05-01-2011 | Автобусы

У Росії скандал з держзамовленням на автомобілі швидкої допомоги

У Росії розгорівся скандал з держзамовленням на 1,3 тис. автомобілів швидкої медичної допомоги на суму 1,8 млрд. руб. У тендері перемогла група Sollers, яка повинна була поставити автомобілі УАЗ-3962 і FIAT Ducato. Однак, тендерні умови були складені таким чином, що жоден інший автомобіль просто не міг їм відповідати - їх ніби спеціально виписали під автомобілі групи Sollers.
 Такий стан опротестувала "Група ГАЗ", посилаючись на порушення закону «Про захист конкуренції». Федеральна антимонопольна служба (ФАС) погодилася з доводами "Групи ГАЗ" і наполягає на перегляді поставок.
 Відзначимо, що російські виробники в 2009 році фактично виживають за рахунок держзамовлення, оскільки ринкові продажі скоротилися більше, ніж у 3 рази. Що стосується УАЗу, то виробництво "хлібин" взагалі тримається виключно за рахунок госзаказов.ФАС погодилася з думкою ГАЗу про те, що вимоги конкурсної документації ФМБА складені таким чином, що їм відповідає тільки продукція Елабужского і ульяновського заводів холдингу «Соллерс». Це, на думку ФАС, порушило права інших автовиробників медтехніки, включаючи ГАЗ, оскільки обмежило кількість можливих учасників торгів.  

 Порушення в діях ФМБА при проведенні торгів на поставку медичної техніки ФАС виявила на початку цього тижня. Агентство визнано порушили ч. 1 і ч. 2 ст. 17 закону «Про захист конкуренції» («Заборона обмеження конкуренції при організації торгів на закупівлю майна для державних і муніципальних потреб»). Справа стосовно ФМБА було порушено влітку за заявою ТОВ «Комерційні автомобілі-Група ГАЗ». Антимонопольне відомство встановило, що ФМБА при проведенні конкурсів необгрунтовано створило переважні умови двом учасникам торгів - ТОВ «Соллерс-Елабуга» і ВАТ «Ульяновський автомобільний завод». При цьому, як говориться в повідомленні фаса, наказ Міністерства промисловості і торгівлі № 78 від 20 лютого 2009 року вносить продукцію ГАЗу до переліку автомобільної техніки, рекомендованої для держ. закупівель.

     «Деякі вимоги організаторів конкурсу були просто абсурдні. Наприклад, певний ступінь стиснення двигуна та заміри звисів, діаметри дискових гальм, ширина багажного відділення між колісними арками, наявність переднього приводу, кількість циліндрів двигуна і навіть кількість клапанів на циліндр, - відзначає Директор з реалізації та маркетингу Горьковського автозаводу Олег Марков. - Як автомобілі на передньому приводі можуть функціонувати в сільській місцевості на бездоріжжі?

 Автомобілі з повним приводом володіють набагато кращою прохідністю. Ще більш абсурдну вимогу по максимальній швидкості для фургонів і мікроавтобусів для перевезення пасажирів в 140 км/ч. Тобто передбачається експлуатувати автомобілі на гоночних трасах, а не на дорогах загального користування?! Якщо б не ставили за мету виключити «Газелі» з тендеру, і нас би про такі вимоги попередили заздалегідь в прийнятні терміни, ми могли б поставити автомобілі Maxus або довести «Газелі» до відповідності вимогам конкурсу ».

     У рамках державного пріоритетного проекту «Охорона здоров'я» в 2006-2007 роки «Група ГАЗ» забезпечила російські мед. установи автомобілями швидкої допомоги, оновивши їх парк на 70%. Лінійка медичних «Газелей» включає всі класи автомобілів швидкої медичної допомоги - А, В, С (у тому числі для новонароджених дітей), автомобілі для перевезення людей з обмеженими можливостями та інші. Значне цінову перевагу «Газелей» перед аналогічною продукцією інших автовиробників дозволяє медустановам країни закуповувати техніку у великих обсягах і інтенсивніше оновлювати свій парк.  

 За інф. прес-служби "Групи ГАЗ"


Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • Огляд тендерних закупівель автотранспорту. Що закуплять у 2004 році держстр ...
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Концерн Укравтопром домігся перегляду умов тендерної держзакупівлі
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.