05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Підсумки виробництва групи "Северсталь-Авто" за 2002 р.

Основними підсумками роботи підприємств ВАТ "Северсталь-Авто" за 2002  рік стали успішна реалізація заходів щодо підвищення ефективності активів, а  так само розвиток збуту і зміцнення позицій на внутрішньому ринку-про це  повідомив генеральний директор ВАТ "Северсталь-Авто" Вадим Швецов на  прес-конференції, присвяченій підсумкам 2002 року і планам роботи на 2003  рік.  За словами В. Швецова, завдання, що стояли перед менеджментом УАЗа і ЗМЗ  передбачали зокрема скорочення витрат і впровадження жорсткого  фінансового контролю на підприємствах, запровадження системи управліннями  інвестпроектами, реалізацію програм по оптимізації виробничої  діяльності, а так само підвищення якості своєї продукції і  розвиток збуту.  

 Як розповів генеральний директор УАЗа і ЗМЗ Віктор Клочай завдяки  проведеним заходам Ульяновський автомобільний завод вперше за  останні роки отримає чистий прибуток за підсумками 2002 року. За словами В.  Клоччя виручка від продажів УАЗу зросла на 7.6% і склала 265.5 млн. дол  проти 246.6 млн. дол в 2001 році, а прибуток від продажів виросла в 4.5 рази і  склала 8,6 млн. дол

   У 2003 році завод почне реалізовувати низку інвестиційних проектів,  які були схвалені Радою директорів УАЗу. За словами В. Клоччя вони  , зокрема, передбачають впровадження у виробництво мостів типу  "Спайсер", нової роздавальної коробки, а також антитоксичних систем.

   Головними нововведеннями збутової політики УАЗу в 2002 році стали  введення фіксованих відпускних цін строком на квартал, а так само  реструктуризація дилерської мережі. За словами директора з маркетингу та  продажу УАЗу Андрія Дорофєєва, дилерська мережа УАЗу буде  модифікована до групи дистриб'юторів: це буде близько 35-40 оптових  продавців, за якими буде закріплена територія збуту. "Ми сподіваємося на  те, що дистриб'ютори будуть виконувати функції регіональних складів, як  автомобілів, так і запчастин, що дозволить управляти продажів у регіонах і  робити нашу продукцію ближче до споживача ", - сказав Дорофєєв. У 2003 році  крім вже проводилася компенсації залізничних тарифів буде  розпочато також компенсація тарифів на доставку автовозами для дилерів, за  якими закріплені території збуту, сильно віддалені від заводу. Ця  міра, за словами А. Дорофєєва приймається для того, щоб вирівняти  кінцеву вартість продукції УАЗу по країні.

   Одним з основних напрямів збутової політики УАЗу є  розвиток експорту. За 2002 рік обсяги експорту автомобілів УАЗ зросли з 6  013 до 8911 штук. У 2003 році завод планує збільшити обсяг експорту  автомобілів до 14.5 тис. - штук - повідомив А. Дорофєєв. УАЗ зокрема  планує освоювати нові ринки - країни Близького Сходу, а так само  країни Латинської Америки і Карибського басейну (Нікарагуа, Куба).  Масштабну складання автомобілів УАЗ планується розпочати у В'єтнамі, де за  рахунок поставок машинокомплектів з УАЗу щорічно намічено випускати 1000  штук. У 2003 році УАЗ так само планує поставити близько 1 тис. 300  машинокомплектів італійської компанії De Tomaso Modena для випуску  "УАЗ-3160" в Італії. Зібрані в Італії УАЗи будуть продавати в Західній  Європі. Як повідомив Андрій Дорофєєв в даний час в рамках цього  проекту вже отримано сертифікат на автомобіль УАЗ-3160 з двигуном  італійської компанії Iveco.

   Заволжский моторний завод (ЗМЗ) за попередніми даними 2002 року  збільшив прибуток від продажів на 55% - з 29.4 млн. дол до 45.8 млн. дол  Виручка від продажів ЗМЗ склала 216.2 млн. дол проти 176.1 дол в 2001  році, обсяг вироблених двигунів - 250.686 тис. шт. проти 244.755 тис.  шт. в 2001-м .. Як розповів генеральний директор ЗМЗ Віктор Клочай, у 2002  році підприємству вдалося досягти скорочення витрати в розмірі 140 млн.  рублів.    2002-й став роком початку просування дизельного двигуна ЗМЗ-514,  який, за словами Віктора клаптями, з успіхом пройшов технічний аудит на  фірмі AVL міжнародну сертифікацію на відповідність нормам Євро-2. У  даний час двигун проходить випробування на ГАЗі і УАЗі.

   У першому кварталі 2003 ЗМЗ має намір завершити реалізацію  інвестиційного проекту з розвитку потужностей для виробництва  інжекторних двигунів сімейства ЗМЗ-406 і поліпшення їх якості, крім  того, на ЗМЗ також буде реалізований проект з освоєння антитоксичних  систем.

   Як повідомив В. Клочай, в кінці 2002 року ЗМЗ підписав угоду з  ГАЗом на 2003 рік, що передбачає поставку 185 000 двигунів ЗМЗ для  Горьківського автомобільного заводу. У тому числі двигуни ЗМЗ-405 для  автомобілів "Газель" у кількості 43 500 шт.

   Збутова політика ЗМЗ орієнтована також на розвиток постачання  двигунів підприємства на вторинний ринок у Росії і на експортні  ринки. У 2002 році, за словами Віктора клаптями, обсяг експорту ЗМЗ виріс на  74% до 6.8 млн. дол проти 3.9 млн. дол в 2001 році. Пріоритетними  напрямами розвитку експорту в 2003 році для ЗМЗ залишаться ринки країн  Близького Сходу та Азії.

   У 2003 році на ЗМЗ планується ресертіфіціровать систему якості  підприємства на відповідність вимогам міжнародних стандартів ІСО  9000 версії 2000 року.

   Віктор Клочай повідомив також, що в рамках договору з  PricewaterhouseCoopers у 2003 році буде представлена підготовлена за  стандартів МСФО звітність ВАТ "ЗМЗ" за 2002 та 2001рр, так само буде  представлена міжнародна звітність УАЗу за 2002р.

У грудні 2002 року на Ульяновському автомобільному заводі за 19 робочих  днів було вироблено товарної продукції на суму понад 755, 9 млн.  рублів, а відвантажено - на суму 839,5 млн. рублів. З головного конвеєра зійшло  6290 автомобілів. З них 3 059 - позашляховики, 586 - комерційні  автомобілі. Також було випущено 1 705 автобусів і 940 спецавтомобілів.  Запасних частин у грудні було вироблено на суму 63,7 млн. рублів, що  на 19,7 млн. рублів більше, ніж у листопаді.

   Всього за 12 місяців минулого року ВАТ "УАЗ" випустив товарної  продукції на суму 7 776,7 млн. рублів і виготовив 69 599 автомобілів: 33  648 позашляховиків, 6186 комерційних автомобілів, 18 898 автобусів, 10  748 спецавтомобілів.

   Підводячи підсумки роботи підприємства, генеральний директор ВАТ "УАЗ"  Віктор Клочай оцінив результати роботи підприємства як позитивні.  2002 рік за його словами став роком беззбиткової роботи. За останні чотири  місяці вдалося істотно поліпшити структуру економіки, скоротити  кредитна масу. Збільшення частки експорту вселяє впевненість у тому, що на  наступний рік програма експорту буде рости. "Фактично по кожному  напрямку є позитивні зміни. Зараз головне закріпити  динаміку, і тоді не залишиться сумнівів, що наступний рік буде  переломним в частині поліпшення ситуації "- заявив Віктор Клочай.


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять IVECO
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України"
  • УАЗ виходить на ринки Західної Європи
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Дизель ЗМЗ пройшов контрольних фірмі AVL
  • УАЗ побудує другу автозавод на 50 тис. авто на рік
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Український ринок обрусів
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • УАЗ змінить весь модельний ряд


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.