05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Фінансові результати АвтоВАЗу за 2001 рік

29 КВІТНЯ АВТОВАЗ ПРЕДСТАВИВ РІЧНИЙ ЗВІТ ЗА 2001 РІК. З нього випливає, ЩО В МИНУЛОМУ РОЦІ Російський автогігант списано майже 1,4 МЛРД РУБ. ЗАБОРГОВАНОСТІ СВОЇХ ДИЛЕРІВ, ВТРАТИВ 8,5 МЛРД РУБ. Від розкрадання, штрафів і пені І усе ж примудрився отримала чистий прибуток у розмірі 2,3 млрд РУБ.На АвтоВАЗі за 2001 рік було випущено 767,3 тис. автомобілів (на 9% більше, ніж у 2000 році). Чистий прибуток заводу щоквартально збільшувалася майже вдвічі - на кінець III кварталу цей показник становив вже 4,3 млрд руб. Зростання фінансових показників дозволило керівництву заводу зробити вкрай оптимістичні заяви про те, з якими результатами завод закінчить 2001 рік.

У серпні на Московському автосалоні гендиректор підприємства А. Миколаїв (нині залишив посаду) заявив, що чистий прибуток заводу за підсумками року складе 10 млрд руб. Але до кінця року оптимізм почав згасати. У грудні перший віце-президент заводу М. Ляченков опустив планку до 7 млрд руб., А потім голова ради директорів В. Каданников опустив її до позначки "близько 3 млрд". У підсумку чистий прибуток АвтоВАЗу виявилася рівною 2,3 млрд руб.

 Відповідно до річного звіту, при виручці 91700 млн руб. балансовий прибуток заводу склав 15330 млн руб. Вона могла бути і вище. Операційні витрати знизили прибуток АвтоВАЗу на 6,3 млрд руб., Причому з цієї суми 2900 млн склали штрафи та недоїмки, 1,3 млрд - виплата відсотків і штрафів по заборгованості, ще 1,3 млрд руб. - Списані борги дилерів. Позавиробничі витрати зменшили прибуток заводу ще на 1,86 млрд руб. У цій статті фігурують якісь "недостачі" - 668 млн руб., Прямі розкрадання - 187 млн і знову пені і штрафи - 275 млн руб. До цього треба додати ще і 445 млн руб. штрафів, які АвтоВАЗ заплатив, сплачуючи податок на прибуток. Т.ч., що сума штрафів і втрат від розкрадань на АвтоВАЗі склала 8,5 млрд руб.

 Виходить, що в минулому році, як і в 2000-м, вазовськіє фінансисти вміло знизили прибутковість підприємства. Але якщо при підведенні підсумків 2000 року їх основним інструментом була дебіторська заборгованість, то тепер - пені, штрафи і розкрадання. Структури, дружні А. Миколаєву і його колишньому першому заступнику Н. Ляченкову (він також залишив свій пост), отримали в 2001 році ряд преференцій. Так, АТ "АвтоВАЗагрегат", що керується компанією Лісса, афілійованої з паном Ніколаєвим, не повернуло заводу кредит на 252 млн руб. Крім цього АВТОВАЗ видав безвідсотковий кредит на 130 млн руб. ще однієї компанії колишнього гендиректора - АТ "Ладафарм". І заодно прийняв на баланс довгострокові векселі Лепта-банку Н. Ляченкова. Ще 25 млн руб. безвідсоткових кредитних ресурсів із заводського бюджету отримала компанія "ВАЗінтерсервіс", в міноритарних акціонерів якої значаться практично всі топ-менеджери підприємства.

 Ревізійна комісія заводу оцінила рентабельність цих вкладень в 0,32%. Але при цьому відбувся вчора рада директорів АвтоВАЗу рекомендувала зборам акціонерів (воно відбудеться 25 травня) виплатити всім цим компаніям бонуси у розмірі 0,25% чистого прибутку.  АвтоВАЗ поки утримується від коментарів свого річного звіту.


Статьи похожей тематики:

  • Як розшифровуються «круті» номери
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
  • У національного виробника тепер є потужний захист від антидемпінгового імпо ...
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Законопроект № 4281 передбачає підвищення штрафів за порушення ПДР
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • ВІС увійшов до складу автоваза
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • У Москві бум кредитних продажів
  • &
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.