05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Mitsubishi піде під контроль японського інвестфонду

А японський інвестфонд Phoenix Capital придбає (можливо, зі своїми партнерами) звичайні акції Mitsubishi Motors на 100 млрд ієн ($ 924 млн). Це зробить його власником найбільшого і, можливо, контрольного пакету голосуючих акцій. А ось DaimlerChrysler купувати нові акції проблемної компанії не збирається. Представляючий американо-німецький концерн в раді директорів Mitsubishi Motors Рюдігер Грубе визнав, що в результаті його частка в капіталі скоротиться з нинішніх 37% до 20-25%. Точний розмір пакету назвати неможливо, тому що невідомо, за якою ціною будуть продаватися акції: японська компанія називає лише розмір необхідних їй коштів, але не кількість акцій, що випускаються.    Після того як у квітні цього року DaimlerChrysler припинив надавати фінансову допомогу проблемної японської "дочці", за порятунок Mitsubishi Motors взялися компанії з групи Mitsubishi і сторонні інвестори. У травні вони затвердили план виведення компанії з кризи, що передбачає її фінансування у розмірі 450 млрд ієн (близько $ 4 млрд) шляхом придбання нових емісій її акцій. Споріднені компанії вже вклали в Mitsubishi Motors приблизно дві третини від цієї суми - 295 млрд ієн ($ 2,7 млрд), купивши привілейовані акції автомобільної компанії. Але цього виявилося мало. Тепер автомобільна компанія просить збільшити допомогу ще на 96 млрд ієн ($ 900 млн) до 546 млрд ієн ($ 5 млрд).  

 Вчора на загальних зборах акціонерів Mitsubishi Motors гендиректор компанії Еітіро Окадзакі повідомив, що американська фінансова група J. P. Morgan Chase вкладе в привілейовані акції автомобільної компанії на 50 млрд ієн ($ 463 млн) більше, ніж планувалося раніше. Таким чином, 15 липня в ході нового розміщення акцій Mitsubishi Motors між компаніями, які беруть участь у її порятунок, J. P. Morgan Chase придбає "префи" Mitsubishi Motors на 150 млрд ієн ($ 1,4 млрд). У той же день Nippon Oil, що входить до групи Mitsubishi, придбає привілейовані акції автокомпанії на 1 млрд ієн ($ 9 млн).  

Mitsubishi Motors зовсім нещодавно, 16 червня, вже переглядала план реструктуризації, оголосивши про додаткову програмі скорочення витрат на $ 660 млн. Разом з новими засобами це повинно допомогти компанії справитися з очікуваним 40%-вим падінням продажів, викликаним визнанням Mitsubishi в масових дефектах своїх автомобілів.

   За словами Okazaki, компанія намагатиметься скористатися можливостями японського законодавства, яке дозволяє проводять реструктуризацію компаніям зменшувати податковий тягар. Гендиректор Mitsubishi Motors визнав, що компанія бореться за саме своє існування. А президент японської Atlantis Investment Research, що управляє активами в $ 600 млн, Едвін Мернер заявив Bloomberg: "Компанія спливає кров'ю і потребує переливання, щоб вижити". На його думку, в крайньому випадку підрозділи компанії, які чогось варті, можна продати, а найгірші - просто закрити. (DJ, FT, 29.06.2004, Олег Мітяєв).

За інф. "Відомостей"


Статьи похожей тематики:

  • Альтернатива позашляховикам. Тест Volkswagen Multivan Atlantis
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Mitsubishi вихід з кризи знайдено
  • Mitsubishi Motors зазнала рекордних збитків
  • Mitsubishi Motors відшукала $ 1,8 млрд
  • Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити
  • АвтоВАЗ темнить з дивідендами
  • Toyota представила план участі в автомобільних гонках на 2006 рік
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Чи варто купувати китайський скутер
  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • Лізинг чи кредит. Що вигідніше?
  • Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • Де в квітні вигідно купувати автомобілі? Огляд акцій і знижок




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.