05-01-2011 | Автобусы
Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Російський ринок автобусів. Огляд новинок Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008 Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися БАЗ має намір істотно збільшити свою присутність на українському ринку Новинка українського автобусобудування - «НеоЛАЗ». У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ... ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ» ЛАЗ створив півтораповерховий автобус європейського рівня НеоЛАЗ ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю ЛАЗ оскаржив кримський тендер, який виграла корпорація "Богдан" На ЛАЗі йде переділ власності
ЛАЗ продав 2 автобуси Львову
Львівський автозавод продав 2 автобуси своєму рідному місту за ціною 2,3 млн грн. Це значно нижче ніж прайсова вартість таких машин - повідомив гендиректор "ЛАЗу" Ігор Малець. Крім того, ці 2 автобуси вже 2 місяці працювали на міському маршруті в тестової експлуатації.
Таким чином, ЛАЗ демонструє свою лояльність рідному місту і розраховує виграти тендер на постачання 10 тролейбусів. На тендер ЛАЗ має намір запропонувати 10 тролейбусів за ціною 1 млн 400 тис грн.
У той же час, положення ЛАЗу залишається вкрай важким. Як повідомляє AUTO-Consulting, у жовтні на автобусному ринку в Україну ЛАЗ був представлений в сегменті міських моделей, а також у сегменті туристичних машин (НеоЛАЗ). Однак львівський автозавод займав лише 1% ринку, що на 75% гірше за показник минулого року.
Лідером у жовтні став БАЗ, на частку якого довелося 35% всіх продажів. Друге місце дісталося російському пазу (18%), а на третьому місці був "Богдан" з результатом 15% українського ринку автобусів. Всього українські перевізники купили 188 нових автобусів, що на 62% менше, ніж рік тому.
Таким чином, ЛАЗ демонструє свою лояльність рідному місту і розраховує виграти тендер на постачання 10 тролейбусів. На тендер ЛАЗ має намір запропонувати 10 тролейбусів за ціною 1 млн 400 тис грн.
У той же час, положення ЛАЗу залишається вкрай важким. Як повідомляє AUTO-Consulting, у жовтні на автобусному ринку в Україну ЛАЗ був представлений в сегменті міських моделей, а також у сегменті туристичних машин (НеоЛАЗ). Однак львівський автозавод займав лише 1% ринку, що на 75% гірше за показник минулого року.
Лідером у жовтні став БАЗ, на частку якого довелося 35% всіх продажів. Друге місце дісталося російському пазу (18%), а на третьому місці був "Богдан" з результатом 15% українського ринку автобусів. Всього українські перевізники купили 188 нових автобусів, що на 62% менше, ніж рік тому.