05-01-2011 | Автобусы

Корпорація «Богдан» повернулася в сегмент мікроавтобусів

На що проходить в Києві салоні вантажних автомобілів TIR'2010, Корпорація «Богдан» несподівано представила малий автобус Богдан А049 на шасі «ГАЗелі». Таким чином, в корпорації розраховують повернути тих перевізників, які віддають переваги малим автобусам і ще не дотягують до покупки хоча б Богдан А069 на шасі Hyundai.
 Досить примітивний автобус із «ГАЗелевскім» передком сильно нагадує модель, яку випускали у Львові під брендом ТУР. Автобус розрахований на 14 пасажирів і стане одним з найдешевших пропозицій на ринку на «ГАЗелевском» шасі - від 156000 грн. Його проводитимуть на черкаській виробничому майданчику.  Але вся справа в тому, що аналогічні машини вже давно і успішно випускають два інших заводи: Чернігівський корпорації «Еталон» і Часовоярський «Рута». Чим же новинка від «Богдан» буде завойовувати споживачів?

   Головною конкурентною перевагою стане її ціна - від 156000 грн. У той час, як за БАЗ-2215 «Дельфін» просять 195000 грн, а Рута 22 обійдеться в 178000 грн.

     Не будемо зараз вдаватися в подробиці конструкції конкурентів і чому їх автобуси також мають свої переваги. «Богдан» терміново відреагував на нові потреби ринку. Якщо зараз є платоспроможний попит на мікроавтобуси, то в корпорації готові запропонувати й таку модель.

   Однак інші виробники вже вважають по-іншому. Так, у корпорації «Еталон» поступово зміщують виробництво в більш високі сегменти. Вже очевидна тенденція, що «газовского» шасі постійно дорожчають, а той же автобус, але на шасі «ГАЗель-Бізнес» - це плюс 35 тис. грн. до вартості автобуса. У наступному році з'явиться дизельна версія з мотором Cummins-це ще 25 тис. грн. Разом, незабаром може так трапитися, що 14-18 місцевий автобус на шасі «ГАЗелі» упреться в ціну, наприклад, автобуса БАЗ А079 (271300 грн.) Пасажиромісткістю до 40 місць.

   

     Це вже відзначають перевізники, які все більше віддають перевагу все-таки автобусам малого класу.

   Деталі. AUTO-Consulting  

Які ще моделі корпорації «Богдан» представлені в легкому сегменті?


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • БАЗ має намір істотно збільшити свою присутність на українському ринку
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто
  • Корпорація «Еталон» представила два нові автобуси на шасі FAW
  • На ЧАЗе випустили 2000-й автобус і ввели в експлуатацію новий цех
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Корпорація «Еталон» посіла 60% ринку автобусів в Україні
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися
  • Влада Києва винесли смертний вирок однодверні маршруткам
  • Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
  • Корпорація «Еталон» вводить нове позначення модельного ряду
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.