05-01-2011 | Автобусы
МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008 В Україні з& Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки "Богдан" поставить до Криму 100 тролейбусів на 400 млн. грн. Корпорація "Богдан" почала виробництво тролейбусів у Чехії Російський ринок автобусів. Огляд новинок ЛАЗ виграв тендер на поставку тролейбусів для м. Чернівці Корпорація «Богдан» поставила перші тролейбуси до Криму Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008 У Чернігові розпочалося виробництво тролейбусів У Москві знайшли засіб проти автопробок Скільки коштують тролейбуси для тендерів. Ситуація навколо львівських закуп ... У Женеві презентували Mazda5
ЛіАЗ випустив 1-й тролейбус
Лікінський автобусний завод «Групи ГАЗ» відправив на дослідну експлуатацію тролейбус ЛіАЗ-5280 у Володимир.
Тролейбус ЛіАЗ-5280 буде проходити дослідну експлуатацію в автотранспортному підприємстві «ВладімірПассажірТранс» протягом 3 місяців.
Нагадаємо, що «ЛіАЗ» виробляє тролейбуси з 2005 року, поставляючи готові машинокомплекти підрядникам, які оснащують кузова всім необхідним електрообладнанням. З грудня на «ЛіАЗ» відкрито власне виробництво тролейбусів, яке включає в себе повний виробничий цикл. Тролейбус ЛіАЗ-5280 на базі кузова автобуса ЛіАЗ-5256 оснащений реостатно-контакторною системою управління (РКСУ) і комплектується задніми мостами Raba, а уніфікована агрегатна база дозволяє використовувати запасні частини як для автобуса, так і для тролейбуса, що значно знижує експлуатаційні витрати .
Ці тролейбуси нового покоління дозволять зробити російський міський транспорт не тільки економічним і екологічно чистим, але і зручним для пасажирів.
Тролейбус ЛіАЗ-5280 буде проходити дослідну експлуатацію в автотранспортному підприємстві «ВладімірПассажірТранс» протягом 3 місяців.
Нагадаємо, що «ЛіАЗ» виробляє тролейбуси з 2005 року, поставляючи готові машинокомплекти підрядникам, які оснащують кузова всім необхідним електрообладнанням. З грудня на «ЛіАЗ» відкрито власне виробництво тролейбусів, яке включає в себе повний виробничий цикл. Тролейбус ЛіАЗ-5280 на базі кузова автобуса ЛіАЗ-5256 оснащений реостатно-контакторною системою управління (РКСУ) і комплектується задніми мостами Raba, а уніфікована агрегатна база дозволяє використовувати запасні частини як для автобуса, так і для тролейбуса, що значно знижує експлуатаційні витрати .
Ці тролейбуси нового покоління дозволять зробити російський міський транспорт не тільки економічним і екологічно чистим, але і зручним для пасажирів.