05-01-2011 | Изготовление автомобилей

На КримавтоГАЗ зібрали 10000-ю Волгу

На сімферопольському автоскладальному заводі "КримавтоГАЗ" сьогодні зібрали 10000-ю "Волгу" ГАЗ-3110, про це AUTO-Consulting повідомив начальник відділу маркетингу Юрій Савіних. До такого результату підприємство йшло з 1998 року, коли в "Криму" зібрали першу "Волгу".
 Планувалося, що даний рубіж "КримавтоГАЗ" подолає ще на початку 2002 року, але у зв'язку зі зміною власності, підприємство довгий час не могло вийти на проектну потужність.
  Публікуємо крутку історію підприємства Історія підприємства

   Початок майбутньому підприємству було покладено в червні 1989 року, коли в північній частині м. Сімферополя, у об'їзної дороги, була споруджена маленька СТО, все обладнання якої складалося з вагончика, двох підйомників і оглядової ями. Спеціалізацією сервісної станції стали автомобілі, вироблені Горьківський автозаводом. Протягом наступних 3-х років сфера впливу значно розширилася: були створені філії в Севастополі, Керчі, Алушті.

 У грудні 1990 року станція переросла в солідний технокоммерческій центр, який 25 червня 1993 перетворений в Акціонерне товариство закритого типу "КримавтоГАЗсервіс".  На перших порах "КримавтоГАЗсервіс" успішно займався сервісним обслуговуванням, здійснював торгівлю автомобілями та запасними частинами. Весь цей час міцнів і розвивалося співробітництво з російським ВАТ "ГАЗ".

 Старт уже безпосередньо виробничого етапу був покладений в 1995 році, коли Президент ВАТ "ГАЗ" Н. А. Пугін, повіривши в серйозність намірів компаньйона, у вересні 1995 року підписав наказ про будівництво в Сімферополі автоскладального заводу, а в грудні 1995 року з сімферопольського конвеєра зійшла перша кримська "ГАЗель".        

 У 1998 році «КримавтоГАЗ» вже мав у своєму розпорядженні складальним виробництвом «Волг», виробництвом «Газелей», будував комплекс з виробництва ізотермічних кузовів, цех зі складання автомобілів «Соболь». Зауважимо, що «КримавтоГАЗ» успішно освоїв установку дизельних двигунів на «Газель» і «Волгу». По початку встановлювалися дизелі IVECO, потім VM, Peugeot. «Волга» комплектувалася двигунами Rover і Toyota.

Цей період був «золотим» для підприємства, яке постачало автомобілі не тільки в Україні, але і на експорт.

     У 1999 році у заводу з'явилося ще більше оптимізму, і було прийнято рішення про будівництво фарбувального комплексу Haden, потужністю до 44 тис. кузовів в рік. З введенням даного комплексу передбачалося повністю перейти на забарвлення кузовів в Сімферополі. 30 вересня 1999 був підписаний тристоронній договір між ЗАТ "КримавтоГАЗ" та американською фірмою "HADEN" про постачання і монтажі лінії забарвлення для комплексу з фарбування кузовів і кабін, який є першою чергою нового автомобільного заводу.

 У 2000 році будівництво комплексу Haden почалося ударними темпами. Йшов монтаж обладнання, готувалася програма по залученню до фарбування в Сімферополі і інших виробників. На заводі стали замислюватися і про зварювальному виробництві. Готувалася програма локалізації виробництва ГАЗів в Україну. Показовий пуск комплексу забарвлення був зроблений 25 грудня 2000 План виробництва автомобілів становив близько 20 тис. автомобілів. Але ...
 У тому ж році змінюється власник російського ВАТ «ГАЗ», який став наводити порядок у всіх підрозділах нижегородського підприємства і переводити всіх споживачів на грошові форми оплати. Будівництво фарбувального комплексу підірвало фінансовий стан «КримавтоГАЗу» і фактично позбавило його оборотних коштів. У підприємства була велика заборгованість за поставлені машинокомплекти, яку необхідно було терміново гасити.

     До погашення заборгованості відвантаження машинокомплектів з Нижнього Новгорода не здійснювалася. Фактично, «КримавтоГАЗ» опинився в дуже складному становищі. Борги не дозволяли отримати машинокомплекти, за нові кузова вимагали гроші, фарбувальний комплекс був у фінальній стадії готовності і було потрібно лише трохи, але що фарбувати там - було вже незрозуміло.

 У 2001 році ситуація ще більше ускладнилася. На початок року в Україні діяло ще 5 складальних підприємств, які випускали ГАЗи. Дилерська мережа, яку «КримавтоГАЗ» так довго формував, стала переорієнтуватися на інших постачальників. Вихід був тільки один - зміна власності заводу. Контрольний пакет «КримавтоГАЗу» став належати ВАТ «ГАЗ».

 Але на цьому проблеми заводу не закінчилися. З 1 червня російські підприємства отримали право експортні поставки не обкладати ПДВ, що підірвало економічну доцільність складання неакцізной групи автомобілів. Тоді ж стало зрозуміло, що Україна більше не потрібна така кількість складальних підприємств.

 До кінця року нижегородські менеджери прийняли рішення, що збірка ГАЗів в Україну буде здійснюватися тільки на двох підприємствах: «КримавтоГАЗ» і КрАСЗ. Фактично, це дало шанс на вихід з кризи «КримавтоГАЗ».

 Тепер підприємство все частіше стали називати п'ятим конвеєром ГАЗу.

Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • Як роблять IVECO
  • КримавтоГАЗ зупинився ...
  • Український ринок обрусів
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • ГАЗ оскаржить продаж активів «КримавтоГАЗу» з аукціону
  • Заводи, де роблять Ваші машини. Кременчуцький автоскладальний завод - підпр ...
  • "КримавтоГАЗ" продадуть. Вже є два претенденти
  • СП IVECO і ГАЗу для багатьох стало несподіванкою
  • БОГДАНізація НЕ избежно. Або як роблять БОГДАН
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Кременчуцькому автоскладальному заводу (КрАСЗ) виповнилося 15 років
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • ГАЗ і ЗМЗ. Громадськість "розвели" PR-ом. Причини конфлікту
  • Як роблять запорізький ZAZ Lanos




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.