05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Северсталь-Авто пропонує своїм акціонерам реорганізувати компанію

Міноритаріями, які ПРОГОЛОСУЮТЬ ПРОТИ РЕОРГАНІЗАЦІЇ, БУДЕ запропонував продати свої акції за ціною $ 1,05. Аналітики вважають таку ціну сильно заниженою, адже, виходячи з такої оцінки, "Северсталь-Авто" коштує трохи більше $ 22 млн.  "Северсталь-Авто" управляє активами "Сєвєрсталі" в автомобільній галузі. За даними ФКЦБ на 1 жовтня 2002 р., "Северсталь-Авто" належить 55% Ульяновського автомобільного заводу і 63% акцій ЗМЗ. Виручка цих підприємств за підсумками 2002 р. склала більше $ 480 млПо даними ФКЦБ, станом на жовтень 2002 р. акціонерами "Северсталь-Авто" були "Северсталь-Гарант" (43,72%), "Северсталь-груп" (21,99 %), а 16,63% акцій належало голові ради директорів "Сєвєрсталі" А. Мордашову. Статутний капітал ВАТ "Северсталь-Авто" складається з 22074192 звичайних акцій номіналом 12,5 руб.

 24 травня на річних зборах акціонерів "Северсталь-Авто" належить схвалити реорганізацію компанії шляхом приєднання до неї двох дочірніх компаній - ТОВ "Агава-Інвест" та ТОВ "Північ-ГАЗ-Авто". Як говорить представник "Северсталь-Авто", приєднання цих компаній є юридичною формальністю, в результаті якої структура акціонерного капіталу "Северсталь-Авто" не зміниться. Мета реорганізації, за словами представника компанії, - консолідувати частку структур "Сєвєрсталі" в ЗМЗ. При цьому він не називає розміри пакетів акцій, що належать "Агава-Інвест" і "Північ-ГАЗ-Авто". За даними "Скрін-Емітент", в 2001 р. ТОВ "Агава-Інвест" володіло 19,997%.

   Акціонерам, які не візьмуть участі в голосуванні або проголосують проти реорганізації, "Северсталь-Авто" запропонує викупити належні їм акції за ціною 32,5 руб. ($ 1,05) за акцію. Така оцінка, пояснює представник компанії, була дана незалежним оцінювачем, назва якого в компанії назвати не змогли. На думку співрозмовника "Відомостей", у міноритарних акціонерів "Северсталь-Авто" немає підстав голосувати проти реорганізації. Навпаки, консолідація додаткового пакету акцій ЗМЗ підвищить вартість компанії.

   Однак аналітики вважають, що "Северсталь-Авто" сильно недооцінила папери ЗМЗ. Є. Сахнова з ОФГ вказує, що виходячи з ринкової вартості належать "Северсталь-Авто" пакетів акцій УАЗа і ЗМЗ, ціна однієї акції компанії повинна становити $ 3,2. Тим не менше, погоджується вона, консолідація додаткового пакету акцій ЗМЗ в руках "Северсталь-Авто" корисна компанії, так що її міноритарні акціонери повинні схвалити майбутню реорганізацію.

   Аналітик "НІКойлу" В. Смольянінов називає запропоновану ціну акцій "Северсталь-Авто" "заниженою в декілька разів". Виходячи з ціни викупу однієї акції, вказує він, загальна капіталізація "Северсталь-Авто", якій належать контрольні пакети акцій УАЗа і ЗМЗ, становить всього близько $ 22 млн.  Аналітик Альфа-банку М. Матвєєв відзначає, що зараз на позабіржовому ринку акції "Северсталь-Авто" торгуються по $ 2-2,2 за штуку, "на основі порівняльного аналізу показників входять до групи УАЗа і ЗМЗ ми вивели прогноз за розрахунковою ціною акцій "Северсталь-Авто" на рівні $ 5,4 ". Т.ч., за оцінкою Альфа-банку, вартість компанії перевищує $ 100 млн.

   

Ринок дешевих авто буде зростати. "Автомобіль вартістю $ 8 тис. за своїми споживчими властивостями повинен відрізнятися від того, що випускається зараз. Якщо ми хочемо конкурувати в цьому сегменті, потрібно робити товар іншої якості". При цьому В. Швецов вважає, що "Конкурентів у нашому секторі у нас немає. Так був спочатку влаштований російський автопром: всі заводи диференційовані за різними класами автомобілів. Найближча до нас модель -" Нива ", але вона теж йде. Ми провели маркетингові дослідження і зробили рестайлінгову модель УАЗ-315195 (на базі УАЗ-3151), в якій постаралися врахувати всі основні претензії до цього автомобіля ... Машина залишається дешевою, але споживчі якості покращаться, вона буде відповідати стандарту "Євро-2", вимогам активної і пасивної безпеки. У тій ніші, де затребуваний наш автомобіль, альтернативних продуктів немає, і ми повинні рахуватися з можливостями споживачів ".

   На запитання "У секторі дорогих автомобілів ви вже не розраховуєте на свої розробки, заявивши про намір випускати машину під яким-небудь відомим іноземним брендом?" В. Швецов відповів: "Бренд важливий для того, щоб вийти на ринок з розкрученим продуктом, властивості якого добре відомі. Наші споживачі психологічно не готові платити $ 30 тис. за автомобіль з логотипом" УАЗ ". З іншого боку, якщо мова йде про збереження іноземного бренду, значить, до цього продукту будуть пред'являтися дуже високі вимоги, які ми не можемо гарантувати самостійно. А свої таланти ми реалізуємо в існуючих моделях, з відповідним співвідношенням ціни і споживчих властивостей ... Для нас важливо мати технологічний центр, де б ми отримували нові знання і потім транслювали їх на існуючі активи ".

   Що стосується вітчизняної індустрії комплектуючих, то в неї "ніяких шансів. Індустрія комплектуючих у Росії повинна бути нова, або нам доведеться все імпортувати. Якщо у нас політика буде здорова, то локалізація може зайняти не більше півроку. Виробники комплектуючих - досить зрозумілі і відомі компанії, і вони також зацікавлені в розширенні бізнесу. Але для них важливий об'єм. Чому вони до цих пір не тут? Та тому що немає ніякого сенсу обладнати наші старі моделі імпортним гідропідсилювачем керма: він-то буде працювати добре, а все інше - погано ".


Статьи похожей тематики:

  • &
  • АвтоВАЗ темнить з дивідендами
  • РусПромАвто вийде на фондовий ринок
  • На ЛАЗі йде переділ власності
  • Новий склад Ради директорів Северсталь-Авто
  • Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити
  • У ЗІЛа з&
  • РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
  • УАЗ буде закуповувати оцинкований прокат
  • У ВАЗа буде важкий рік
  • У "Северсталь-Авто" новий власник
  • УАЗ побудує другу автозавод на 50 тис. авто на рік
  • Підсумки виробництва групи "Северсталь-Авто" за 2002 р.
  • Хто скуповує акції "КАМАЗу"?
  • У ГАЗу можуть бути нові власники




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.