Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Автобусы

Корпорація «Еталон» подвоїть продажі автобусів у 2011 році

Сьогодні відбулася прес-конференція корпорації «Еталон», в рамках якої були підведені підсумки роботи в році, що минає 2010 році. Як повідомив Президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко, в 2010 році на автобусостроітельних підприємствах корпорації ЗАТ «Бориспільський автозавод» і ЗАТ «Чернігівський автозавод» було вироблено 835 автобусів і реалізовано як в Україну, так і за її межами, більше 900 автобусів, що становить близько 40% від продажів рекордного 2008 року і в 1,8 разів перевищує показники 2009 року. У наступному році в планах корпорації подвоїти продажі.  Серед основних тем 2010 року в корпорації «Еталон» відзначили початок розвитку тролейбусного напрямки спільно з білоруським підприємством «БелКомунМаш» (до речі, світовим лідером в 2009 році за обсягом виробництва тролейбусів) і випуск нового міського 11-метрового низкопольного автобуса А11110 Ромашка. Крім цього, в компанії підкреслили, що в 2010 році фінансові показники вийшли на беззбитковий рівень. «Період збиткового 2009 року пройшов, в наступному ми плануємо вийти на 10-відсоткову рентабельність», - повідомив Володимир Бутко.

   

     Як зазначив Голова правління ЗАТ «Бориспільський автозавод» Олександр Остапчук, «цього року ми збільшили виробничу програму і досягли значного зростання продажів. Сьогодні у нас практично немає конкурентів на українському ринку, де ми займаємо до 70% ринку. У 2011 році плануємо значно збільшити продажі в т.ч. завдяки збуту на російський ринок, де за підсумками 2010 року було реалізовано близько 200 автобусів ».

     Такі оптимістичні плани підтвердив директор ТОВ «Торговий дім« Еталон Авто »(займається збутом продукції під брендом« Еталон »- прим. Ред.) Вадим Шкарупін. Серед основних інструментів продажів, які будуть найбільш активно використовуватися в 2011 році, пан Шкарупін зазначив утримання найбільш привабливих цін на автобуси, активну рекламно-виставкову діяльність, роботу над поліпшенням якості продукції та вигідні для клієнтів фінансові інструменти продаж. «Так, за підсумками 2010 року понад 60% реалізованої продукції продавалася в кредит, 20% - лізингове фінансування, що залишилася більша частина становить держзамовлення і незначна - 100%-ва оплата», - прокоментував пан Шкарупін.

     З причини того, що кредитно-лізингові інструменти продажів займають левову частку, в цьому році корпорація спеціально створила власну лізингову компанію ТОВ «Лізингова компанія« Еталон », яка фінансує купівлю продукції під брендом« Еталон ». За час роботи нової лізингової компанії вже профінансовано автобусів на суму 4,5 млн. грн. На сьогодні вже розроблено та впроваджено 3 лізингові програми з різним терміном фінансування і першим внеском. На наступний рік заплановано суттєве зростання кількості автобусів, переданих у лізинг.

     У корпорації «Еталон» розповіли і про новинки ринку. У першу чергу - це новий міський низькопідлоговий автобус А11110 Ромашка. Влітку цього року корпорація «Еталон» випустила перший зразок. Це дуже перспективна розробка, яка вже пройшла сертифікацію і зараз ведеться підготовка до серійного виробництва моделі. Автобус може бути у двох виконаннях: загальна місткість 98 пасажирів (в т.ч. 27 місць для сидіння) або 103 (23 місць для сидіння). Така пасажиромісткість у поєднанні з довжиною 10,76 м забезпечують оптимальне використання автобуса на більшості міських маршрутів, навіть в умовах інтенсивного вуличного руху.

   

     Автобус обладнаний пневмопідвіскою, яка може нахиляти кузов у бік тротуару для зручності входу-виходу пасажирів, в т.ч. на інвалідних візках.

   Іншим перспективним напрямком корпорації «Еталон» у цьому році став розвиток тролейбусного напрямки і підписання контракту з білоруським "Белкоммунмаш" з виробництва тролейбусів. Кінцева мета проекту - щомісячний випуск 25-30 машин з локалізацією виробництва не менше 51% (в Чернігові планують виготовляти кузов для тролейбуса, встановлювати ходову та ін.) Очікується, що перша локалізована машина вийде з воріт заводу вже в червні 2011 року. Нове СП дозволить додатково працевлаштувати 250 - 300 чоловік. Одне з основних переваг тролейбуса - на 30% менша вартість, порівняно з українськими аналогами: ціна базової версії стартує зі 160 тис. доларів.

   З початком виробництва тролейбусів, корпорація "Еталон" стає вже п'ятим в Україну виробником подібної техніки. Нагадаємо, що тролейбуси також випускає ЛАЗ, "Богдан", дніпропетровський Південмаш і київський «Авіант». Але останнім часом великими замовленнями тролейбусів можуть похвалитися тільки на ЛАЗі і «Богдані». У Корпорації «Еталон» планують поборотися за державний і муніципальні замовлення нової техніки під ЄВРО 2012. У компанії впевнені, що спільна з «Белкоммунмаш» модель - це одна з найкращих пропозицій на ринку, а з огляду на його вартість, у даного тролейбуса є всі перспективи вийти на лінії українських міст.

   

   Щодо поставок автобусів для потреб ЄВРО 2012, Володимир Бутко вважає, що ЛАЗ (одержав замовлення на випуск 1,5 тис. одиниць техніки на суму 7 млрд. грн. - Прим. Ред.) Не зможе повною мірою виконати замовлення, і тоді частина держзамовлення може перейти корпорації «Еталон». «Ми очікуємо, що кілька сотень автобусів дійде і до нас. Подібна ситуація вже була раніше з постачаннями шкільних автобусів », - розповів пан Бутко. Нагадаємо, що загальна виробнича потужність двох заводів БАЗ і ЧАЗ становить 5000 автобусів на рік.

   «Сумарно в планах корпорації на 2011 рік випускати на БАЗ і ЧАЗ щомісячно близько 130-140 автобусів, що дозволить вийти на річний обсяг у 1500-1600 шт. Ми плануємо фактично подвоїти обсяги виробництва і продажів автобусів », - резюмує Президент корпорації« Еталон ».

   

   Крім іншого, в корпорації «Еталон» розглядають перспективу створення власної сервісної мережі по обслуговуванню і ремонту продукції «Еталон». Зараз розглядається питання про створення 7 таких центрів в регіонах України.

   Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • У Чернігові розпочалося виробництво тролейбусів
  • БАЗ представив нову модель міського автобуса БАЗ А11110 «Ромашка»
  • Корпорація "Еталон" не виконала план 2008 року
  • Корпорація "Еталон" в 2010 році випустить не менше 800 автобусів
  • Бориспільський автозавод відновить виробництво не раніше квітня
  • В Україні з&
  • Гарантійне і сервісне обслуговування автобусів «Еталон» тепер доступний і в ...
  • Корпорація «Еталон» візьме участь у виставці комерційного автотранспорту в ...
  • Акційна пропозиція для перевізників: автобус БАЗ А148 можна купити зі знижк ...
  • Корпорація «Еталон» посіла 60% ринку автобусів в Україні
  • "Еталон" запустить в серію туристичні автобуси
  • Корпорація "Еталон" у 2009 році підтверділа лідерство на Українсь ...
  • На TIR 2010 корпорація "Еталон" представить перспективні моделі а ...
  • Бориспільський автозавод зупиняє виробництво до лютого 2009 року
  • Корпорація «Еталон» представила два нові автобуси на шасі FAW



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.