05-01-2011 | Автобусы
ЛАЗ отримає небувалий контракт: під Євро-2012 випустять 1,5 тис. автобусів ... МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ... "Богдан" зможе забезпечити половину автобусів до Євро-2012 ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року Стан парку сільгосптехніки в Україні Корпорація «Богдан» буде постачати муніципальний транспорт для міст, прийма ... Депутати придумали як змусити позбутися старих авто "Богдан" поставить до Криму 100 тролейбусів на 400 млн. грн. Корпорація "Богдан" підписала меморандум із Кабміном на поставку ... Що чекає автомобільний ринок з прийняттям нового "антикризового" ... Скільки коштують тролейбуси для тендерів. Ситуація навколо львівських закуп ... "Богдан" здивований рішенням уряду про закупівлю 2 тис. автобусів ... Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах
Три з п&
Комунальні автотранспортні підприємства трьох з п'яти міст, які прийматимуть фінальну частину чемпіонату Європи з футболу 2012 року, - Львова, Донецька і Харкова, оголосили про намір купити у Львівських автобусних заводів (ЛАЗ) автобуси та тролейбуси.
Сумарний обсяг замовлення трьох міст складе 278 тролейбусів і 102 автобуси загальною вартістю 876,2 млн. грн., Пише газета "Дело".
Таким чином здійснюються прогнози, що основний ефект від оновлення автопарку відчує тільки ЛАЗ. Ще в березні цього року віце-прем'єр з питань підготовки до Євро-2012 Борис Колесников і керівництво "ЛАЗу" підписали меморандум про співробітництво, яким передбачено, що підприємство виготовить для міст, приймаючих Євро-2012, 1,5 тис. автобусів і 500 тролейбусів. Тоді цей меморандум викликав протест інших автобусних заводів, які також розраховували отримати частину великого замовлення. Але судячи з того, як розвиваються події, ЛАЗ сконцентрує основні замовлення.
Надії виробників автобусів тепер прикуті до київських поставкам.
У той же час, як прокоментував AUTO-Consulting ситуацію один з учасників ринку, що побажав залишитися невідомим, все ще може змінитися. ЛАЗ фізично не зможе випустити такий обсяг техніки, що стане зрозуміло вже в наступному році. Тоді уряду доведеться залучати до виробництва та інших виробників.
Сумарний обсяг замовлення трьох міст складе 278 тролейбусів і 102 автобуси загальною вартістю 876,2 млн. грн., Пише газета "Дело".
Таким чином здійснюються прогнози, що основний ефект від оновлення автопарку відчує тільки ЛАЗ. Ще в березні цього року віце-прем'єр з питань підготовки до Євро-2012 Борис Колесников і керівництво "ЛАЗу" підписали меморандум про співробітництво, яким передбачено, що підприємство виготовить для міст, приймаючих Євро-2012, 1,5 тис. автобусів і 500 тролейбусів. Тоді цей меморандум викликав протест інших автобусних заводів, які також розраховували отримати частину великого замовлення. Але судячи з того, як розвиваються події, ЛАЗ сконцентрує основні замовлення.
Надії виробників автобусів тепер прикуті до київських поставкам.
У той же час, як прокоментував AUTO-Consulting ситуацію один з учасників ринку, що побажав залишитися невідомим, все ще може змінитися. ЛАЗ фізично не зможе випустити такий обсяг техніки, що стане зрозуміло вже в наступному році. Тоді уряду доведеться залучати до виробництва та інших виробників.