05-01-2011 | Автобусы

Український ринок забезпечує автобусів «Богдан» лише 26% продажів

Згідно з даними прес-служби корпорації «Богдан», за 11 місяців на підприємстві в Луцьку та Черкасах випустили 818 одиниць автобусів і тролейбусів, що відповідає зростанню в 53%. Але за цей же період реалізація «Богданів» в Україні не перевищила і 26% від обсягу виробництва. Очевидно, що Україні стала не основним ринком збуту для української компанії, а комерційного успіху вона змушена добиватися за рубежом.В самої корпорації не змогли уточнити, куди вирушили возити пасажирів автобуси «Богдан». Але побічно, ці напрямки нам вдалося з'ясувати за офіційною статистикою за півріччя. Так, за перше півріччя 2010 року корпорація експортувала 304 автобуси та тролейбуси, при цьому за цей період у загальній структурі продажів частка українського ринку не перевищила 22%. «Богдани» купували споживачі з Росії (154 шт.), Білорусії (115 шт.), Вірменії (28 шт.), Почалися постачання на ринки Чехії (тролейбуси) та Польщі. За даними російської статистики, за 9 місяців "Богданів" потрапила на територію РФ вже 334 штуки.

 

 Судячи зі статистики за 11 місяців за кордон «Богданів» вирушило вже більше 600 одиниць, що еквівалентно майже половині всього українського ринку автобусів, відзначають в AUTO-Consulting.

 За підсумками 11 місяців сумарний ринок автобусів скоротився на 24% навіть у порівнянні з кризовим 2009 роком. «Богдан» зараз контролює в Україні близько 15% ринку, хоча ще рік тому його частка була 25%. Нелегкі часи переживають і інші виробники, але корпорації «Еталон» у цей час вдалося не лише втримати обсяги продажів, але і збільшити їх на 33%.

 У листопаді на частку «Богданів» довелося лише 10% ринку, а інших потенційних покупців розібрали конкуренти.

 Що ж відбувається з «Богданом»?

 У корпорації робили велику ставку на забезпечення міст новими автобусами в рамках підготовки до Євро-2012. Саме в очікуванні майбутніх замовлень «Богдан» розробив і запустив у виробництво всю гаму автобусів і тролейбусів. Тому для «Богдан» стало шоком рішення Кабміну направити весь держзамовлення Львівському автозаводу. У корпорації почали оскаржувати рішення місцевих рад про закупівлю автобусів без відповідної тендерної процедури у одного учасника, але поки успіхів не домоглися. На жаль, такий ласий автобусний «пиріг», схоже, хтось буде «є» поодинці. У корпорації «Богдан» остаточно зрозуміли, що потрібно шукати ринковий успіх на інших ринках. Експортну стратегію вона обрала і в сегменті легкових автомобілів.


Статьи похожей тематики:

  • Корпорація «Еталон» подвоїть продажі автобусів у 2011 році
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Концерн Укравтопром домігся перегляду умов тендерної держзакупівлі
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Яким ЗАЗ підійшов до кризи
  • Корпорація «Еталон» посіла 60% ринку автобусів в Україні
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто
  • Прем&
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Як буде виживати черкаський завод «Богдан» у кризу. Репортаж із заводу
  • Український авторинок скотився на 16-е місце в Європі
  • БОГДАНізація НЕ избежно. Або як роблять БОГДАН




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.