05-01-2011 | Изготовление автомобилей

РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе

В "Руспромавто" гендиректора довго не затримуються. Перший керівник компанії В. Бєляєв пропрацював в ній близько року. Його змінив Д. Стрежнєв, який не зійшовся з власником "Базела" О. Дерипаскою в поглядах на розвиток компанії і на початку 2003 р. покинув "Руспромавто". З 1 березня йому на зміну прийшов П. Сіньшінов. Він кілька років пропрацював у команді О. Дерипаски: з 1997 р. він займався придбанням вугільних компаній на користь "Базела". Очоливши "Руспромавто", Сіньшінов заявив "Ведомостям", що його основним завданням стане розробка продуктової стратегії, а також проведення реструктуризації підприємств холдингу, на здійснення якої потрібно близько 7 років. Однак реалізувати ці завдання Сіньшінов не зміг. Через тяжку хворобу він був змушений залишити посаду гендиректора компанії. У прес-службі "Руспромавто" "Ведомостям" заявили, що минулого тижня новим гендиректором "Руспромавто" був призначений керуючий директор "Базела", член ради директорів "Руспромавто" А. Юшкевич. Він прийшов на роботу в групу в 2002 р., а до цього працював керуючим директором "Трійки Діалог". Представник "Руспромавто" С. Черних відзначив, що Юшкевич добре знайомий зі станом справ в "Руспромавто", тому що на посаді керуючого директора "Базела" курирував серед іншого і автомобілебудування. За його словами, новий директор продовжить підготовку реструктуризації холдингу.  Аналітики вважають, що головним завданням нового директора має стати пошук іноземного інвестора. "Колишнє співробітництво" Руспромавто "з іноземними партнерами так і не призвело до створення спільних виробничих потужностей у Росії, - говорить А. Агібалов з" Атона ". - Залучення стратегічного інвестора є життєво важливим для всіх вітчизняних підприємств автопрому". Є. Сахнова з ОФГ додає, що "Руспромавто" не завадить велика централізація управлінських функцій, багато з яких поки що залишаються у директорів входять у холдинг заводів.

 "Газета" пише, що прес-секретар "Базового елемента" Є. Прокоф 'єва відмовилася коментувати будь-яку інформацію про угоду з "РусПромАвто". Прес-секретар "Сибнефти" А. Фірсов, який озвучує позицію Millhouse Capital, також не зміг прояснити ситуацію, пославшись на брак інформації. Хоча, на думку аналітиків, пройшло вже більше місяця з тих пір, як цей пакет акцій був проданий Р. Абрамовичем разом з блок-пакетом "Російського алюмінію" за 2 млрд дол  Побічно на користь такого розвитку подій говорять зміни в керівництві холдингу. В управлінні громадських зв'язків "РусПромАвто" підтвердили, що новим гендиректором компанії призначений керуючий директор "Базела" А. Юшкевич, що відповідає за інвестиції в алюмінієвому, автомобілебудівному та авіаційному бізнесі. Він змінив на посаді гендиректора Петра Сіньшінова, який пішов "за станом здоров'я". Втім, на думку експертів, помітних змін у роботі холдингу це призначення не принесе, оскільки "одна людина з команди Дерипаски змінив іншого".  Аналітики вважають, що чукотський губернатор Роман Абрамович зумів на початку жовтня "дорого продати" блок-пакет "Русала" "Базовому елементу" лише тому, що "у навантаження" віддав акції автомобільного холдингу.  Аналітик "Проспекту" Н. Іванов, у свою чергу, вважає ймовірність продажу 37,5% "РусПромАвто" "Базовому елементу" досить високою. За його підрахунками, 37,5% акцій холдингу оцінюється в 300-400 млн дол: "РусПромАвто" - не надто привабливий актив, його акції досить мляво торгуються на вторинному ринку. А перехід на єдину акцію, який в теорії може підвищити привабливість компанії, трапиться не раніше 2005 року ".

   Експерти не виключають, що чукотський губернатор продав і право голосування по акціях в останньому 25%-ном пакеті "РусПромАвто", яким він розпоряджається поряд з іншими міноритаріями.  На думку експертів, мовчання компаній, які не бажають розкривати інформацію про цю операцію, пояснюється не економічними, а скоріше політичними причинами. Останнім часом, особливо у світлі подій навколо ЮКОСу, продаж активів у Росії Абрамовичем досить нервово сприймається владою. Показово, що саме в жовтні генпрокурор Устинов оголосив, що у його відомства є претензії до "Сибнефти", які, тим не менш, поки залишилися "не підшитими до справи". Мабуть, і "Базовому елементу", і структурам Абрамовича необхідний час, щоб домовитися з владою.

   "РусПромАвто" - не перший актив, проданий Р. Абрамовичем. В кінці минулого року Millhouse продала Національному резервному банку акції "Аерофлоту". У цьому році було прийнято рішення про об'єднання ЮКОСу та "Сибнафти", в результаті чого Millhouse отримала 26% акцій нової компанії і 3 млрд. доларів. Абрамович і понині залишається одним з найбагатших людей світу. За розмірами стану 36-річний бізнесмен був названий журналом Forbes другою людиною в Росії і 49-м - у світі.

   "'" Нагадує, що пан Сіньшінов протримався на своїй посаді 8 місяців. Весь цей час він займався скороченням витрат заводів РПА і консолідацією активів. Зокрема, була викуплена додемісія ГАЗу, в результаті частка РПА в статутному капіталі заводу зросла з 61 до 75%. Влітку були скорочено дві проміжні керуючі компанії - "Великовантажні автомобілі" і "Будівельно-дорожні машини", а перебувають у їх віданні заводи перепідпорядковані безпосередньо РПА. Центральний офіс "Русавтопрома" готується до переїзду з Москви - як було заявлено, для мінімізації витрат. Продано ряд непрофільних активів - зокрема, акції "Центросвара".  Г-н Юшкевич поки відмовився коментувати свої плани на новій посаді, але, як повідомили в РПА, він не має наміру змінювати існуючу структуру компанії. За словами джерело "'" в РПА, холдинг більше не збирається купувати нові активи, за винятком знаходиться під арбітражним управлінням Тутаєвському моторного заводу, про покупку якого йдуть переговори з кредиторами. Не планується і висновок власних цінних паперів на фондовий ринок. Передбачуваний обсяг інвестицій на 2004 рік - близько 3 млрд руб., В тому числі на впровадження нових продуктів - 1,7 млрд руб., На заходи з виконання сучасних норм безпеки та екологічної чистоти продуктів - 700 млн руб.  Як і раніше пріоритетним вважається спільний проект з Iveco (підрозділ концерну FIAT). На початку року планувалося створення двох СП - з випуску мікроавтобусів і вантажівок та з виробництва дизельних двигунів, однак цю домовленість не реалізована. 6 листопада голова "Базела" О. Дерипаска підписав ще одну угоду - на цей раз з керуючим директором FIAT Д. Морков. Однак 11 листопада в представництві FIAT повідомили, що ніяких конкретних дій по цьому документу не ведеться.

   Експерт BKG А. Бєлякова вважає, що "стратегічного сенсу у РПА в його нинішньому вигляді немає", тому що його активи, багато з яких збиткові, "не пов'язані ні між собою, ні з основним бізнесом" Базела "-" Російським алюмінієм ". Консолідація активів в руках" Базела "має сенс для того, щоб розпродати їх по частинах".  Серед потенційних покупців РПА називається Межпромбанк. Раніше повідомлялося, що він викупив частки міноритаріїв. Г-н Сіньшінов не коментує цю інформацію. Експертам важко припустити, кого ще можуть зацікавити активи РПА. В. Швецов, президент холдингу "Северсталь-авто", паралельно з РПА провідного розробку сучасного дизеля, заявив, що його компанія не розглядає можливість придбання цих активів, оскільки не вважає їх потенційно прибутковим бізнесом.


Статьи похожей тематики:

  • У ГАЗу можуть бути нові власники
  • На Газе новий керівник. Оприлюднено терміни виробництва модельної гами ГАЗу
  • Северсталь-Авто пропонує своїм акціонерам реорганізувати компанію
  • Абрамович продав свої акції РусПромАвто
  • РусПромАвто вийде на фондовий ринок
  • УАЗ побудує другу автозавод на 50 тис. авто на рік
  • У ЗІЛа з&
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • "Руспромавто" сконцентрується на виробництві вантажівок
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Лізинг чи кредит. Що вигідніше?
  • У Москві бум кредитних продажів
  • Навіщо Mitsubishi купила 40% російського імпортера "Рольф"?
  • Де купити скутер. Огляд ринку 2004


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.