MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('Як роблять запорізький ZAZ Lanos Як уже повідомляв \"AUTO-Consulting\", у Запоріжжі стартувало повномасштабне виробництво ZAZ Lanos. Тепер цей автомобіль можна сміливо назвати українським, оскільки на ЗАЗі ведеться зварювання і фарбування кузова і повна збірка всього автомобіля - всього більше 300 операцій. \r ZAZ Lanos рухається по загальному конвеєру, і після збирання проходить обов\'язкову діагностику. Контролери стверджують, що якість Зазовськіх Lanos не гірше, а навіть краще, ніж польських. На слово ми їм не повірили і вирушили відстежити весь технологічний ланцюжок виробництва. Ось як його роблять ...\r Все починається з логістики. \r \r Ще в минулому році на ЗАЗі почали будувати новітній логістичний комплекс, площею понад 13 тис. м2. Сюди різним транспортом постачають всі комплектуючі. \r Тут їх сортують, ідентифікують і складують на відповідне місце. Звідси формується вся комплектація на кожен пост конвеєра. \r Логістичний комплекс функціонує як годинник. Всі рухи персоналу, автомобілів і комплектуючих - чітко вивірені. Жодного зайвого руху. \r Як повідомив Голова наглядової Ради ЗАТ «ЗАЗ» Олег Папашев: «Ми завчасно готувалися до виробництва Lanos, тому робили великі інвестиції у допоміжні виробництва. Так, від злагодженої роботи логістичного центру залежить ритм конвеєра. Спочатку робота в логістиці організована так, щоб конвеєр завжди був забезпечений комплектуючими. \r Таїнство зварювання \r \r Обладнання для виробництва кузовів Lanos розраховано на програму 60 тис. штук на рік. Більше український і російський ринок поки не поглине, тому й лінія зварювального виробництва Lanos складається з кондукторних постів і не настільки автоматизована, як, наприклад, лінія «Таврій». Під проект «Lanos» встановлено 14 кондукторів, 120 одиниць зварювального обладнання, виробництва GM-DAT. Загальна площа ділянки, задействаваного у зварюванні Lanos, становить більше 10000 м2. У зварювальному цеху встановлено обладнання зі зварювання елементів кузова. У Запоріжжі приходять штампування, і на кожній ділянці ведеться зварювання окремих елементів. Все обладнання унікальне і розраховане на унікальні операції. Відзначимо, що метал, з якого роблять Lanos - оцинкований. \r \r Окремо варять підлогу, підлога багажника, лонжерони. Потім на зварювальної лінії відбувається з\'єднання окремих елементів в єдиний кузов. Ключовим етапом є приєднання боковин кузова. Сам процес формування геометрії кузова відбувається в зварювальному кондуктора, де контролюються всі розміри і допуски. Всі перераховані зварювальні роботи ведуться операторами. \r \r Після того, як кузов «відбувся», його на візку відправляють на ділянку, де він знайде двері, капот і багажник. Їх навішують збирачі, які й контролюють зазори. На окремих постах ведеться зачистка зварювальних швів. \r \r У цьому ж цеху є лабораторія, яка регулярно відбирає кузов для контролю всієї геометрії. Тут є точне вимірювальне обладнання, а інженери не тільки виявляють дефекти, але і з\'ясовують причину їх появи. Перш, ніж запустити серійне виробництво, лабораторія тестувала десятки кузовів з різних технологічних партій, за її звітів вносилися зміни в технологію і налаштування обладнання. Але і при серійному виробництві контроль за кожною партією, обов\'язковий. Як повідав нам директор з якості: «Якщо щось виявлять, будемо перевіряти всю партію». \r \r У зварювальному цеху кузов повинні прийняти контролери, і він відправиться на ліфті в цех забарвлення. \r Малярка \r \r У «малярці» кузов проходить підготовку до фарбування, воскування і саму процедуру забарвлення. Процес тут повністю автоматизовано. Під проект «Lanos» була проведена модернізація лінії, 460 підвісок, 375 «Скид», спроектовано та виготовлено 27 найменувань оснащення, придбано 29 нових одиниць обладнання., Організований ділянку воскування. \r Кузови рухаються від етапу до етапу по підлоговому конвеєру, паралельно з кузовами «Таврій», «Славут» і ВАЗ-2109. Вінчає весь процес фарбування в автоматичних камерах, де робот фарбує автомобілі. \r \r Налаштування програмного забезпечення дозволяє розпізнавати, де кузов «Таврії», де Lanos, і робот відпрацьовує різні програми забарвлення. \r Фарбувати Lanos в Запоріжжі вчилися давно. Перші кузова ми бачили тут ще у 2002 році. Підготовка виробництва Opel Astra дозволила вирішити багато технологічні завдання і переналаштувати конвеєр під відмінні від «Таврії» автомобілі. Директор з якості визнається, що запустити виробництво Opel Astra було важче, а Lanos «йшов» як за «маслу», оскільки багато питань були вирішені вже при підготовці Astra. У листопаді 2003 року корпорація «УкрАвто», ЗАТ «ЗАЗ» і GM-DAT підписали угоду про співпрацю, а вже 8 жовтня 2004 року, в ході пуско-налагоджувальних робіт, з конвеєра зійшов перший Lanos. Як бачимо, організація виробництва була виконана в рекордні терміни. \r Збірка \r \r Після «малярки» кузов Lanos спускається в цех збірки на тому ж конвеєрі, де йдуть і «Таврії» і ВАЗи. І далі від поста до поста йде повне складання та встановлення обладнання. У ході підготовки виробництва Lanos було реконструйовано 3000 м2, закуплені нові стенди, модернізований конвеєр, організована комп\'ютерна система управління. ZAZ Lanos інтегрований до загального складальний процес і його збірку ведуть ті ж робітники, що збирає і інші автомобілі. \r \r На конвеєрі Lanos легко відрізнити за зеленим захисним фартухом на крилах - щоб не подряпали. \r - «А не переплутають чи збирачі комплектуючі? Може краще було збирати Lanos в окремий день? », - Запитуємо у директора з якості. \r Гарантує, що не переплутають. «По-перше, всі комплектуючі суворо відсортовані, а операції розписані до дрібниць. По-друге, кожен збирач виконує лише одну операцію і чітко знає, що і на яку модель йде. А випускати Lanos в окремі дні недоцільно, тому що за день ми затоварений всі склади, а так виробництво працює відразу на ринок. \" \r Контроль \r \r Після складання Lanos відправляється на діагностику, де тестуються величини гальмівних сил, рівень токсичності, світло фар і т.п. Потім - обов\'язковий короткий пробіг, під час якого водій контролює роботу підвіски і рівень шумів. Якщо все в нормі - автомобіль відправляється в цех остаточної здачі. Тут його знову чекають тести на герметичність, огляд і т.д. Спеціально під цей проект було реконструйовано 10000 м2 приміщень, закуплено 10 нових стендів діагностики, змонтовані безтіньові камери контролю якості забарвлення. Тільки після цього він відправиться в торгову мережу. \r \r Зараз на ЗАЗі почали будувати випробувальний трек довжиною більше кілометра. На ньому будуть ділянки з різним покриттям і різними режимами руху. Обіцяють побудувати трек вже в наступному році, тоді на ньому будуть тестувати кожен випущений автомобіль. \r Схожі треки є на більшості автозаводів Кореї, Японії та Європи. Тепер буде він і на ЗАЗі. \r Відзначимо, що між цехами на ЗАЗі є особливі взаємини. Якщо буде виявлено дефект, то «загорнутий» всю партію автомобілів, а усунення неполадок стягнуть з того цеху, який «пропустив» шлюб. Така система стимулює випускати якісні автомобілі, навіть робітники контролюють один одного, шлюб невигідний нікому. А як інакше? Кому ж захочеться недоотримати зарплату? \r \r Ця система настільки ефективна, що рівень рекламацій знижується з місяця в місяць. \r Фінал програми «Народний автомобіль» \r Відзначимо, що ZAZ Lanos - це вже 7-й автомобіль, повномасштабне виробництво якого освоїли на ЗАЗі та друга в країні іномарка. Тепер тут роблять ЗАЗ-1102, ЗАЗ-1103, ЗАЗ-110557, ВАЗ-21093, ВАЗ-21099, Opel Astra і тепер ZAZ Lanos. Ступінь локалізації більше 50%, а з двигуном МеМЗ буде і вище. Ім\'я ZAZ Lanos з\'явилося не випадково. Справа в тому, що цей автомобіль буде носієм бренду «ЗАЗ» не тільки в Україні, але і в інших країнах. Очікується, що у 2 кварталі 2005 року він з\'явиться на російському ринку, будуть постачання і в інші країни СНД. Дилери з багатьох країн вже виявляють інтерес до українського автомобілю. Ступінь локалізації буде підвищуватися як за рахунок комплектуючих (шини, АКБ, диски і т.п.), так і за рахунок металу (штампування). \r \r Напевно, настане такий день, коли ZAZ Lanos стане майже 100%-им українським продуктом і цей день буде означати підйом не тільки для автозаводу, але і для цілого ряду виробників комплектуючих. Очевидно, що ZAZ Lanos - це і є той «народний автомобіль», яку чекала від автопрому України, в ім\'я якого писалися Програми Уряду та наукові Трактати. На ньому буде їздити нинішнє покоління, його будуть любити і пестити власники, про нього будуть сперечатися в гаражах і на СТО, його будуть лаяти й критикувати. ВІН стане наймасовішим автомобілем і витіснить ВАЗ з лідируючих позицій, і на нього пересядуть з давніх «копійок» і «шестірок», які знають \"по чому пуд солі», дядьки ... \r ZAZ Lanos буде випускатися в обсязі 60 тис. авто на рік - це саме великий обсяг виробництва в Україну. Виходить «народний автомобіль» відбувся. А про що ж тоді мріяти? \r Початкових потужностей з «Таврії» (до 150 тис.в рік) зараз вже немає. ZAZ Lanos тільки встав на конвеєр, а на ЗАЗі вже подумують про другу масової моделі. Схоже, що це буде Chevrolet ... Але, ZAZ звучить як-то «народнішим» J \r \r У планах автозаводцев в наступному році випустити 150 тис. автомобілів, а через рік - і всі 200 тис. Зараз таких потужностей на ЗАЗі немає, а значить, нас чекає і другий «народний автомобіль». \r Деталі. \"AUTO-Consulting\" \r \r \r Сам продукт \r ZAZ Lanos - це відомий в Україні Daewoo Lanos-II (модель Т-150). Поки його випускають в двох комплектаціях: SE і SX \r \r Радимо почитати: \r Як роблять двигуни МеМЗ. Репортаж із заводу \r Моторесурс двигуна МеМЗ - 300 тис. км. Проблем з холостим ходом на Daewoo Sens більше немає \r Як роблять Opel Astra на ЗАЗі \r Як роблять Daewoo Sens \r Як роблять Таврії і Славути ') AND id != 21880 AND approve='1' AND date < '2021-01-27 20:00:30' LIMIT 15