05-01-2011 | Автобусы

Перший гібридний автобус в СНД

Сьогодні в рамках міжнародного автотранспортного форуму 2008 «Російські автобуси» (автобусний дивізіон «Група ГАЗ») представив низькопідлоговий міський автобус ЛІАЗ 5292 з гібридним приводом - оригінальну розробку Лікінський автобусного заводу.        На сьогоднішній день це перший автобус з гібридним приводом, аналогів якого немає ні в одного вітчизняного виробника.  Автобус ЛІАЗ 5292 з гібридним приводом призначений для роботи в містах - мегаполісах в якості основного транспортного засобу. Сертифікаційні випробування нової модифікації будуть проводитися вже в цьому році. На ринку перша дослідно-промислова партія з'явиться в 2009. Гібридний концепт-автобус уніфікований з існуючими низькопідлоговими автобусами марки ЛІАЗ по кузову, за типами агрегатів, що доповнить продуктову лінійку «Російських автобусів», що працює на альтернативних видах палива (дизель-газ-електрика). Одночасно, це дозволить великим пасажироперевізниками сформувати найбільш ефективну міську маршрутну мережу, об'єднавши на одній базі різні види громадського транспорту, і тим самим знизити експлуатаційні витрати.  

   Автобус ЛІАЗ 5292 комплектується дизельним чотирирядний двигуном Cummins екологічного стандарту Євро - 4 і комплектом тягового обладнання, що складається з тягового асинхронного мотор - генератора ТАГ 225-280, тягового асинхронного оборотного двигуна ТАД 225-380, системи нейтралізаторів і суперконденсаторів. Застосування гібридного силового приводу на міському автобусі дозволяє:

         - Знизити в кілька разів рівень шкідливих викидів при русі в міському циклі;
     - Знизити витрату палива на 25-30%;
     - Застосувати двигун внутрішнього згоряння з потужністю на 25-30% нижче при збереженні моменту на ведучих колесах;
     - Підвищити комфортність автобуса (зниження рівня шуму, вібрації і т.д.);

     За словами Директора Дивізіону «Автобуси» Миколи Борисовича Одинцова: «Концепція автобуса з гібридним приводом формує кращу пропозицію з міськими програмами для наших клієнтів. Гібридні приводи ідеально підходять для міських автобусів, яким часто доводиться гальмувати і прискорюватися на маршрутах з інтенсивним пасажиропотоком, наприклад, на зупинкових пунктах і світлофорах. А використання даної технології дозволить зменшити вплив CO2 на навколишнє середовище ».


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз&
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • Прем&
  • Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Часівоярський маршрутка
  • Новий техпаспорт автомобіля. Яким він буде?




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.