05-01-2011 | Автобусы

Влада Києва винесли смертний вирок однодверні маршруткам

Влада Києва посилили вимоги до перевезення пасажирів у маршрутках. Згідно з новими правилами, незабаром на міських маршрутах зможуть працювати лише автобуси з кількістю посадочних місць не менше 19-ти та двома автоматичними дверима. Найбільш підходять до цих вимог автобуси "Богдан", вважають чиновники від транспорту. Втім, "Еталони" і подібні до них автобуси виробництва Херсонського заводу "Анто-Рус" теж підійдуть. Замінити старі маломісткі машрутки з одними дверима планують поступово протягом декількох років. Почнуть оновлення парків вже цього року.  НОВІ УМОВИ КОНКУРСУ.
Як розповів "Сьогодні" Сергій Мушта, начальник Комунальної служби перевезень, незабаром оголосять конкурс на перевезення, але в ньому зможуть брати участь лише перевізники з автобусами нового класу - не менше 19 місць для сидіння, двома автоматичними дверима входу-виходу, з екологічними двигунами. Винятком можуть бути маршрути з незначним пасажиропотоком, складними дорожніми умовами або рельєфом місцевості, де зможуть використовуватися невеликі маршрутки.

 Такі вимоги дуже скидаються на лобіювання інтересів кількох виробників - "Богдана" і "Еталону". Г-н Мушта і не приховує, що перевага буде віддаватися саме їм. Хоча запевняє, що ніякого "політзамовлення" тут немає. Мовляв, просто зручні машини.

   ОДНУ ДВЕРІ забракує.

Чи не збунтуються перевізники і чи не піднімуть різко ціни? Адже оновлення автопарку виллється їм у копієчку - один новий "Богдан" коштує близько 170-195 тис. грн., "Еталон" - від 100 тисяч гривень, є ще автобус "Херсон". Він - від 110 тис. грн.
 Г-н Мушта запевняє, що для перевізників нові умови не стануть шоком - мовляв, з ними влади "працюють" на протязі тривалого часу, і сьогодні на дорогах столиці старі "Газелі" практично не зустрінеш, 2/3 маршруток - це " Богдани "та" Еталони ". Так що, мовляв, змінювати не так вже й багато треба. Стало бути на ціні це позначитися не повинно (в цьому не впевнені перевізники (див. додатковий текст), - Авт.).  - Міняти потрібно і ті автобуси малого класу, в яких є 19 місць, але всього одні двері (наприклад, симпатичний БАЗ "Дельфін", як на маршруті № 442 від ст. М. "Політехнічний інститут". - Авт.) - у переповненій маршрутці пробратися до передніх дверей проблематично, - додав Сергій Борисович. - Приступити до оновлення парків плануємо вже цього року.

   ПЕРЕВІЗНИКИ: ціни можуть злетіти.

Перевізники не в захваті від нових вимог до маршруток. Як заявив нам Станіслав Воронін, директор ТОВ "Інтегра", перевізника, що обслуговує маршрут № 481 (Контрактова площа - вул. Солом'янська), вони вже замінили майже всі старі "Мерседеси" і "Газелі":

 - Весь час купуємо нові маршрутки - "Рута-019" на газовій установці з автоматичними дверима, але однієї (робить Донецьк, одна стоїть 113 тис. грн.). Так, парк виходить оновлювати повільно, адже робимо це за свій рахунок - держава і місто нам і копійкою не допомагають. 15 автобусів вже обійшлися нам в 1,5 мільйона гривень, а ось старі "Газелі" ніхто купувати не хоче. Чи не позначиться це на вартості проїзду в маршрутках? Поки підвищення не плануємо.

 За словами перевізників, "Богдани" купувати невигідно. Цей автобус - найдорожчий (195 тис. грн. В середньому). І в обслуговуванні теж. Працює на дизпаливі з витратою 22 літри на 100 км, тоді як "Рути" - на газу, і їх заправка обходиться в 4 рази дешевше, вони екологічно чіще.Прямо перевізники не говорять, що ціни виростуть. Мовляв, поміняли ж ми "Газелі" на "Мерседеси", а ціни залишилися або колишніми, або виросли на 25-50 копійок, що на їхню думку, несуттєво. Стало бути, можемо очікувати, що ціни підвищаться щонайменше ще на стільки ж.

 За даними AUTO-Consulting, за 4 місяці 2007 року ситуація на ринку автобусів малого класу була наступна:
 1-е місце з продажу займає БАЗ А079 "Еталон", який віддав перевагу 39,5% перевізників
 2 - е місце - "Богдан" А092 - 38%
 3-е місце запорізький I-VAN A07 - 6,8%

 Жорсткість вимоги київських властей до автобусів призведе до змін на ринку і змусить переорієнтуватися виробників на виробництво більшої кількості такої техніки. А в арсеналі українських автозаводів, яких на сьогодні вже близько 10-и є розробки подібної техніки.

Виробники автобусів в Україні:
 "Еталон" (включає два автозаводу БАЗ і ЧАЗ)
 "Богдан" (майданчики у Черкасах і Луцьку)
 "Анто-Рус"
 ЗАЗ (I-VAN)
 Часівоярський авторемонтний завод ("Рута")
 ГАЛАЗ
 "Стрий"
 "Харків"

 За інф. газети "Сегодня"    

Як роблять автобуси


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Корпорація «Еталон» представила два нові автобуси на шасі FAW
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Часівоярський маршрутка
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • БАЗ має намір істотно збільшити свою присутність на українському ринку
  • Як я визволяв машину зі штрафстоянки
  • На ЧАЗе випустили 2000-й автобус і ввели в експлуатацію новий цех
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.