05-01-2011 | Изготовление автомобилей
У ГАЗу можуть бути нові власники На Газе новий керівник. Оприлюднено терміни виробництва модельної гами ГАЗу Северсталь-Авто пропонує своїм акціонерам реорганізувати компанію Абрамович продав свої акції РусПромАвто РусПромАвто вийде на фондовий ринок УАЗ побудує другу автозавод на 50 тис. авто на рік Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями У ЗІЛа з& Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів "Руспромавто" сконцентрується на виробництві вантажівок Мита на нові іномарки можуть стати 15% Лізинг чи кредит. Що вигідніше? У Москві бум кредитних продажів Навіщо Mitsubishi купила 40% російського імпортера "Рольф"? Де купити скутер. Огляд ринку 2004
РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
В "Руспромавто" гендиректора довго не затримуються. Перший керівник компанії В. Бєляєв пропрацював в ній близько року. Його змінив Д. Стрежнєв, який не зійшовся з власником "Базела" О. Дерипаскою в поглядах на розвиток компанії і на початку 2003 р. покинув "Руспромавто". З 1 березня йому на зміну прийшов П. Сіньшінов. Він кілька років пропрацював у команді О. Дерипаски: з 1997 р. він займався придбанням вугільних компаній на користь "Базела". Очоливши "Руспромавто", Сіньшінов заявив "Ведомостям", що його основним завданням стане розробка продуктової стратегії, а також проведення реструктуризації підприємств холдингу, на здійснення якої потрібно близько 7 років. Однак реалізувати ці завдання Сіньшінов не зміг. Через тяжку хворобу він був змушений залишити посаду гендиректора компанії. У прес-службі "Руспромавто" "Ведомостям" заявили, що минулого тижня новим гендиректором "Руспромавто" був призначений керуючий директор "Базела", член ради директорів "Руспромавто" А. Юшкевич. Він прийшов на роботу в групу в 2002 р., а до цього працював керуючим директором "Трійки Діалог". Представник "Руспромавто" С. Черних відзначив, що Юшкевич добре знайомий зі станом справ в "Руспромавто", тому що на посаді керуючого директора "Базела" курирував серед іншого і автомобілебудування. За його словами, новий директор продовжить підготовку реструктуризації холдингу.
Аналітики вважають, що головним завданням нового директора має стати пошук іноземного інвестора. "Колишнє співробітництво" Руспромавто "з іноземними партнерами так і не призвело до створення спільних виробничих потужностей у Росії, - говорить А. Агібалов з" Атона ". - Залучення стратегічного інвестора є життєво важливим для всіх вітчизняних підприємств автопрому". Є. Сахнова з ОФГ додає, що "Руспромавто" не завадить велика централізація управлінських функцій, багато з яких поки що залишаються у директорів входять у холдинг заводів.
"Газета" пише, що прес-секретар "Базового елемента" Є. Прокоф 'єва відмовилася коментувати будь-яку інформацію про угоду з "РусПромАвто". Прес-секретар "Сибнефти" А. Фірсов, який озвучує позицію Millhouse Capital, також не зміг прояснити ситуацію, пославшись на брак інформації. Хоча, на думку аналітиків, пройшло вже більше місяця з тих пір, як цей пакет акцій був проданий Р. Абрамовичем разом з блок-пакетом "Російського алюмінію" за 2 млрд дол Побічно на користь такого розвитку подій говорять зміни в керівництві холдингу. В управлінні громадських зв'язків "РусПромАвто" підтвердили, що новим гендиректором компанії призначений керуючий директор "Базела" А. Юшкевич, що відповідає за інвестиції в алюмінієвому, автомобілебудівному та авіаційному бізнесі. Він змінив на посаді гендиректора Петра Сіньшінова, який пішов "за станом здоров'я". Втім, на думку експертів, помітних змін у роботі холдингу це призначення не принесе, оскільки "одна людина з команди Дерипаски змінив іншого". Аналітики вважають, що чукотський губернатор Роман Абрамович зумів на початку жовтня "дорого продати" блок-пакет "Русала" "Базовому елементу" лише тому, що "у навантаження" віддав акції автомобільного холдингу. Аналітик "Проспекту" Н. Іванов, у свою чергу, вважає ймовірність продажу 37,5% "РусПромАвто" "Базовому елементу" досить високою. За його підрахунками, 37,5% акцій холдингу оцінюється в 300-400 млн дол: "РусПромАвто" - не надто привабливий актив, його акції досить мляво торгуються на вторинному ринку. А перехід на єдину акцію, який в теорії може підвищити привабливість компанії, трапиться не раніше 2005 року ".
Експерти не виключають, що чукотський губернатор продав і право голосування по акціях в останньому 25%-ном пакеті "РусПромАвто", яким він розпоряджається поряд з іншими міноритаріями. На думку експертів, мовчання компаній, які не бажають розкривати інформацію про цю операцію, пояснюється не економічними, а скоріше політичними причинами. Останнім часом, особливо у світлі подій навколо ЮКОСу, продаж активів у Росії Абрамовичем досить нервово сприймається владою. Показово, що саме в жовтні генпрокурор Устинов оголосив, що у його відомства є претензії до "Сибнефти", які, тим не менш, поки залишилися "не підшитими до справи". Мабуть, і "Базовому елементу", і структурам Абрамовича необхідний час, щоб домовитися з владою.
"РусПромАвто" - не перший актив, проданий Р. Абрамовичем. В кінці минулого року Millhouse продала Національному резервному банку акції "Аерофлоту". У цьому році було прийнято рішення про об'єднання ЮКОСу та "Сибнафти", в результаті чого Millhouse отримала 26% акцій нової компанії і 3 млрд. доларів. Абрамович і понині залишається одним з найбагатших людей світу. За розмірами стану 36-річний бізнесмен був названий журналом Forbes другою людиною в Росії і 49-м - у світі.
"'" Нагадує, що пан Сіньшінов протримався на своїй посаді 8 місяців. Весь цей час він займався скороченням витрат заводів РПА і консолідацією активів. Зокрема, була викуплена додемісія ГАЗу, в результаті частка РПА в статутному капіталі заводу зросла з 61 до 75%. Влітку були скорочено дві проміжні керуючі компанії - "Великовантажні автомобілі" і "Будівельно-дорожні машини", а перебувають у їх віданні заводи перепідпорядковані безпосередньо РПА. Центральний офіс "Русавтопрома" готується до переїзду з Москви - як було заявлено, для мінімізації витрат. Продано ряд непрофільних активів - зокрема, акції "Центросвара". Г-н Юшкевич поки відмовився коментувати свої плани на новій посаді, але, як повідомили в РПА, він не має наміру змінювати існуючу структуру компанії. За словами джерело "'" в РПА, холдинг більше не збирається купувати нові активи, за винятком знаходиться під арбітражним управлінням Тутаєвському моторного заводу, про покупку якого йдуть переговори з кредиторами. Не планується і висновок власних цінних паперів на фондовий ринок. Передбачуваний обсяг інвестицій на 2004 рік - близько 3 млрд руб., В тому числі на впровадження нових продуктів - 1,7 млрд руб., На заходи з виконання сучасних норм безпеки та екологічної чистоти продуктів - 700 млн руб. Як і раніше пріоритетним вважається спільний проект з Iveco (підрозділ концерну FIAT). На початку року планувалося створення двох СП - з випуску мікроавтобусів і вантажівок та з виробництва дизельних двигунів, однак цю домовленість не реалізована. 6 листопада голова "Базела" О. Дерипаска підписав ще одну угоду - на цей раз з керуючим директором FIAT Д. Морков. Однак 11 листопада в представництві FIAT повідомили, що ніяких конкретних дій по цьому документу не ведеться.
Експерт BKG А. Бєлякова вважає, що "стратегічного сенсу у РПА в його нинішньому вигляді немає", тому що його активи, багато з яких збиткові, "не пов'язані ні між собою, ні з основним бізнесом" Базела "-" Російським алюмінієм ". Консолідація активів в руках" Базела "має сенс для того, щоб розпродати їх по частинах". Серед потенційних покупців РПА називається Межпромбанк. Раніше повідомлялося, що він викупив частки міноритаріїв. Г-н Сіньшінов не коментує цю інформацію. Експертам важко припустити, кого ще можуть зацікавити активи РПА. В. Швецов, президент холдингу "Северсталь-авто", паралельно з РПА провідного розробку сучасного дизеля, заявив, що його компанія не розглядає можливість придбання цих активів, оскільки не вважає їх потенційно прибутковим бізнесом.
"Газета" пише, що прес-секретар "Базового елемента" Є. Прокоф 'єва відмовилася коментувати будь-яку інформацію про угоду з "РусПромАвто". Прес-секретар "Сибнефти" А. Фірсов, який озвучує позицію Millhouse Capital, також не зміг прояснити ситуацію, пославшись на брак інформації. Хоча, на думку аналітиків, пройшло вже більше місяця з тих пір, як цей пакет акцій був проданий Р. Абрамовичем разом з блок-пакетом "Російського алюмінію" за 2 млрд дол Побічно на користь такого розвитку подій говорять зміни в керівництві холдингу. В управлінні громадських зв'язків "РусПромАвто" підтвердили, що новим гендиректором компанії призначений керуючий директор "Базела" А. Юшкевич, що відповідає за інвестиції в алюмінієвому, автомобілебудівному та авіаційному бізнесі. Він змінив на посаді гендиректора Петра Сіньшінова, який пішов "за станом здоров'я". Втім, на думку експертів, помітних змін у роботі холдингу це призначення не принесе, оскільки "одна людина з команди Дерипаски змінив іншого". Аналітики вважають, що чукотський губернатор Роман Абрамович зумів на початку жовтня "дорого продати" блок-пакет "Русала" "Базовому елементу" лише тому, що "у навантаження" віддав акції автомобільного холдингу. Аналітик "Проспекту" Н. Іванов, у свою чергу, вважає ймовірність продажу 37,5% "РусПромАвто" "Базовому елементу" досить високою. За його підрахунками, 37,5% акцій холдингу оцінюється в 300-400 млн дол: "РусПромАвто" - не надто привабливий актив, його акції досить мляво торгуються на вторинному ринку. А перехід на єдину акцію, який в теорії може підвищити привабливість компанії, трапиться не раніше 2005 року ".
Експерти не виключають, що чукотський губернатор продав і право голосування по акціях в останньому 25%-ном пакеті "РусПромАвто", яким він розпоряджається поряд з іншими міноритаріями. На думку експертів, мовчання компаній, які не бажають розкривати інформацію про цю операцію, пояснюється не економічними, а скоріше політичними причинами. Останнім часом, особливо у світлі подій навколо ЮКОСу, продаж активів у Росії Абрамовичем досить нервово сприймається владою. Показово, що саме в жовтні генпрокурор Устинов оголосив, що у його відомства є претензії до "Сибнефти", які, тим не менш, поки залишилися "не підшитими до справи". Мабуть, і "Базовому елементу", і структурам Абрамовича необхідний час, щоб домовитися з владою.
"РусПромАвто" - не перший актив, проданий Р. Абрамовичем. В кінці минулого року Millhouse продала Національному резервному банку акції "Аерофлоту". У цьому році було прийнято рішення про об'єднання ЮКОСу та "Сибнафти", в результаті чого Millhouse отримала 26% акцій нової компанії і 3 млрд. доларів. Абрамович і понині залишається одним з найбагатших людей світу. За розмірами стану 36-річний бізнесмен був названий журналом Forbes другою людиною в Росії і 49-м - у світі.
"'" Нагадує, що пан Сіньшінов протримався на своїй посаді 8 місяців. Весь цей час він займався скороченням витрат заводів РПА і консолідацією активів. Зокрема, була викуплена додемісія ГАЗу, в результаті частка РПА в статутному капіталі заводу зросла з 61 до 75%. Влітку були скорочено дві проміжні керуючі компанії - "Великовантажні автомобілі" і "Будівельно-дорожні машини", а перебувають у їх віданні заводи перепідпорядковані безпосередньо РПА. Центральний офіс "Русавтопрома" готується до переїзду з Москви - як було заявлено, для мінімізації витрат. Продано ряд непрофільних активів - зокрема, акції "Центросвара". Г-н Юшкевич поки відмовився коментувати свої плани на новій посаді, але, як повідомили в РПА, він не має наміру змінювати існуючу структуру компанії. За словами джерело "'" в РПА, холдинг більше не збирається купувати нові активи, за винятком знаходиться під арбітражним управлінням Тутаєвському моторного заводу, про покупку якого йдуть переговори з кредиторами. Не планується і висновок власних цінних паперів на фондовий ринок. Передбачуваний обсяг інвестицій на 2004 рік - близько 3 млрд руб., В тому числі на впровадження нових продуктів - 1,7 млрд руб., На заходи з виконання сучасних норм безпеки та екологічної чистоти продуктів - 700 млн руб. Як і раніше пріоритетним вважається спільний проект з Iveco (підрозділ концерну FIAT). На початку року планувалося створення двох СП - з випуску мікроавтобусів і вантажівок та з виробництва дизельних двигунів, однак цю домовленість не реалізована. 6 листопада голова "Базела" О. Дерипаска підписав ще одну угоду - на цей раз з керуючим директором FIAT Д. Морков. Однак 11 листопада в представництві FIAT повідомили, що ніяких конкретних дій по цьому документу не ведеться.
Експерт BKG А. Бєлякова вважає, що "стратегічного сенсу у РПА в його нинішньому вигляді немає", тому що його активи, багато з яких збиткові, "не пов'язані ні між собою, ні з основним бізнесом" Базела "-" Російським алюмінієм ". Консолідація активів в руках" Базела "має сенс для того, щоб розпродати їх по частинах". Серед потенційних покупців РПА називається Межпромбанк. Раніше повідомлялося, що він викупив частки міноритаріїв. Г-н Сіньшінов не коментує цю інформацію. Експертам важко припустити, кого ще можуть зацікавити активи РПА. В. Швецов, президент холдингу "Северсталь-авто", паралельно з РПА провідного розробку сучасного дизеля, заявив, що його компанія не розглядає можливість придбання цих активів, оскільки не вважає їх потенційно прибутковим бізнесом.