05-01-2011 | Автобусы

Самаркандський автозавод прис?? Упіл до складання автобусів та малотоннажних вантажівок Isuzu

Узбецьке ТОВ "Самаркандський автомобільний завод"/"СамАвто"/приступило до збірки автомобілів японської Isuzu Motors, повідомив ПРАЙМ-ТАРС у вівторок заступник гендиректора підприємства з технічних питань Баходір Сулейманов.  
 За його словами, згідно з програмою розвитку виробництва в 2007 р на заводі буде вироблено 1,5 тис автомобілів з кузовами різної модифікації з поетапним виходом на проектну потужність до 2010 г до 4 тис автомобілів в рік.  На автозаводі будуть проводитися вантажівки середнього класу масою 7 тонн, пасажирські міські автобуси місткістю 37 осіб, приміські - на 22 місця, а також вантажівки вантажопідйомністю від 4 до 5 тонн.

   Складальне виробництво здійснюється на основі договору про технічне сприяння між Isuzu Motors і "СамАвто", що надає передачу самаркандського автозаводу технології виробництва автобусів та малотоннажних вантажівок Isuzu.  

   Раніше повідомлялося, що узбецький державно-акціонерний комерційний банк "Асака" і АК "Узавтопром" створили лізингову компанію "Узавтопром-лізинг" з оголошеним статутним фондом 6 млрд сумів/1 дол - 1242,20 сума/для надання в лізинг автобусів і вантажних автомобілів виробництва "СамАвто". Автобуси будуть надаватися на термін до 5 років і ставкою доходу лізингової компанії не більше 5 відсотків річних  

   Як повідомили ПРАЙМ-ТАСС в АК "Узавтопром", що об'єднує підприємства автомобільної галузі республіки, японська Itochu Corp. планує увійти до складу акціонерів узбецького ТОВ "Самаркандський автомобільний завод". Представник "Узавтопрома" уточнив, що японська компанія в офіційному листі повідомила узбецьку сторону про намір пайової участі в капіталі заводу в Самарканді.

     За його словами, переговори про входження Itochu в статутний капітал "СамАвто" "тільки почалися і можуть бути завершені до кінця квітня поточного року.  

   ТОВ "Самаркандський автомобільний завод" зі 100-відсотковим узбецьким капіталом було створено у листопаді 2006 р. на базі узбецько-турецького СП "СамКочАвто", визнаного банкрутом. У жовтні минулого року узбецька АК "Узавтопром" викупила у турецької Koc Holding її частку в СП вартістю близько 300 тис дол, після чого СП і кредитори уклали мирову угоду. СП "СамКочАвто" вартістю 64 млн дол, засноване турецької Koc Holding і АК "Узавтопром" на паритетних засадах з лютого 1999 р випускало вантажівки вантажопідйомністю від 1,5 до 8 тонн і автобуси середньої місткості марок Otoyol-IVECO.

     Передбачалося, що підприємство буде виробляти автотранспорт більше 30 модифікацій. Проектна потужність СП при однозмінному режимі роботи - 4 тис машин на рік, з них 3 тис автобусів і 1 тис вантажівок. Проте через зрив поставок комплектуючих, які в значному обсязі надходять з Туреччини, завод поки що не зміг вийти навіть на третину запланованої потужності. За підсумками 2005 року на підприємстві було зібрано близько 60 машин/зниження в 4,4 рази /, у тому числі близько 55 вантажівок. У січні-липні 2006 р - 32 автомобілі/зниження в 1,6 рази /, у тому числі 31 автобус.  

   Раніше повідомлялося, що з 1 березня 2007 р в Узбекистані заборонено ввезення в республіку автотранспортних засобів, призначених для перевезення пасажирів і вантажів, які не відповідають вимогам екологічного класу "євро-2", а з 1 січня 2010 р - не відповідають вимогам екологічного класу "євро-3", за винятком транспортних засобів спеціального призначення.


Статьи похожей тематики:

  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • "Уздеуавто" планує в 2008 р приступити до складного виробництва C ...
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • Кабмін вніс зміни до Правил ввезення авто старше 8 років
  • Узбекистан заборонить ввезення вантажівок нижче норм Євро-2
  • Кого допустять проводити техогляд в Україну (Тимчасове положення)
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.