05-01-2011 | Изготовление автомобилей

РусПромАвто вийде на фондовий ринок

На російському фондовому ринку може з'явитися новий перспективний емітент - холдинг "РусПромАвто", що поєднує автомобільні активи Олега Дерипаски. Компанія вже перереєструвалася з ТОВ у ВАТ і має намір консолідувати на своєму балансі всі активи холдингу. Щоправда, дотримання всіх формальностей займе не менше года.75% капіталу "РусПромАвто" належить компанії Олега Дерипаски "Базовий елемент", ще 25% - менеджменту холдингу. До складу "РусПромАвто" входить п'ять бізнес-одиниць: "Нижегородські автомобілі" (об'єднують ГАЗ (53,7%), "Волзькі мотори", Заволзький завод гусеничних тягачів, Саранський завод автосамоскидів і Арзамаський машинобудівний завод), "Автобуси" (Павловський, Лікінський, Голіцинський автобусні та Канашський автоагрегатний заводи), "Двигуни" (ЯМЗ, ЯЗТА, Тетіївський моторний), "Великовантажні автомобілі" (автозавод "Урал") і "Будівельно-дорожні машини" (ЧСДМ, "Брянський арсенал", "Тверський екскаватор ").

   Найбільші підприємства холдингу - ГАЗ і ПАЗ. За підсумками вчорашніх торгів РТС їх ринкова капіталізація склала $ 152,3 млн і $ 22,7 млн відповідно. Виручка ГАЗу за дев'ять місяців 2003 р. склав $ 844 млн, ПАЗа - $ 85 млн.

   Про плани перетворення "РусПромАвто" у публічну компанію розповів нещодавно призначений гендиректор Олександр Юшкевич. Він назвав вихід на фондовий ринок - спочатку на російський, а в перспективі і на західний - першочерговою метою компанії, не уточнивши, проте, йде мова про випуск облігацій або про продаж пакета акцій - приватному чи публічному (IPO).  

 Першим кроком виходу на ринки стане перетворення "РусПромАвто" з ТОВ у ВАТ. Як повідомив "Відомостям" Юшкевич, перереєстрація пройшла 2 лютого, а найближчим часом буде сформований статутний капітал нового акціонерного товариства. За його словами, він складе більше 10 млрд руб. і буде розділений на акції номіналом 1 руб. У ФКЦБ "Відомостям" повідомили, що документи на реєстрацію випуску акцій "РусПромАвто" до комісії ще не надходили. Юшкевич запевняє, що це буде зроблено до 21 лютого. Він не говорить, хто виступить засновником нового ВАТ. За його словами, зараз всі акціонери "РусПромАвто" - це "компанії, дружні" Базовому елементу ", а точна інформація про акціонерів буде міститись в рішенні про випуск цінних паперів.  

 Паралельно зі зміною юридичної форми "РусПромАвто" на свій баланс переводить акції підприємств холдингу. За словами Юшкевича, компанія вже отримала дозвіл МАПА на консолідацію активів і вона буде завершена "найближчим часом". Зокрема, "РусПромАвто" вже придбало 50% акцій ГАЗу.

   За законом про акціонерні товариства покупець більш ніж 30% акцій зобов'язаний зробити оферту про викуп іншим акціонерам (ця вимога може бути скасована рішенням зборів акціонерів). Однак представники "РусПромАвто" не змогли повідомити, чи планує компанія робити оферту. "Все буде зроблено за законом", - зауважив представник компанії.  

 Аналітики раді планам "РусПромАвто" вийти на фондові ринки, але відзначають, що це може зайняти не менше року. В'ячеслав Смольянінов з "НІКойлу" відзначає, що спочатку компанії необхідно вибудувати інтегрований холдинг. Поки ж "РусПромАвто" більше нагадує йому компанію з управління активами, ніж центр капіталізації. А до західних ринків "РусПромАвто", на думку Олени Сахнова з ОФГ, добереться не раніше 2006 - 2007 рр.. Вона відзначає, що це варто робити, коли компанія досягне більшої вартості.

   Зараз же оцінити капіталізацію "РусПромАвто" аналітики не беруться - фінансові показники більшості входять у нього невідомі.

   З компаній, що входять в "РусПромАвто", на російських біржах торгуються лише акції ГАЗу і "Павловського автобуса", а також облігації "Російських Автобусів-Фінанс" на 500 млн руб. Набагато краще представлені на фондовому ринку папери "АвтоВАЗу", який випустив не тільки акції і облігації, але й глобальні депозитарні розписки на свої акції, що обертаються на ринках Берліна і Франкфурта. Крім того, компанія планує отримати лістинг Лондонської фондової біржі. Нещодавно про намір отримати лістинг в РТС заявила "Северсталь-Авто".  

 Деталі. "Відомостей"


Статьи похожей тематики:

  • У ГАЗу можуть бути нові власники
  • Українці зацікавилися автомобільними активами Абрамовича.
  • Українці рубають вікно в Росію
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Руспромавто вирішила переоформити на себе контрольний пакет ГАЗу
  • Северсталь-Авто пропонує своїм акціонерам реорганізувати компанію
  • &
  • РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
  • Новий капотник УРАЛ
  • ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА
  • На Уралі змінять директора
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • УАЗ побудує другу автозавод на 50 тис. авто на рік
  • "РусАвтоПром" привіз з пробігу 385 млн. руб. Підсумки виробництва ...
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.