05-01-2011 | Изготовление автомобилей

З 2003 року ГАЗель і Соболь отримають новий вигляд

У 2003 році зміняться «Газель» і «Соболь». Так, автомобілі одержать нову світлотехніку, грати радіатора, панель приладів.
 Гамма двигунів розшириться за рахунок 2,5-літрового ЗМЗ-405 і дизеля IVECO 8040. Та, тепер «фаворитом» газовского дизельної програми став IVECO, а про STEYR нове керівництво ГАЗу навіть не прохопився. У колишні роки з назви цього двигуна починалися і закінчувалися всі виступи. За неофіційною інформацією дизель STAYR впав у немилість на заводі. Його виробництво збережеться, але стратегічним напрямком для ГАЗу обраний альянс з IVECO, а значить і італійський дизель буде тепер все більше просуватися.  Не дивно, що багато експонатів на виставці оснащувалися дизелем IVECO, в тому числі і перспективний «Валдай». Генеральний директор холдингу «РусПромАвто» Дмитро Стрежнєв (у минулому керівник ГАЗу) наголосив, що альянс з IVECO має на меті освоїти виробництво в Росії двигунів, коробок передач і мостів IVECO і за допомогою італійців модернізувати «Газель» і «Соболь». Корисні італійці будуть і «Уралу», який також входить до «РусПромАвто», а також пазу і ЛіАЗ.

 ГАЗ похвалився вдалими переговорами з Bosch, результатом яких стане створення СП з виробництва електрообладнання і паливної апаратури, а також низкою інших альянсів.

 Відвідувачі виставки можуть побачити ще дві моделі «таксі» сімейства «Газель» і «Соболь». ГАЗ-221703 «Соболь» - 5-місцевий автомобіль 2002 модельного року з новим оперенням і панеллю приладів, оснащений дизельним двигуном ГАЗ-560. Водійське місце відділене від салону скляній зсувний перегородкою. Організована вантажна майданчик, що знаходиться поруч з водієм, дає можливість пасажирам швидко і зручно розташувати багаж.  

 ГАЗ-322133 «ГАЗель» 2003-го модельного року, 13-місцеве «маршрутне таксі» з високим дахом, оснащене двигуном ЗМЗ-40522, новою панеллю приладів і світлотехнікою, системою нейтралізації відпрацьованих газів. Знижена підніжка, збільшені дверний проріз і висота салону підвищують зручність посадки, відповідають сучасним сертифікаційним вимогам, пред'явленим до маршрутним транспортним засобам. Чотири місця в кінці салону розташовані один навпроти одного, що дозволяє легко відкривати задні двері в разі аварійної ситуації.

   На виставці представлені автомобілі, оснащені двигунами і коробками передач фірми «IVEСO» - партнера ВАТ «ГАЗ» по виробництву легких комерційних автомобілів типу «Газель» і «Соболь», а також вантажівок середньої вантажопідйомності і дизельних двигунів до них. Це ГАЗ-3310 «Валдай» - середній вантажівка міського типу з дисковими передніми гальмами, з новою більш ергономічною панеллю приладів, новим оперенням, оснащений дизельним двигуном фірми «IVEСO» 8040.45С, і ГАЗ-2705 «ГАЗель», фургон-комбі з високою дахом, 2003 модельного року з дизельним двигуном 8140.43С і коробкою передач 2826.5 фірми «IVEСO».

 Сімейство автомобілів «Соболь» представлено рестайлінгової моделлю ГАЗ-2217 «Соболь-Баргузин» з модернізованим оперенням передньої частини кузова, де змінені дизайн бампера і решітки радіатора. На автомобілі встановлена принципово нова світлотехніка, більш зручна панель приладів. Модернізована система опалення та вентиляції дозволяють поліпшити мікроклімат салону. Це комфортабельний восьмимісний мікроавтобус, оснащений сучасним дизельним двигуном ЗМЗ - 40522 з системою нейтралізації, що дозволяє виконати норми «ЄВРО-2».

   ГАЗ-22177 «Соболь-Баргузин» повнопривідний 6-місний автомобіль 2003 модельного року з дизельним двигуном ГАЗ-5601, модернізованим оперенням, захистом бампера, декоративної накладкою на панелі приладів. ГАЗ-230810 «Отаман-Єрмак», прототип позашляхового 5-місцевого вантажопасажирського автомобіля з кузовом типу «універсал». Складаний другий ряд сидінь і можливість установки двох додаткових відкидних сидінь дозволяють забезпечити варіанти трансформації салону і функціональність автомобіля. Автомобіль уніфікований з шасі повноприводного пікапа ГАЗ-2308 «Отаман» і відрізняється поєднанням міцності, надійності та комфорту: рамна конструкція шасі, гідропідсилювач рульового управління, пристосованість до експлуатації у важких умовах бездоріжжя, велика місткість салону, висока плавність ходу. Доля «Єрмака» поки що не визначена і він, як і раніше, значиться в прототипах.

 Деталі. "AUTO-Consulting"  

   


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Прем&
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Як роблять IVECO
  • На Газе новий керівник. Оприлюднено терміни виробництва модельної гами ГАЗу
  • SIA &
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Nissan представила новий Murano II
  • В Україні почали приймати замовлення на нові моделі Chery A-13 і Chery M-11 ...


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.