05-01-2011 | Изготовление автомобилей

КАМАЗ "і" Северсталь (УАЗ) створили альянс

6 грудня в Москві два найбільші російські автокорпорації ВАТ "КАМАЗ" і ВАТ "Северсталь-Авто" уклали Генеральну Угоду про стратегічну співпрацю. Угода була підписана Головою Ради Директорів ВАТ "КАМАЗ" Іллею Клебанова та Головою Ради Директорів ВАТ "Северсталь" - АВТО "Олексієм Мордашовим.  6 грудня в Москві два найбільші російські автокорпорації ВАТ  "КАМАЗ" і ВАТ "Северсталь-Авто" уклали Генеральну Угоду  про стратегічну співпрацю. Угода була підписана Головою  Ради Директорів ВАТ "КАМАЗ" Іллею Клебанова і Головою  Ради Директорів ВАТ "Северсталь" - АВТО "Олексієм Мордашовим.

   Дана Угода відповідає тим, що відбувається останнім часом  інтеграційним процесам в світовому автомобілебудуванні, які впливають  на розвиток автомобільної промисловості Росії. Економічно  незалежні і сильні учасники автомобільного ринку на пострадянському  просторі ВАТ "КАМАЗ" і ВАТ "Северсталь-Авто" стають  стратегічними партнерами і мають намір розвивати виробничу,  збутову, ресурсну кооперацію для досягнення максимальної  економічної ефективності. Сторони об'єднують зусилля з просування  на ринок конкурентоспроможних транспортних засобів і автомобільних  компонентів.

       Угода передбачає взаємодію ВАТ "КАМАЗ" і ВАТ  "Северсталь-Авто" з питань стратегічного розвитку без змін  форм власності і без додаткових обмежень на ведення поточної  діяльності обох сторін. Документом передбачені спільні  маркетингові та інвестиційні програми, оптимізація  виробничих потужностей, функцій закупівель і витрат, освоєння нових  проектів з виробництва автокомпонентів (у тому числі за програмами  локалізації іноземних автомобільних корпорацій), а так само спільний  пошук іноземних стратегічних партнерів з числа міжнародних  автомобільних корпорацій

       Оскільки ВАТ "КАМАЗ" і ВАТ "Северсталь-Авто" виробляють суміжну  гаму автотранспортних засобів, об'єднання зусиль дозволить їм  представляти весь сегмент ринку вантажних автомобілів, а так само займати  лідируючу позицію на російському ринку автобусів і позашляховиків.  Підписання Угоди сприятиме підвищенню  конкурентноздатності російської автомобільної продукції і більше  активному залученню російських та іноземних інвестицій.

       Після підписання Угоди в "Інтерфаксі" відбулася прес-конференція  для російських і зарубіжних ЗМІ за участю генеральних директорів ВАТ  "КАМАЗ" Сергія Когогіна і ВАТ "Северсталь-Авто" Вадима Швецова.

   Деталі. прес-служби Уаза

  А ось позиція КАМАЗу щодо нового альянсу

 Як було зазначено на прес-конференції, сьогодні позиції компаній на ринку виглядають наступним чином: позашляховики - 35 відсотків, легкі вантажівки - 34 відсотки, важкі вантажівки - 43 відсотки, мініавтобуси - 31 відсоток, великі автобуси - 8 відсотків. За словами Вадима Швецова, освоєння нового модельного ряду автомобілів у рамках альянсу можливе лише з участю іноземної автомобільної корпорації. Партнери будуть здійснювати спільний пошук стратегічних партнерів з їх числа.

 Стратегічний альянс ВАТ "КАМАЗ" і ВАТ "Северсталь-Авто" дозволить обом компаніям збільшити частку на ринку комерційних автомобілів до 50 відсотків при зниженні витрат орієнтовно на 30 відсотків. Наприклад, як зазначив Сергій Когогін, двигун для нового развозного вантажного автомобіля "КамАЗ-4315" дешевше створити на Заволзькому моторному заводі - дочірньому підприємстві "Сєвєрсталь-авто", ніж на КАМАЗі.  Відповідаючи на запитання журналістів щодо обміну активами, Сергій Когогін не виключив такої можливості в майбутньому, відзначивши, що це питання на даному етапі поки не варто. Як сказав Вадим Швецов, злиття компаній існує у вигляді опціону, а дана угода дозволить КАМАЗу і "Северсталь-Авто" зайняти домінуюче становище на ринку комерційних автомобілів, а також збільшити частку на ринку автобусів і легкових автомобілів.


Статьи похожей тематики:

  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • Чи є майбутнє у російських виробників автокомпонентів?
  • Чому Renault-Nissan і Daimler AG уклали альянс? Подробиці співпраці
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України"
  • УАЗ побудує другу автозавод на 50 тис. авто на рік
  • УАЗ змінить весь модельний ряд
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Підсумки виробництва групи "Северсталь-Авто" за 2002 р.
  • Прем&
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.