05-01-2011 | Автобусы

Фонд Держмайна висловився за націоналізацію ЛАЗу

Найбільший автобусний завод Україна - львівський ЛАЗ переживає важкі часи. За інформацією газети "Дело" на сьогоднішній день власники заводу заборгували своїм співробітникам 7 мільйонів гривень. У минулу п'ятницю голова Фонду держмайна (ФДМ) Валентина Семенюк-Самсоненко виступила за повернення у державну власність Львівського автобусного заводу (ЛАЗ). Таким чином, на думку чиновника, можна буде вирішити проблеми на підприємстві, зокрема з виплатою зарплати.
Ідея націоналізації підприємства знайшла підтримку і у Львівській обласній раді. Ще до заяви Семенюк-Самсоненко голова бюджетної комісії (раніше він обіймав посаду директора ЛАЗу) Степан Давидяк заявив про те, що нинішні власники заводу - російські брати-бізнесмени Ігор і Олег Чуркіни - не виконують інвестиційних зобов'язань, обумовлених в умовах приватизаційного конкурсу.  
 Але повернути назад ЛАЗ дуже непросто.  На самому ЛАЗі стверджують: термін виконання інвестзобов'язань закінчився минулого року. При цьому Чуркіни виконали всі обіцянки, дані при покупці підприємства в 2001 році. Вони погасили заборгованість по зарплаті, яка на той момент складала близько 1 мільйона гривень. Крім того, росіяни, як і обмовлялося, протягом двох років не скорочували кількість робочих місць, зберегли обсяг виробництва і профіль діяльності заводу.

   У Фонді держмайна підтвердили, що не мають претензій по інвестзобов'язань, взятих власниками ЛАЗу. Однак, за словами прес-секретаря ФДМ Ніни Яворської, нинішня затримка з виплатою зарплати - достатня підстава для повернення заводу в держвласність. Щоправда, на даний момент Фонд вже не має права порушувати питання про націоналізацію. Зробити це, за інформацією прес-служби ФДМ, можуть самі співробітники ЛАЗу, звернувшись до суду.

   На ЛАЗі вважають, що якщо навіть хтось із співробітників піде до суду, то він може тільки зобов'язати керівництво підприємства виплатити зарплату. «Наскільки я знаю, в Україну поки не ухвалювали закон про націоналізацію, і в даній ситуації заяви про те, що завод можна повернути державі, є лише гучними словами. У той період, коли діяли приватизаційні домовленості, у нас було багато перевірок. І жодна не виявила будь-яких порушень », - говорить прес-секретар ЛАЗу Олена Муляк.

 

За інф. "Дело"


Статьи похожей тематики:

  • Приватизацію ЛАЗу можуть переглянути
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • На ЛАЗі йде переділ власності
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Що чекає ЛАЗ? Інтерв&
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • У наглядовій раді ЛАЗу зміни
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.