chevrolet Aveo і ZAZ-Sens.
 -Виробництво автобусів "ISUZU" малого, середнього та великого класів.  Заплановані виробничі потужності складають 6000 автобусів на рік. Також щорічно тут будуть випускатися 8000 шасі для автобусів малого і середнього класу.

 -Складання дизельних двигунів і коробок передач ISUZU для середньотоннажних вантажівок і автобусів малого та середнього класів. Виробничі потужності складуть 80000 двигунів на рік.

 При виході на повні проектні потужності на підприємстві будуть зайняті близько 8000 чоловік: безпосередньо в автобусному виробництві будуть задіяні 3000 співробітників і не менше 5000 будуть зайняті у виробництві компонентів. Територіально керуюча компанія і торговий дім розташуються в Нижньому Новгороді. Генеральним менеджером цього проекту буде Каплун Василь Іванович.

Отже, камінь в російський «город» вже покинутий. Тепер настала черга копіткої щоденної роботи з будівництва заводу. Як вже зазначав AUTO-Consulting, майбутній завод буде відігравати важливу роль у європейській системі виробництва GM.  

 Деталі. AUTO-Consulting

 Роль нового заводу


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Новий завод вантажних автомобілів виросте в Черкасах через 400 днів
  • Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Ford повинен бути № 2 в Україні
  • Що чекає ЛАЗ? Інтерв&
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.