05-01-2011 | Автобусы

Уряд України виділив регіонах кошти для закупівлі трамваїв і тролейбусів

Постановою уряду України від 1 березня ц.р. № 350 затверджено порядок використання у 2007 році 50 млн. гривень субвенції з державного бюджету для місцевих бюджетів на придбання тролейбусів і трамваїв для комунального електротранспорту.  Як повідомили «Новому Регіону» в урядовій прес-службі, субвенція надається за умови попереднього виділення з місцевого бюджету і залучення з інших джерел такого ж об'єму коштів для придбання тролейбусів і трамваїв.

   У разі придбання тролейбусів і трамваїв, які є предметом договору лізингу, субвенція може бути спрямована тільки на оплату їх вартості.

     Електротранспорт відрізняється екологічністю, проїзний здатністю, економічністю, комфортом і безпекою руху. Але протягом останнього десятиліття в роботі міського електротранспорту намітилася тенденція до зменшення обсягу перевезень пасажирів і погіршення показників якості та безпеки їх транспортного обслуговування.

     Це викликано значним фізичним зносом об'єктів міського електротранспорту, зокрема, понад 90% рухомого складу, нерівними умовами конкуренції комунальних підприємств з приватними автоперевізниками.

     Дають про себе знати неповні відшкодування вартості транспортних послуг, які безоплатно п  Парк рухомого складу налічує майже 3,3 тис. трамвайних вагонів і 4,7 тис. тролейбусів. Загальна протяжність трамвайних колій і контактних мереж становить відповідно 2,1 і 6,5 тис. кілометрів.

редоставляются пільговим категоріям громадян, говориться в повідомленні.

     Однак в Україні існують всі необхідні умови для розвитку міського електротранспорту. Зокрема, в 54 найбільших містах збережена належна інфраструктура, виробляється достатньо електроенергії.

         Вітчизняні виробники здатні щороку виготовляти понад 100 трамвайних вагонів і 300 тролейбусів, а у разі потреби збільшити обсяг виробництва і повністю забезпечити ними міста України.    Посилення ж негативних тенденцій у сфері міського електротранспорту призведе до збільшення обсягу імпорту нафтопродуктів для автотранспорту, підвищення рівня забруднення навколишнього середовища та перенасичення дорожньої мережі міст.

     Виділення субвенції на придбання та оновлення електротранспорту є основною складовою Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007 - 2015 роки.    Виконання комплексу заходів, передбачених Програмою, забезпечить функціонування беззбитковості підприємств пасажирського електротранспорту та їх технічне переоснащення.


Статьи похожей тематики:

  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Лізинг чи кредит. Що вигідніше?
  • ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Кабмін прийняв програму Шкільний автобус до 2010 року. Закупівля почнеться ...
  • Як буде функціонувати система trade-in після прийняття Податкового кодексу




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.