05-01-2011 | Автобусы

Херсонський «Анто-Рус» представив автобус середнього класу

В останні дні SIA '2006 херсонський автобусний завод «Анто-Рус» встиг представити свій новий 8,5-метровий автобус «Руслан» на шасі китайського виробника DongFeng. Дизайн нового автобуса розроблявся в НТЦ «Анто-Руса» і при його створенні враховані останні тенденції автобусної моди.
 «Руслан» хизувався модною світлотехнікою, дзеркалами-«вусиками», вклеєними стеклами і красивими сидіннями. Орієнтовна ціна автобуса - 200000 грн.  Херсонські автобуси за традицією одержують імена, співзвучні з назвою «Анто-Рус». На торішньому SIA '2005 був показаний автобус ХАЗ-3250 «Антон», а тепер настала черга - «Руслана».

 8,5-метровий автобус базується на шасі DongFeng, укомплектований 4,2-літровим дизелем і АБС. Новинка дозволяє експериментувати з компонуванням салону, створювати накопичувальні майданчики, варіювати числом сидінь.

   «Анто-Рус» має намір освоїти серійне виробництво «Русланів» до кінця 2006-початку 2007 року і запропонувати їх ринку за цікавою ціною.

 Серед переваг нового автобуса відзначимо приємний дизайн і продуманий інтер'єр, а також зручні вхідні двері.

 Співпраця з Dong Feng стало для «Анто-Рус» пріоритетним. Автобусний завод згорнув випуск автобусів малого класу ХАЗ-3220 «Скіф» на шасі ЗІЛ-5301 і повністю будує своє виробництво на китайських шасі. Така співпраця дозволяє запропонувати ринку хорошу ціну автобуса при стабільній якості, тому вибір китайського партнера став очевидним.

   До речі, самі китайські виробники оцінили потенціал автобусостроітельних підприємств в Україні і прийняли рішення поставляти шасі, а не готові автобуси. Відзначимо, що по такому шляху пішли основні «гравці» на українському ринку FAW, DongFeng, після ретельного вивчення логістики і законодавства. Рішення цілком розумне, так як возити готові автобуси з Китаю - досить дорого, та й не всі з них відповідають нормам українського законодавства. У зв'язку з цим постачання шасі українським автозаводам для китайських виробників стає одним з головних шляхів проникнення на ринки України та інших країн СНД.

 Деталі. AUTO-Consulting  

Всі автобусні новинки SIA '2006


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Що чекає український автобусний ринок. Огляд новинок SIA &
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Китайський FAW має намір стати лідером на ринку самоскидів
  • Корпорація «Еталон» представила два нові автобуси на шасі FAW
  • Херсонський завод «Анторус» представив на SIA &
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • Херсонський завод «Анто-Рус» виходить на ринок автобусів
  • УкрАвто початку продажу китайських вантажівок
  • Прем&
  • Новий завод вантажних автомобілів виросте в Черкасах через 400 днів




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.