05-01-2011 | Изготовление автомобилей

BMW Group став найуспішнішим у світі виробником автомобілів преміум-класу

Концерн BMW Group в 2005 фінансовому році розвивався швидше, ніж основні конкуренти і домігся рекордних показників збуту і обороту. Оборот концерну виріс в порівнянні з минулим роком на 5,2% до 46 656 (минулий рік: 44 335) мільйонів євро. Оборот у сегменті "Автомобілі" збільшився на 7,8% і досяг 45 861 (минулий рік: 42 544) мільйонів євро. У сегменті "Мотоцикли" оборот склав 1223 (+18,9%/минулий рік: 1029) мільйонів євро. Оборот у сфері фінансових послуг виріс на 14,4% і досяг 9408 (минулий рік: 8226) мільйонів євро.
 У 2005 році було продано 1327992 автомобіля марок BMW, MINI і Rolls-Royce, що дозволило концерну BMW Group перевершити підсумки минулого року на 9,9% (минулий рік: 1208732 автомобіля). Прогноз на 2005 р.
 Враховуючи позитивний розвиток справ, Хельмут Панк, Голова Правління BMW AG, підтвердив прогноз на 2005 рік: "Проблеми, про які ми говорили на початку року і викликані коливаннями курсів валют, високими цінами на сировину та інтенсивної конкуренцією, вдалося більшою частиною компенсувати зростанням збуту і підвищенням ефективності роботи. Тому в 2005 фінансовому році ми приблизно вийдемо на високий результат минулого року ".

    Перспективи збуту в 2006 році.
 Концерн BMW Group продовжить своє успішне розширення модельного ряду і в майбутньому. На поточний рік підприємство завдяки солідному портфоліо марок і продуктів очікує подальшого зростання: "Ми виходимо з того, що BMW Group і в 2006 фінансовому році залишиться на шляху зростання. Тому ми прагнемо до збільшення збуту і в цьому році хочемо знову домогтися рекордного результату", - заявив панку.

    Інвестиції як і раніше на високому рівні.
 Інвестиції підприємства склали в 2005 році 3993 євро і залишилися як і раніше на високому рівні. Це відповідає падінню на 8,1% (минулий рік: 4347 млн євро). Активовані згідно IAS витрати на розробки зросли на 24,5% і досягли 1396 (минулий рік: 1121) мільйона євро. У основний капітал та нематеріальні майнові цінності підприємство інвестувало 2597 (-19,5%/минулий рік: 3226) мільйонів євро.

    Кількість співробітників не змінилося.
 У концерні BMW Group на кінець 2005 року в усьому світі працювало 105 798 співробітників, причому кількість персоналу залишилося на високому рівні минулого року (минулий рік: 105 972). Кількість учнів склало 4464 людини і не змінилося в порівнянні з минулим роком.

    Зростання виробництва.
 Внаслідок зростання збуту концерн BMW Group добився нових рекордних показників у виробництві автомобілів. Було продано 1323119 автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce, що на 5,8% більше, ніж у минулому році (1 250 345 автомобілів). На новому заводі в Лейпцігу з початку серійного виробництва в березні 2005 року і до кінця року було виготовлено більше 50 000 автомобілів BMW 3-ї серії.

    Автомобілі: нові рекорди збуту у всіх марок.
 У минулому році продаж всіх марок зросли до рекордних значень. Тим самим концерн BMW Group став найуспішнішим у світі виробником автомобілів преміум-класу. Основні серії автомобілів BMW - 3-а, 5-а і 7-я - дозволили BMW стати в 2005 році лідером у відповідних сегментах.

   Збут автомобілів марки BMW склав 1126768 автомобілів, перевершивши таким чином торішнє значення (1023583) на 10,1%. "Це зростання доводить солідність портфоліо продуктів марки BMW і доводить ефективність роботи всесвітньої мережі збуту", - заявив панку.

   BMW 1-ї серії (149 493 автомобіля) у своєму першому повному році виробництва користувався високим попитом (минулий рік: 39 247).

   Найбільш продаваним автомобілем концерну BMW Group став що пропонується з березня 2005 року новий седан 3-ї серії, який розійшовся у 229 932 екземплярах, що склало 17% всього збуту 2005 року. У загальній складності світової збут автомобілів BMW 3-ї серії в 2005 році склав 434 342 автомобіля. Тим самим, незважаючи на зміну самої популярної моделі, був майже досягнуто торішній рівень продажів седанів і універсалів 3-й серії (-3,4%/минулий рік: 449 732).

   BMW 5-ої серії в минулому році був проданий у кількості 228 389 автомобілів, що дозволило йому втриматися практично на одному рівні з минулим роком (-0,5%/229 598).

   BMW 6-ої серії значно перевершив показники минулого року - зростання збуту склав значні 10,9%, а всього було продано 23 340 автомобілів (минулий рік: 21 040).

   У вищому класі клієнтам було поставлено 50 062 BMW 7-ї серії (минулий рік: 47 689), що відповідає збільшенню на 5,0%.

   Значне зростання продажів відзначили BMW X3. Продажі спортивного позашляховика зросли на 20,0% і склали 110 719 (минулий рік: 92 248) штук.

   Як і раніше великий попит користувався BMW X5, який на шостому році свого випуску був проданий у кількості 101 537 автомобілів, що практично відповідає рівню минулого року (-3,3%/104 988). У цілому після виходу BMW X5 на ринок у грудні 1999 року клієнтам було поставлено майже 535 000 автомобілів.

   Z4 за звітний рік був проданий у кількості 28 808 примірників, що менше торішнього значення (-25,1%/38 483). Оновлена модель родстера була представлена BMW Group в січні на автомобільній виставці в Детройті. Нове купе Z4 вийде на ринок у середині року.

   Збут марки MINI у минулому році вперше склав більше 200 000 автомобілів. Постачання клієнтам зросли на 8,7% і склали 200 428 (минулий рік: 184 357) автомобілів. Як закритий варіант MINI, так і кабріолет вийшли на ще більш якісний рівень. Найбільш значний приріст відзначений у самої потужної версії MINI Cooper S. Зростання продажів склало 25,8%, а всього було продано 56 916 (минулий рік: 45 246) автомобілів. Це відповідає 28,4% усього збуту. Самою популярною моделлю (44,4%) залишається MINI Cooper, який був проданий у кількості 89 079 примірників (+1,4%/минулий рік: 87 875). Вибір на користь базової моделі Mini One в минулому році зробили 27,2% клієнтів, що відповідає 54 433 автомобілів (+6,2%/минулий рік: 51 236).

   В абсолютному класі "люкс" марка Rolls-Royce зміцнила свої лідируючі позиції. Було продано 796 автомобілів Phantom, що злегка перевершує показник минулого року - 792 автомобіля.

    Значне зростання збуту мотоциклів.
 У сегменті "Мотоцикли" завдяки новим моделям вдалося досягти значного зростання. Збут за підсумками року виріс на 5,6% і склав 97 474 (минулий рік: 92 266) мотоциклів.

    Фінансові послуги йдуть незмінним шляхом зростання.
 В області фінансових послуг концерн BMW Group продовжував розширювати свою діяльність і продовжив у 2005 році йти шляхом зростання. Обсяг нових угод з клієнтами виріс на 13,2% і склав 23 507 мільйонів євро - нове рекордне значення (минулий рік: 20 759 мільйонів євро). Частка наданих через відділ фінансових послуг кредитів на купівлю нових автомобілів марок BMW і MINI склала в минулому році 41,1%, що дещо менше торішнього значення (минулий рік: 42,0%).

  Детальніше про BMW див. на bmw.ua


Статьи похожей тематики:

  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Rolls-Royce Phantom в Києві
  • BMW Group ставить нові рекорди продажів в I кварталі 2006 року
  • У 2010 році BMW Group розраховує продати на 10% більше
  • Обсяг продажів BMW Group у вересні збільшився на 11,4%
  • Економічний звіт Skoda Auto за 2003 рік
  • BMW активізується на ринку США
  • У 2007 році BMW Group показала кращі результати продажів по всіх трьом брен ...
  • Компанія «АВТ Баварія» підвела підсумки діяльності у 2006 році
  • Прем&
  • Продажі BMW Group за півріччя 2006 року збільшилися на 8%
  • Європейський авторинок. Підсумки 2009 року
  • Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.