05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Сіба продовжує скуповувати заводи

СТВОРЕНИЙ "СІБАЛОМ" ХОЛДИНГ "Руспромавто" ВПЕВНЕНО скуповували по всій РОСІЇ АКЦІЇ Завод, який виробляє ВАНТАЖІВКИ, ДОРОЖНІ МАШИНИ І ТРЕЙЛЕРИ, А ТАКОЖ КОМПЛЕКТУЮЧІ ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ ТЕХНІКИ  Гендиректор ВАТ "Брянський арсенал" В. Сандлер в кінці минулого місяця офіційно підтвердив, що контроль над заводом одержала група "Сібал". Сьогодні завод контролює 60% ринку автогрейдерів, 30% ринку асфальтоукладальників і полупріце-пов-трейлерів, а також є монополістом з виробництва дорожньої фрези. В. Сандлер також повідомив, що 4 грудня пройде позачергові збори акціонерів, на якому буде обрано нову раду директорів. За його словами, буде ставитися питання і про новий гендиректора. Деяка нервозність директора зрозуміла, хоча підстав для занепокоєння за власну кар'єру в нього небагато. Як правило, приходячи на автомобільні заводи, "РусПромАвто" не ставить за мету змінити старий менеджмент. У дочірньої компанії "Сібал" є надзавдання, для виконання якої необхідно зберегти стабільність придбаних підприємств, - об'єднати різні підприємства в корпоративну структуру, щоб посилити ринкові позиції кожного окремого заводу.  ЯРОСЛАВЛІ  До купівлі "Арсеналу" "Сібал" отримав контроль над тверським заводом, що випускає колісні та гусеничні екскаватори, і декількома ярославськими підприємствами. До кінця року відбудеться об'єднання Ярославського заводу паливної апаратури і Ярославського заводу дизельної апаратури. Недавно про це офіційно повідомив начальник управління зовнішніх зв'язків "РусПромАвто" С. Черних. Він також підтвердив, що найближчим часом до складу концерну увійде Тетіївський моторний завод. Т.ч., завершиться консолідація ярославських дізелестроітельних підприємств під контролем "РусПромАвто".  Найближчим часом фахівці ВАТ "Автодизель" (структурний підрозділ холдингу) починають розробку бізнес-плану з виробництва малих двигунів. Як повідомив гендиректор "Автодизеля" В. Савельєв, програма отримала підтримку прем'єр-міністра М. Касьянова. Проект запуску у виробництво малих двигунів оцінюється в 190 млн дол Фінансування програми буде вести "Сібал".  Уряд дійсно надає великого значення збільшенню експорту машинотехнічної продукції, частка якої зараз складає всього 5% від загального обсягу експорту Росії. Під час поїздки в Ярославль, М. Касьянов заявив, що через 4-5 років Росії вдасться наздогнати Європу в області автомобільного дизелебудування. Прем'єр підкреслив, що вже зараз на ярославському заводі "Автодизель" налагоджений випуск двигунів за стандартами "Євро-2", а до 2003 р. буде розроблений двигун стандарту "Євро-3". Касьянов повідомив, що для реалізації програми "дизелізації" необхідні інвестиції в розмірі 1,5 млрд руб. Так що "Сібал" зі своїми автомобілебудівними планами дуже вдало потрапив в струмінь держпідтримки цієї галузі.  ЧЕЛЯБІНСЬК  Після нетривалої боротьби з конкурентами контрольний пакет акцій ВАТ "Автомобільний завод" Урал "", 100%-ної "дочки" ВАТ "УралАЗ" (м. Міас Челябінської обл.), Нещодавно придбали структури, афілійовані з групою "Сібал", - ВАТ "ТД" УралАЗ "і ТОВ" Підприємство по забезпеченню транспортних і дорожніх організацій ". Т.ч., найбільший на Уралі і в Росії автозавод, що випускає вантажні автомобілі та техніку спеціального призначення на базі шасі" Урал ", знайшов господаря. Немаловажно , що господар цей в особі Дерипаски попередньо "навів мости" в обласній адміністрації, заручившись підтримкою губернатора П. Суміна, і адміністрації муніципалітету, виділивши на соціальні потреби Міасу, для якого автозавод є містоутворюючим підприємством, 20 млн руб.  Серйозних претендентів на роль стратегічного інвестора, крім "Сібал", загалом-то не було.  Нагадується, що Дерипаска висловлював готовність після придбання акцій заводу збільшити первинний обсяг інвестицій у підприємство з 500 млн до 1 млрд руб. Тепер доведеться це слово тримати.  Ще одним великим акціонером ВАТ "Автомобільний завод" Урал "повинна стати адміністрація Челябінської області, що претендує на володіння 25% акцій заводу + 1 акція.  Новий господар "Уралу" має намір дуже круто взятися за справу, ще в цьому році збільшивши сумарний випуск вантажних автомобілів на Уральському автозаводі до 10 тис. одиниць проти 8,5 тис. машин торік. У майбутньому році планується вийти на обсяги виробництва в 1 тис. машин на місяць. Звичайно, раніше "УралАЗ" виробляв більше - близько 35 тис. машин на рік, однак працювати на склад в "Сібале" не звикли, а знайдуть чи ні ринок збуту для 30 тис. вантажних машин "Урал" щорічно - це питання.  ШЛЯХ ДО ЄВРОПИ  Як повідомили поінформовані джерела, "Сібал" вже заручився підтримкою Уряду РФ на включення у свою структуру білоруського МАЗу. Якщо операція відбудеться, "Сібал" приблизно за 50 млн дол купить контроль над 30% російського ринку важких вантажівок.  МАЗ, "УралАЗ" і Ярославський моторний завод будуть об'єднані в російсько-білоруський автомобільний концерн. Об'єднані зусилля дозволять створити нову вантажівку, могутніше і надійніший за існуючі.  Однак грандіозним планам створення супергрузовіка може перешкодити одна маленька деталь. За словами губернатора Ярославської області О. Лісіцина, білоруси не дуже охоче беруть двигуни Ярославського моторного заводу з параметрами "Євро-2" - це веде до подорожчання "МАЗів". Виходить, що Росія, яка вже сьогодні проводить дизельні двигуни з урахуванням вимог "Євро-2" і "Євро-3", змушена купувати "МАЗи" з параметрами "Євро-0". Втім, над цією проблемою б'ються не тільки автомобілебудівники. На рівні уряду Союзу Росії і Білорусі прийнята програма переходу на двигуни нового стандарту.  Але поки Росія готується перейти на стандарт "Євро-3", у Європі розробляються стандарти "Євро-4", "Євро-5" ...


Статьи похожей тематики:

  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Чи є майбутнє у російських виробників автокомпонентів?
  • Хто купить МАЗ?
  • Новий капотник УРАЛ
  • Думки представників російського автобізнесу з приводу нової концепції розви ...
  • РусПромАвто вийде на фондовий ринок
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Руспромавто вирішила переоформити на себе контрольний пакет ГАЗу




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.