05-01-2011 | Автобусы

Перевізник банкрутить ЛАЗ

Маріупольський автоперевізник відновив спроби збанкрутити великого виробника автобусів - Львівський автомобільний завод. Компанія «Маріуполь-авто» звинуватила ЛАЗ у невиконанні контракту на поставку чотирьох автобусів і подала до суду. Щоб погасити конфлікт, ЛАЗ поверне борг, але імідж заводу буде зіпсований, вважають експерти.
 Про цей конфлікт AUTO-Consulting вже повідомляла, але після відмови в апеляції справа вийшла на фінішну пряму.    Конфлікт маріупольського перевізника з Львівським автобусним заводом (зараз Завод комунального транспорту (ЗКТ) розпочався в 2004 р. За словами директора «Маріуполь-авто» Георгія Каплана, компанія підписала з ЛАЗом договір на поставку автобусів і зробила перший внесок, проте автобуси так і не були поставлені. «Мені подзвонив тодішній директор заводу і розповів, що для того, щоб автобуси були швидше добудовані, мені потрібно внести всю суму - близько 1,6 млн. грн. Після цього я не бачив ні грошей, ні автобусів», - нарікає Каплан.

   Спроби переговорів із ЛАЗом не принесли результату. Тому у вересні 2005 р. за позовом «Маріуполь-авто» було порушено справу про банкрутство львівського підприємства. За словами пана Каплана, остання спроба переговорів відбулася перед засіданням Апеляційного суду, тоді йому запропонували поставити в рахунок боргу один автобус вартістю 1,4 млн. грн. «У мене на маршруті їздить аналогічний автобус китайського виробництва вартістю 900 тис. грн ... мені не потрібні автобуси ЛАЗ, мені потрібно повернути мої гроші», - говорить він. Загальна сума позову до ЛАЗу склала близько 1,95 млн. грн.

   Через рік компанія «Маріуполь-авто» так і не дочекалася своїх автобусів, тому вирішила відновити спроби повернути свої гроші за допомогою суду. 20 червня Госпсуд Львівської області відновив слухання справи про банкрутство ЛАЗу за позовом маріупольського підприємства. Як стало відомо «Еі», ЛАЗ зробив спробу оскаржити поновлення слухань в Апеляційному суді Львівської області, проте безуспішно. «25 липня ухвалу суду першої інстанції було залишено без зміни», - повідомив «Еі» представник суду.

   На самому ЗКТ вчора прокоментувати ситуацію не змогли. Проте юристи вважають, що завод все-таки буде змушений піти на поступки автоперевізнику. «Вибір невеликий - або віддати борг, або віддати завод. Навряд чи сума позову варта того, щоб його втратити », - говорить старший юрист юридичної фірми« Лінія права "Денис Кузнєцов. Адвокат вважає, що слухання справи триватиме не менше півроку.    

За інф. "Аратта"


Статьи похожей тематики:

  • ЛАЗ загруз в судах
  • Як "розводять" покупців нових автомобілів. Сумний досвід Україні
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • Увага! У Києві працюють підставляли. Нова схема розлучення
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Як у Росії продають авто через підставні фірми
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах
  • Права знову стали масово вилучати
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • На ЛАЗі йде переділ власності




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.