05-01-2011 | Автобусы
Часівоярський маршрутка Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу Російський ринок автобусів. Огляд новинок Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008 В Україні почалося серійне виробництво нових моделей автобусів РУТА на шасі ... TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто ГАЗ планує подвоїти продажі в Україну На TIR-2010 ГАЗ представить шість нових спецмодіфікацій Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ... Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах
Часівоярський завод створює автобус на шасі Tata
На виставці вантажних автомобілів і автобусів TIR'2010 представники ВАТ «Часівоярський ремонстного заводу» (ТМ «Рута») повідомили, що фактично завершили розробку нового автобуса малого класу Рута 41 ТА на шасі Tata. Новинка проходить сертифікацію і незабаром з'явиться у продажу. Таким чином, ЧРЗ стане вже третім виробником автобусів в Україну, який обрав для створення автобусів індійське шасі.
У Часів-Ярі вже освоїли виробництво автобусів малого класу, але в якості шасі тоді обрали ГАЗ «Валдай», а перевізники все-таки запитували щось інше. Аналіз пропозицій по шасі показав, що оптимальним за співвідношенням ціна-якість є саме індійське шасі. З цієї причини, нову «Рута» будуть випускати на цій платформі.
Поки її роздрібна ціна не визначена, але в компанії стверджують, що вона буде конкурентоспроможною.
Поки ведеться підготовка до виробництва нового сімейства, на виставці TIR'2010 представили туристичну версію Рута 23.2 Турист. Дана модель з двома дверцятами здатна перевозити з комфортом 22 пасажири. Довжина автобуса становить 7680 мм. У салоні м'які крісла з підлокітниками. Показово, що боковвие і задні панелі кузова - алюмінієві, що не тільки знижує вагу конструкції, але і важливо з точки зору антикорозійної стійкості. Вартість такої версії автобуса - 199884 грн. У Часів-Ярі готові випускати такі автобуси і на новому шасі «ГАЗель Бізнес», що здорожує модель ще на 35 тис. грн.
Міські моделі «Рута» 25 також користуються попитом, оскільки дозволяють перевозити 19 пасажирів сидячи і ще 6 стоячи. Особливістю даної моделі є дві автоматичні двері. Вартість - 187032 грн.
Як роблять автобуси на Часів-Ярському ремонтному заводі
Поки її роздрібна ціна не визначена, але в компанії стверджують, що вона буде конкурентоспроможною.
Поки ведеться підготовка до виробництва нового сімейства, на виставці TIR'2010 представили туристичну версію Рута 23.2 Турист. Дана модель з двома дверцятами здатна перевозити з комфортом 22 пасажири. Довжина автобуса становить 7680 мм. У салоні м'які крісла з підлокітниками. Показово, що боковвие і задні панелі кузова - алюмінієві, що не тільки знижує вагу конструкції, але і важливо з точки зору антикорозійної стійкості. Вартість такої версії автобуса - 199884 грн. У Часів-Ярі готові випускати такі автобуси і на новому шасі «ГАЗель Бізнес», що здорожує модель ще на 35 тис. грн.
Міські моделі «Рута» 25 також користуються попитом, оскільки дозволяють перевозити 19 пасажирів сидячи і ще 6 стоячи. Особливістю даної моделі є дві автоматичні двері. Вартість - 187032 грн.
Як роблять автобуси на Часів-Ярському ремонтному заводі