05-01-2011 | Автобусы

Україні закупить 1850 тролейбусів. Хто виграє великий контракт?

Південний машинобудівний завод (ПМЗ) і "Тролза" домовилися про спільне виробництво тролейбусів, розповів заступник директора з зовнішньоекономічної діяльності російської компанії Олег Стрельников. Мова йде про модель "Мегаполіс-5265" - це 12-метровий низькопідлоговий тролейбус з асинхронним двигуном. "Тролза" буде поставляти 75% комплектуючих, а поставку інших і збірку буде здійснювати ЮМЗ, повідомляє "Комерсант-Україна".    "Ми розраховуємо на держзамовлення у рамках підготовки міст до Євро-2012. У середу ми вже поставили підприємству" Кримтролейбус 'зразок тролейбуса для випробувань ", - розповів Олег Стрельников. "Ми будемо брати участь в тендері на закупівлю 61 тролейбуса Міністерством ЖКГ Криму, який пройде 27 серпня. Машина зараз проходить випробування", - додав гендиректор ТД "Літан" (дистрибутор ЮМЗ та "Тролза") Олег Сухов. ЮМЗ виробляє тролейбуси ЮМЗ-Т2 і Е-186 і має намір запропонувати містах всі три моделі, уточнив пан Сухов.

 Зараз основним претендентом на отримання замовлення уряду Криму є корпорація "Богдан", на початку літа підписала меморандум про наміри з владою і "Кримтролейбусом", який, крім закупівлі тролейбусів, має на увазі також створення на одному з кримських заводів спільного виробництва (див. ' від 18 червня). "Щоб конкурувати з нами, компаніям ще необхідно пройти випробування в одному з НДІ, на це йде кілька місяців. А у нас вже є сертифіковані моделі в різних модифікаціях", - заперечує віце-президент "Богдана" Володимир Гунчик.

   У ЮМЗ та "Тролза", схоже, розраховують на підтримку влади, причому в обох країнах. "Ми звернулися з листом до віце-прем'єра з питань підготовки до Євро-2012 Борису Колесникову з ініціативою розглянути пропозицію наших заводів. І той уже дав розпорядження передати його на розгляд главам Донецька та Харкова, - говорить Олег Сухов .- Крім того, якщо наш український партнер не домовиться з містами про постачання, ми вирішимо це питання на рівні глав держав. Президенти вже обговорювали це питання на останній зустрічі ".

   І. о. голови Харкова Геннадій Кернес підтвердив отримання розпорядження віце-прем'єра. "Але незважаючи на те, що у нас є пропозиція ЮМЗ, місто буде замовляти тролейбуси у того підприємства, яке зробить більш вигідне і якісне пропозицію. Швидше за все це буде ЛАЗ, так як наш харківський 'Електроважмаш' задіяний у постачанні частини комплектуючих", - говорить Геннадій Кернес.  У ЛАЗу сильні позиції ще і тому, що компанія була вибрана містами, що приймають чемпіонат, єдиним постачальником транспорту (див. учорашній ред). Всього планується закупити 1850 тролейбусів.

 За інф. "Комерсант-Україна"


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • "Богдан" поставить до Криму 100 тролейбусів на 400 млн. грн.
  • Корпорація «Богдан» поставила перші тролейбуси до Криму
  • ЛАЗ оскаржив кримський тендер, який виграла корпорація "Богдан"
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Скільки коштують тролейбуси для тендерів. Ситуація навколо львівських закуп ...
  • Скандал навколо ЛАЗу
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Корпорація "Богдан" почала виробництво тролейбусів у Чехії
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.