05-01-2011 | Изготовление автомобилей

На КАМАЗі зміна керівництва

Як відзначають експерти, КАМАЗ знаходиться у стадії передпродажної підготовки. Його власники готуються до зміни власності на заводі, звідси і кадрові перестановки.  
 Взагалі, в російському автопромі триває тотальна зміна керівних кадрів. У п'ятницю рада директорів КамАЗу буде розглядати питання про переобрання гендиректора компанії. У нинішнього директора - Івана Костіна - ще 31 січня закінчився контракт. За відомостями "Ведомостей", новим головою КамАЗу може стати міністр економіки Татарстану Сергій Когогін, чия кандидатура влаштовує як федеральна влада, так і Татарстан.  За останній рік змінилися гендиректора на "АвтоВАЗі", Горьківському і Ульянівському автозаводах. Всі колишні керівники просиділи у своїх кріслах довгі роки, але на ГАЗ і УАЗ прийшли нові власники і призначили своїх людей, а на "АвтоВАЗі" акціонери поставили перед гендиректором принципово нове завдання - підняти капіталізацію. На КамАЗі ж до цих пір все було спокійно. Костін - ветеран підприємства, він почав свою кар'єру в 1974 р. з посади заступника начальника одного із заводських цехів. Пост гендиректора він зайняв у 1997 р. Тоді з ним було укладено п'ятирічний контракт, термін дії якого закінчився 31 січня цього року. Костін, однак, продовжував працювати без будь-якого контракту.  
 І ось, як повідомили "Відомостям" на КамАЗі, власники нарешті задумалися про те, щоб знайти Костіну заміну. На п'ятничному раді директорів буде головувати міністр промисловості Ілля Клебанов. На порядку денному - перевибори гендиректора.  
 Хоча повторне обрання Костіна (з яким "Відомостям" вчора не вдалося зв'язатися) не виключено, співробітник заводу розповів, що "Костін сам піднімав питання про свою відставку, у нього вже є пропозиції від інших машинобудівних компаній".  
 За статутом КамАЗу рішення про зміну гендиректора рада директорів може прийняти простою більшістю голосів. Таким чином, результат голосування залежить від представників федеральної влади. У Мінмайна не коментують питання про гендиректора КамАЗа. Але джерела "Ведомостей" в уряді кажуть, що найбільш реальна кандидатура на посаду гендиректора - заступник прем'єр-міністра, міністр економіки і промисловості Татарстану Сергій Когогін. Джерело в уряді Татарстану повідомив "Ведомостям", що ця кандидатура узгоджена московськими й казанськими чиновниками.  
 Когогін входить до ради директорів КамАЗу, а також Казанського вертолітного заводу та низки інших підприємств, а на Казанському заводі синтетичного каучуку навіть очолює раду.  
 Сам Когогін не став коментувати "Відомостям" своє можливе призначення. Примітно, що на початку року на зустрічі з журналістами він заявляв, що в 2001 р. КамАЗ не виконав свій бізнес-план, тому що в ньому містилися занадто оптимістичні прогнози. План на 2002 р. Когогін назвав "досить щадним і досить реалістичним". Цього року завод збирається реалізувати продукції на 23,9 млрд руб. , Випустити 24 000 вантажних і 40 000 легкових автомобілів.  
 Частка КамАЗа на російському ринку великовантажних автомобілів становить 47%. У 2001 р. обсяг продажів КамАЗу склав 17,3 млрд руб. , Чистий прибуток - 42 млн руб. Завод випустив 22 426 вантажних і 37 837 легкових автомобілів. За прогнозом менеджерів заводу, капіталізація КамАЗу до кінця 2002 р. може досягти $ 350 млн. Рентабельність планується на рівні 10% (у 2001 р. була 7%). Мінмайна належить 34,01% акцій КАМАЗу, Внешторгбанку - 19,41%, Міністерству земельних і майнових відносин Республіки Татарстан - 10,68%, ЄБРР - 6,79%.  
 
 "Рентабельність КамАЗу в 2001 р. впав на 3%, і, можливо, акціонери заводу незадоволені якістю управління підприємством, - говорить аналітик Об'єднаної фінансової групи Юлія Жданова. - Якщо ГАЗ і УАЗ в 2001 р. повністю відмовилися від бартеру, то у КамАЗу частка бартеру та векселів доходила до 50% ". Правда, додає Жданова, з початку лютого менеджмент компанії намагається припинити бартерні та вексельні розрахунки і поліпшити управління дилерською мережею.  
 
 Деталі. «Ведомостей»


Статьи похожей тематики:

  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Хто скуповує акції "КАМАЗу"?
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • На КАМАЗі вступив в обов&
  • Ілля Клебанов - Голова ради директорів КАМАЗу
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • На Газе новий керівник. Оприлюднено терміни виробництва модельної гами ГАЗу
  • Україну набридли &
  • Прем&
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.