05-01-2011 | Автобусы

"Богдан" здивований рішенням уряду про закупівлю 2 тис. автобусів і тролейбусів до Євро-212 тільки у ЛАЗу

Українські виробники автобусів висловлюють подив з приводу рішення уряду Україна закупити 1500 автобусів і 500 тролейбусів для підготовки чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 тільки у Львівського автобусного заводу.
 "Рішення про закупівлю автобусів і тролейбусів за державні кошти у одного заводу, без проведення тендеру викликає тільки здивування. Думаємо, що уряд поспішив з таким рішенням, не вивчивши сьогоднішню ситуацію в автомобілебудуванні і не ознайомившись з можливостями інших українських виробників", - зазначив прес-секретар корпорації "Богдан" Сергій Красуля.Прі цьому він додав, що це рішення тим більш дивно з урахуванням того, що за останні роки Львівський автозавод за даними профільної асоціації "Укравтопром" не справив жодної одиниці продукції ".
 У корпорації "Богдан" сподіваються, що це рішення все ж не остаточне, і з урахуванням ситуації в галузі Кабмін перегляне свій намір.

 С. Красуля зазначив, що корпорація "Богдан" запрошує уряд відвідати автобусний завод щоб "на власні очі переконатися в можливостях заводу, побудованого в рамках виконання інвестиційної програми, ознайомитися з технологіями та продукцією".

 "Богдан" неодноразово заявляла про готовність забезпечити потреби країни в автобусах у рамках підготовки до проведення Євро-2012, а завдяки інвестиціям останніх років у автобусне виробництво, тільки заводи корпорації сьогодні має потужності з виробництва 9 тис. автобусів і тролейбусів на рік. У той час, як ЛАЗ останнім часом лише скорочував території, що задіяні під виробництво.

 У 2009 році навколо ЛАЗу постійно виникали конфлікти. Завод лихоманили соціальні конфлікти й постійна зміна керівників. Уряд намагався знайти шляхи виходу підприємства з кризи. Як варіант, ЛАЗ отримав замовлення від піонерського табору "Артек", але так і не зміг його до кінця виконати.

Для довідки. В Україні в 2009 році c урахуванням різкого скорочення попиту на автобуси у замовників, в першу чергу, через недоступність кредитних ресурсів, виробництво автобусів скоротилося в 7,4 рази в порівнянні з 2008 роком - до 1,318 тис. од.


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Україну набридли &
  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • На ЛАЗі йде переділ власності
  • «Торговий дім« НІКО »став офіційним спонсором збірної України з футболу
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Hyundai передасть 200 автомобілів для потреб ЄВРО 2012
  • В Україні стартує серійне виробництво 15-метрового низкопольного автобуса
  • ЛАЗ оскаржив кримський тендер, який виграла корпорація "Богдан"
  • KIA Motors - офіційний спонсор Чемпіонату Європи з футболу ЄВРО 2012 та ЄВР ...
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Корпорація Богдан поставить 20 автобусів для Артеку
  • ЛАЗ створив півтораповерховий автобус європейського рівня НеоЛАЗ
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.