05-01-2011 | Автобусы

У Києві автобуси оснастять автоматизованою системою

Київ планує до кінця 2006 року оснастити всі автобуси муніципального транспорту автоматизованою системою з супутниковим зв'язком. Датчиками автоматизованої системи управління забезпечать насамперед автобуси, адже найчастіше саме їхні водії намагаються "з'їхати" з маршруту. У кабінах, крім того, встановлять спеціальні переговорні пристрої. Якщо автобус відстає від графіка, диспетчер відразу повідомить про це водія і попросить його дотримуватися інтервали руху. Так само оперативно в "Київпастрансі" дізнаються і про поломку машини, направлять техдопомогу, швидко виведуть на лінію нову, щоб пасажирам не довелося довго чекати автобус на зупинці. Пілотний проект нової системи вже випробували на Оболоні, обладнавши засобами бортової автоматики автобусний маршрут № 99, що курсує від станції метро "Мінська" до площі Тараса Шевченка.
У "Київпастрансі" стверджують, що навіть у години пік на цьому маршруті машини ходять чітко за графіком - попереджені диспетчером про запізнення водії намагаються надолужити втрачений час. Природно, не порушуючи правил дорожнього руху. Для зручності пасажирів - після повсюдного впровадження нової системи - на кінцевих зупинках і великих пересадочних вузлах планують встановити електронні табло з корисною киянам та гостям міста інформацією: наприклад, коли прибуває або відправляється черговий автобус, інтервал їх руху.

До речі, фахівці вже підрахували, на яких зупинках і скільки часу втрачають пасажири в очікуванні машини. Виявилося, інтервал руху в години пік складає від трьох до 15 (!) Хвилин, а в інший час чекати автобус, тролейбус або трамвай жителям великих столичних масивів - Троєщини, Оболоні, Теремків, Борщагівки, Виноградаря - доводиться іноді до 20 хвилин! Є маршрути, де машини курсують з півгодинним перервою. Найбільше не пощастило мешканцям приватних секторів: наприклад, на Деміївці, Вітряних горах, Сирці, в Жулянах чекати "свого" автобуса людям доводиться часом ледь не з цілого годині.

Найчастіше - через нестачу машин на маршруті: зламається одна, а швидко замінити її резервної не можуть. "Летять" графіки й через заторів на дорогах, аварій чи поганих погодних умов. Тому впроваджувати нову систему автоматизованого управління громадським транспортом намір, перш за все, на тих маршрутах, де найбільш часто не витримуються інтервали. До того ж завдяки оперативній зв'язку з диспетчерською службою водій зможе повідомити не тільки про поломку своєї машини, але і про інших нештатних ситуаціях. А диспетчер направить до місця події оперативні служби (скажімо, міліцію, "швидку") або ремонтну бригаду. Нова система, на думку чиновників, буде особливо ефективна на віддалених від центру масивах і в мікрорайонах приватного сектору, де часом немає ні диспетчерських, ні телефонів-автоматів. І повідомити про несправність або іншому ПП водієві зараз складно ...

За інф. "Фактів"


Статьи похожей тематики:

  • Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Як я визволяв машину зі штрафстоянки
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Часівоярський маршрутка
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • Новинки автоелектроніки. Огляд ідей
  • ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення
  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.