05-01-2011 | Автобусы
Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року SIA & МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався У Женеві презентували Mazda5 Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008 Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися Російський ринок автобусів. Огляд новинок ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008 Часівоярський маршрутка Scania "пробила" Мосгортранс Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Вчора в Україну презентували VW Touran і Multivan Т5 В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
ЛіАЗ і MAN створили першу спільну модель міського автобуса
Лікінський автобусний завод «Групи ГАЗ» і компанія MAN створили першу спільну модель міського автобуса - низькопідлоговий ЛіАЗ-52922, укомплектований німецькими двигуном MAN екологічного стандарту Euro-3, а також мостом і коробкою передач "Zanrad Fabric" ("ZF"), авторитетного світового виробника автокомплектуючих.
Принципова відмінність в конструкції цього автобуса від колишніх ЛіАЗ - поздовжнє розташування двигуна, що дозволяє позбутися звичного знаходження задніх пасажирських сидінь на сходинках і робить автобус повністю низькопідлогові.
Загальна пасажиромісткість нового автобуса - 120 пасажирів, у тому числі - 22 посадочних місця. Низький рівень підлоги, велика накопичувальний майданчик зі спеціальними кріпленнями для інвалідних колясок і апареллю для в'їзду/з'їзду і зручні «антивандальні» сидіння дозволяють комфортно себе відчувати всім пасажирам. Сучасні і екологічні силові агрегати не дратують шумом у салоні та вібрацією в дорозі, 6-швидкісна гідромеханічна КПП "ZF" дозволяє знизити на 10 відсотків витрата палива при експлуатації. Завдяки оцинкування і новим технологіям забарвлення і катафорезного обробці гарантійний термін служби кузова становить 12 років.
Сьогодні ЛіАЗ-52922 переданий в «Мосгортранс» для досвідчених випробувань і протягом півроку буде працювати в одному з автобусних парків Москви.
Загальна пасажиромісткість нового автобуса - 120 пасажирів, у тому числі - 22 посадочних місця. Низький рівень підлоги, велика накопичувальний майданчик зі спеціальними кріпленнями для інвалідних колясок і апареллю для в'їзду/з'їзду і зручні «антивандальні» сидіння дозволяють комфортно себе відчувати всім пасажирам. Сучасні і екологічні силові агрегати не дратують шумом у салоні та вібрацією в дорозі, 6-швидкісна гідромеханічна КПП "ZF" дозволяє знизити на 10 відсотків витрата палива при експлуатації. Завдяки оцинкування і новим технологіям забарвлення і катафорезного обробці гарантійний термін служби кузова становить 12 років.
Сьогодні ЛіАЗ-52922 переданий в «Мосгортранс» для досвідчених випробувань і протягом півроку буде працювати в одному з автобусних парків Москви.