05-01-2011 | Автобусы
"Богдан" здивований рішенням уряду про закупівлю 2 тис. автобусів і тролейбусів до Євро-212 тільки у ЛАЗу
Українські виробники автобусів висловлюють подив з приводу рішення уряду Україна закупити 1500 автобусів і 500 тролейбусів для підготовки чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 тільки у Львівського автобусного заводу.
"Рішення про закупівлю автобусів і тролейбусів за державні кошти у одного заводу, без проведення тендеру викликає тільки здивування. Думаємо, що уряд поспішив з таким рішенням, не вивчивши сьогоднішню ситуацію в автомобілебудуванні і не ознайомившись з можливостями інших українських виробників", - зазначив прес-секретар корпорації "Богдан" Сергій Красуля.Прі цьому він додав, що це рішення тим більш дивно з урахуванням того, що за останні роки Львівський автозавод за даними профільної асоціації "Укравтопром" не справив жодної одиниці продукції ".
У корпорації "Богдан" сподіваються, що це рішення все ж не остаточне, і з урахуванням ситуації в галузі Кабмін перегляне свій намір.
С. Красуля зазначив, що корпорація "Богдан" запрошує уряд відвідати автобусний завод щоб "на власні очі переконатися в можливостях заводу, побудованого в рамках виконання інвестиційної програми, ознайомитися з технологіями та продукцією".
"Богдан" неодноразово заявляла про готовність забезпечити потреби країни в автобусах у рамках підготовки до проведення Євро-2012, а завдяки інвестиціям останніх років у автобусне виробництво, тільки заводи корпорації сьогодні має потужності з виробництва 9 тис. автобусів і тролейбусів на рік. У той час, як ЛАЗ останнім часом лише скорочував території, що задіяні під виробництво.
У 2009 році навколо ЛАЗу постійно виникали конфлікти. Завод лихоманили соціальні конфлікти й постійна зміна керівників. Уряд намагався знайти шляхи виходу підприємства з кризи. Як варіант, ЛАЗ отримав замовлення від піонерського табору "Артек", але так і не зміг його до кінця виконати.
Для довідки. В Україні в 2009 році c урахуванням різкого скорочення попиту на автобуси у замовників, в першу чергу, через недоступність кредитних ресурсів, виробництво автобусів скоротилося в 7,4 рази в порівнянні з 2008 роком - до 1,318 тис. од.
Корпорація «Богдан» буде постачати муніципальний транспорт для міст, прийма ... В Україні стартує серійне виробництво 15-метрового низкопольного автобуса Корпорація "Богдан" оскаржила закупівлю ЛАЗів Харковом "Богдан" оскаржив рішення "Харківпас" замовити транспор ... Корпорація "Богдан" готова забезпечити Україну якісними автобусам ... "Богдан" зможе забезпечити половину автобусів до Євро-2012 Корпорація Богдан поставить 20 автобусів для Артеку ЛАЗ отримає небувалий контракт: під Євро-2012 випустять 1,5 тис. автобусів ... Корпорація "Богдан" підписала меморандум із Кабміном на поставку ... У вересні "Богдан" випустив 103 автобуса На SIA 2010 корпорація «Богдан» представить автобуси для Євро-2012 Корпорація "Богдан" в 2011 році почне збірку автобусів MAN ЛАЗ отримав перший транш на виготовлення автобусів до Євро-2012 До Євро-2012 закуплять 2000 автобусів в українських виробників У 2010 році шкільних автобусів закуплять на 45 млн. грн
"Рішення про закупівлю автобусів і тролейбусів за державні кошти у одного заводу, без проведення тендеру викликає тільки здивування. Думаємо, що уряд поспішив з таким рішенням, не вивчивши сьогоднішню ситуацію в автомобілебудуванні і не ознайомившись з можливостями інших українських виробників", - зазначив прес-секретар корпорації "Богдан" Сергій Красуля.Прі цьому він додав, що це рішення тим більш дивно з урахуванням того, що за останні роки Львівський автозавод за даними профільної асоціації "Укравтопром" не справив жодної одиниці продукції ".
У корпорації "Богдан" сподіваються, що це рішення все ж не остаточне, і з урахуванням ситуації в галузі Кабмін перегляне свій намір.
С. Красуля зазначив, що корпорація "Богдан" запрошує уряд відвідати автобусний завод щоб "на власні очі переконатися в можливостях заводу, побудованого в рамках виконання інвестиційної програми, ознайомитися з технологіями та продукцією".
"Богдан" неодноразово заявляла про готовність забезпечити потреби країни в автобусах у рамках підготовки до проведення Євро-2012, а завдяки інвестиціям останніх років у автобусне виробництво, тільки заводи корпорації сьогодні має потужності з виробництва 9 тис. автобусів і тролейбусів на рік. У той час, як ЛАЗ останнім часом лише скорочував території, що задіяні під виробництво.
У 2009 році навколо ЛАЗу постійно виникали конфлікти. Завод лихоманили соціальні конфлікти й постійна зміна керівників. Уряд намагався знайти шляхи виходу підприємства з кризи. Як варіант, ЛАЗ отримав замовлення від піонерського табору "Артек", але так і не зміг його до кінця виконати.
Для довідки. В Україні в 2009 році c урахуванням різкого скорочення попиту на автобуси у замовників, в першу чергу, через недоступність кредитних ресурсів, виробництво автобусів скоротилося в 7,4 рази в порівнянні з 2008 роком - до 1,318 тис. од.
Статьи похожей тематики:
На заметку автолюбителю: