05-01-2011 | Автобусы

ЗКТ почав виробництво зчленованого CityLaz A292

Завод комунального транспорту (колишній Львівський автомобільний завод) почав виробництво надвеликого автобуса з низьким рівнем підлоги по всій довжині. Зчленована модель СІТІ-ЛАЗ А-292 має довжину 18,75 м і розрахована на 180 пасажирів. У салоні транспортного засобу, який призначений для міських перевезень, передбачено 47 сидячих місць. Новинка комплектується двигуном MAN D2836LOH і відповідає екологічним стандартам Євро-3. Автобус у своїй конструкції використовує елементи моделі ЛАЗ А-183 "Сіті ЛАЗ", але має і свої нововведення, як наприклад, система антіскладиванія в гармошці. Крім усього іншого, за рахунок низької посадки та інших особливостей конструкції, СІТІ-ЛАЗ А-292 пристосований для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Передбачається, що в 2007 році буде виготовлено близько 150 нових автобусів для використання на міських маршрутах великих міст, в першу чергу Києва і Донецька.  

 Транспортні чиновники вже підтвердили, що СІТІ-ЛАЗ А-292 буде основною машиною для роботи в центрі міста.

Тим часом на базі СІТІ-ЛАЗ А-292 підготовлена і модель тролейбуса. У столиці з'являться десять нових тролейбусів-гармошок виробництва Львівського автозаводу. Машини жовтого кольору почнуть працювати у Шевченківському районі на маршрутах № 16 і 18. Основна перевага нового транспорту - його велика місткість.

     На думку фахівців "Київпастрансу", це дозволить поступово відмовлятися від маршруток. Як приклад наводиться досвід європейських країн, де малий пасажирський транспорт взагалі відсутня.
   - Тролейбус оснащений принципово новою системою управління. Це економія до 40% електрики, плавність ходу і, звичайно, безпека пасажирів. Новий тролейбус низькопідлоговий, це полегшує вхід-вихід пасажирів, людей з обмеженими можливостями, економить час. У цілому можна сказати, що нова модель наближена до європейських стандартів. Ходова - німецька, система управління - чеська, Лазовським запчастин тільки частина, - коментує Юрій Бомбандьоров, головний інженер "Київпастрансу".
   Проте фахівці-експлуатаційники поки про нових машинах говорять з обережністю. У тролейбусі багато технологічних новинок, і судити про достоїнства і недоліки поки рано.

      За інф. Autoline


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз&
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Часівоярський маршрутка
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • У Україну представили новий міський низькопідлоговий автобус і автобус для ...
  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.