05-01-2011 | Изготовление автомобилей

СП IVECO і РусПромАвто знайшло обриси

25 жовтня 2002 генеральний директор «РусПромАвто» Дмитро Стрежнєв і глава Iveco де Ламбер підписали меморандум про  взаєморозуміння, в якому прописані основні напрямки співпраці компанії. Зокрема, Iveco і «РусПромАвто»  підтвердили взаємний інтерес здійснювати співпрацю по чотирьох напрямках автомобілебудування: виробництвам дизельних  двигунів, легких комерційних автомобілів, автобусів і великовантажних автомобілів.

   Співробітництво «РусПромАвто» та Iveco розпочнеться зі створення спільного підприємства з випуску дизельних двігателей.По словами  виконавчого директора «РусПромАвто» Ігоря Калузького, «дизельних двигунів такого класу в Росії просто немає, і ринок чекає цю  модель ». «Руспромавто» та Iveco створять великий вертикально інтегрований холдинг на паритетних умовах.

   Вже через півроку на площах ГАЗу передбачається організувати випуск двигунів. Поки ж почнеться імпорт двигунів Iveco - їх  будуть встановлювати на легкі комерційні автомобілі Горьківського автомобільного заводу. Передбачається, що випуск і реалізація  рестайлінгової «Газелі» з новим двигуном дасть ГАЗу значний економічний ефект: виробництво легких комерційних  автомобілів може зрости на 20 відсотків. Згодом на ярославському «Автодизель» розпочнеться випуск двигунів для великовантажних  автомобілів і великих автобусів.

   Роботи зі створення спільного виробництва на ГАЗі розгорнуться вже на початку майбутнього року. Що стосується інших напрямків  передбачуваної співпраці «РусПромАвто» та Iveco, то зараз над цими проектами працюють групи фахівців, визначається  продуктовий ряд можливих майбутніх підприємств. У перспективі «РусПромАвто» та Iveco планують розгорнути виробництва і автобусів,  і легких комерційних автомобілів, і важких вантажівок.

     «РусАвтобусПром» і Irisbus готують техніко-економічне обгрунтування спільного підприємства

   Керівництво бізнес-напрямку «Автобуси» і європейська компанія Irisbus до кінця нинішнього року підготують ТЕО проекту з  створення спільного підприємства. За словами керівника бізнес-напрямку «Автобуси» Сергія Занозіна, «до кінця року буде  підготовлено ТЕО СП, думаю, наші акціонери та акціонери Irisbus домовляться між собою по консолідації активів; напевно, цей  процес повинен бути в наступному році ».

   У рамках спільного підприємства, яке буде створено в Росії, планується виробляти спільні моделі автобусів всіх  класів. Роботи над цим проектом ведуться в рамках спільного проекту «РусПромАвто» та Iveco. Як зазначив С. Занозін, виступаючи на  конференції «Стратегія автомобільної промисловості в Росії та Співдружності», завдання бізнес-напрямку «Автобуси» - максимально  отримати не тільки моделі і конструкції, а й технології управління, які є у зарубіжних партнерів. Це, у свою чергу, дозволить  перейти на новий рівень управління і самим «РусАвтобусПромом». Зараз у бізнес-напрямку створюється п'ятирічна програма, яка  дозволить чітко описати стратегію управління ім.

   Говорячи про перспективи розвитку «РусАвтобусПрома», Сергій Георгійович повідомив про те, що в найближчу п'ятирічку Лікінський  автобусний завод повинен подвоїти обсяги свого виробництва міських автобусів.

 У нинішньому році товарообіг «РусАвтобусПрома» планується збільшити на третину

   За словами директора з маркетингу «РусАвтобусПрома» Віктора Новоченко, в поточному році підприємства бізнес-напрямку «Автобуси»  сумарно випустять 15 тисяч машин, що можна порівняти з обсягом виробництва минулого року. Зокрема, у 2002 році планується  випустити близько 1200 великих автобусів, а в майбутньому році - 2 тисячі. Також у 2003 році намічено випустити дослідну партію з 200-300  особливо великих автобусів і близько 500 середніх. Тенденції такі, що бізнес-напрям «Автобуси» буде випускати менше малих  автобусів і більше великих. І в 2003 році, за словами В. Новоченко, такий стан збережеться.


Статьи похожей тематики:

  • Русавтобуспром до кінця 2003 року має намір почати спільний випуск автобусі ...
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • СП IVECO і ГАЗу для багатьох стало несподіванкою
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • На Газе новий керівник. Оприлюднено терміни виробництва модельної гами ГАЗу
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Як роблять IVECO
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • Міжнародний холдинг «Атлант М» оприлюднив плани до 2010 року
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
  • Прем&
  • Стратегічним партнером РусАвтоПрома стане Irisbus
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Час дешевих авто проходить, так вважають керівники самих автозаводів.
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.