05-01-2011 | Изготовление автомобилей

На Казе будуть збирати індійські джипи Mahindra

14 СІЧНЯ НА Кутаїський автозавод (ГРУЗІЯ), ОСТАННІМ ЧАСОМ простоює, ВІДБУЛАСЯ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ З зборка позашляховиків ІНДІЙСЬКОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ КОМПАНІЇ MAHINDRA & MAHINDRAПо повідомленням грузинського агентства "Прайм-Ньюс", потужність нового виробництва складе приблизно 1000-1200 автомобілів на рік, а орієнтовна ціна автомобілів - $ 7000-8000. Минулого тижня в інтерв'ю індійської газеті Business Standard віце-президент Mahindra & Mahindra Правіну Шах заявив, що його компанія розглядає можливість експорту до Грузії та на Україні, а також сподівається організувати місцеву збірку. За словами Шаха, обсяг продажів на цих двох ринках може скласти близько 4000 автомобілів на рік. Раніше компанія Mahindra & Mahindra оголосила про створення спільного підприємства з інвестгрупою Sun по збірці автомобілів в Росії. Однак місце, де буде створено російське виробництво, поки не визначено.  БікЮ  "Газета" пише, що новинка оснащується 5-літровим дизельним двигуном виробництва компанії Mahindra & Mahindra. Планується, що джип буде поставлятися не тільки на грузинський ринок, але і в деякі країни Закавказзя - Вірменію і Азербайджан. Не виключено, що джипи грузинської збірки з'являться і на російському ринку. Вартість позашляховика стане відома тільки після реалізації пробної партії і запуску серійного виробництва. Представники компанії не виключають можливості початку виробництва таких автомобілів і в Росії. Зараз Mahindra Group створила СП "Сан Махіндра" для дослідження можливостей роботи на російському ринку. СП має намір укласти стратегічні партнерські відносини з російськими виробниками та дистриб'юторами автомобілів і вузлів з метою складання та продажу останнього покоління позашляховиків Mahindra & Mahindra на російському ринку. У 2000 році оборот Mahindra & Mahindra склав 932 500 000 дол За свою історію (з 1945 р.) компанія випустила 62927 позашляховиків.  
 "'" Пише, що 14 січня президент Грузії Е. Шеварднадзе відвідав Кутаїсі. Його візит був приурочений до презентації гордості Кутаїського автомобільного заводу (КАЗ) - чотиримісного джипа, виробленого спільно з найбільшою індійської автомобілебудівної компанією Mahindra. Договір на загальну суму в $ 26 млн був підписаний в кінці минулого року.  
 За попередніми розрахунками, чотиримісний джип буде коштувати $ 7-8 тис. Виробництво джипів передбачається налагодити вже цього року. Крім того, разом з Mahindra планується виробляти шестимісний полугрузовік. Автори проекту сподіваються освоїти ринок південній Росії, витіснивши звідти вазівську "Ниву". Цим плани керівників здавався не обмежуються: вони мають намір експортувати джипи в інші країни СНД, на Близький Схід і в Туреччину.  
 "Час МН" уточнює, що джипи будуть збиратися в Кутаїсі спільно з фахівцями індійської фірми "Махіндра-Болеро". Автомобіль оснащений чотирициліндровим двигуном "Пежо" (тому його правильніше вважати грузино-індійсько-французькою). Середня вартість автомобіля складе 7-8 тис. дол, хоча подовжена версія буде коштувати 12 тис. До кінця нинішнього року передбачається випуск 1200 машин.  Поки в Кутаїсі здійснюється складання і фарбування автомобілів. Але фахівці заводу впевнені, що вони незабаром самі зможуть виготовляти деталі та вузли. Це дозволить значно знизити собівартість. До речі, перший джип уже проданий. Його придбав за пільговою ціною (5 тис. дол) мер Тбілісі Вано Заделава для Спілки театральних діячів.  
 За словами М. Подорожанского, головного редактора "Авторевю", "випуск на потужностях Кутаїського автомобілебудівного заводу індійського джипа" Махіндра "- свого роду" мильна бульбашка "... Можливо, там щиро вважають налагодити промисловий випуск. Однак недостатньо технології SKD ( "викрутки" збірки), необхідні серйозні інвестиції, переоснащення обладнання, навчання персоналу. Цього зроблено не було, так що серйозно говорити про "першому грузинському автомобілі" я б не став. Крім того, на кутаїському автозаводі і раніше була невисокою виробнича культура, тепер вона і зовсім деградувала. Щоб її відновити, потрібен час. Розрахунок на завоювання ринку російського Північного Кавказу також безпідставний. Посприяти цьому могли б податкові та митні суперльготи. Це залежить в першу чергу від Росії, але судячи з останніх кроків влади, спрямованих на захист вітчизняного виробника, навряд чи таке може статися. За межами Росії, на Кавказі, звичайно, розповсюдження такого простого і надійного повнопривідника можливо, але не завтра чи післязавтра. На це потрібні роки ".


Статьи похожей тематики:

  • Український ринок обрусів
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • У Києві відкрився новий автосалон Peugeot
  • Як російські автозаводи освоюють нові моделі.
  • Подробиці про заводи Geely очима автолюбителів
  • КАМАЗ поставить машинокомплекти на КАЗ
  • Прем&
  • У Москві бум кредитних продажів
  • Світовий ринок 2001-2002 рр..
  • Кабмін затвердив Концепцію розвитку автомобілебудування до 2015 року
  • Богдан поставив до Грузії партію автобусів
  • Московське Мотор-Шоу-2005. Росіяни мають намір вистояти
  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • BMW Group став найуспішнішим у світі виробником автомобілів преміум-класу
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.