05-01-2011 | Автобусы

ГАЗ створив мобільний центр здоров&

На Газе з'явилася ще одна модифікація автомобіля в рамках проекту "Газель-Бізнес". На новій платформі створений мобільний центр здоров'я. Автомобіль "Соболь" буде укомплектований медичним обладнанням для експрес-діагностики стану здоров'я в рамках державної програми. Він буде показаний на одній з найближчих виставок в Росії.
 Показово, що ГАЗ продовжує розширювати сімейство автомобілів, що випускаються в рамках проекту "ГАЗель-Бізнес", який поступово повинен замістити на конвеєрі добре відому "Газель-Classic". Зараз автомобілі нового покоління "Газель-Бізнес" і "Газель" паралельно сходять з конвеєра Горьковського автозаводу, але судячи з першої реакції покупців, модернізованих продукт дуже добре сприйнятий ринком і цілком відповідає очікуванням покупців.  "ГАЗель-Бізнес" - це значна модернізація відомого комерційного автомобіля, в ході якої були внесені сотні змін у конструкцію, усунуто багато "слабкі" місця, покращені споживчі властивості, витрати на утримання автомобіля. Крім того, були посилені критерії якості, які пред'являються до готових автомобілів, що також відбилося на фінальному результаті.

 Докладна розповідь про всі іземеніях в "ГАЗель-Бізнес" у порівнянні з "Газеллю", AUTO-Consulting опублікує найближчим часом. Крім того, наш кореспондент вже протестував "ГАЗель-Бізнес" на полігоні в Нижньому Новгороді і цей репортаж також вже готується.

 Поки ж повідомимо, що візуальних змін не так багато: це нові бампера, коториетеперь об'єднані фальшрадиаторной гратами, зовнішні дзеркала знайшли функцію підігріву. Головні ж нововведення можна помітити й відчути, лише перебуваючи всередині автомобіля. Так, кермо тепер крутити не "по-газелевскі". Включаючи передачі, немає необхідності використовувати дідівський спосіб - перегазовку. Та й самі передачі включаються без характерного тріску і з першої ж спроби. У салоні стало помітно тихіше. Приладова панель не тільки виглядає сучасніше, вона дуже функціональна і зручна.

     В автомобілі з'явилася безліч імпортних комплектуючих, завдяки яким вдалося вирішити багато "газелевскіх" "хвороб". Зокрема, рульовий механізм і гідропідсилювач поставляє компанія ZF, гальмівну систему - "Bosch", амортизатори і зчеплення - "Sachs", радіатор охолодження двигуна - "T-Rad", опори двигуна - "Anvis". Крім того, ряд компонентів для трансмісії також закуповується тепер у зарубіжних виробників. Велика кількість імпортних комплектуючих збільшило вартість "бізнес"-версії "Газелі" на 13%, але на Газе стверджують, що це подорожчання підняло рівень автомобіля. Забігаючи наперед зазначимо, що на ходу "ГАЗель-Бізнес", дійсно, не впізнати, вона стала на сходинку вище.

В Україні старт продажів "ГАЗель-Бізнес" очікується вже в другій половині травня. Цінова політика і специфікації будуть оголошені ближче до початку реалізації.

   Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • Моторні масла Agip на ринку Україні.
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • «ГАЗелі» виповнюється 15 років
  • Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
  • Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець»
  • Тест-драйв Toyota Corolla: хочу бути маленькою Camry
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Як роблять Chery
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі
  • Прем&


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.