05-01-2011 | Автобусы

Що чекає український автобусний ринок. Огляд новинок SIA &

На SIA '2006 дебютували нові моделі Галицького Автобусного Заводу (ГАЛАЗ). Новий виробник має намір випускати 7,5-метрові автобуси на російських шасі і пропонувати клієнтам міські, приміські та міжміські версії. Модель - ГАЛАЗ-3208 «Бізон» на шасі ЗІЛ-5301 - для українського ринку одкровенням не є. А ось ГАЛАЗ-3207 «Вікторія» на шасі «Валдай» - перший автобус малого класу в Україні випущений на цьому шасі. Обидва автобуса близькі з компонувальних рішень, розраховані на перевезення 34-36 пасажирів. Точні ціни не називаються, але навіть попередні - досить високі.
 Автобуси на шасі «Бичка» в Україні успішно випускалися декількома підприємствами. Це «вхідний квиток» у виробництво автобусів іншого рівня. Зокрема, херсонський «Анто-Рус», який також починав з випуску подібних автобусів, представив на SIA '2006 вже декілька модифікацій своєї нової моделі хах-3250 «Антон» на китайському шасі DongFeng. Вперше «Антон» був показаний на торішньому SIA, а до нинішньої виставці «Анто-Рус» представив приміську, міську і шкільну моделі. Ціни на херсонські автобуси - близько 150000 грн, що в даному класі - найкраща пропозиція.

 «Анто-Рус» має намір розширити гаму пропонованих моделей за рахунок продажу автобусів середнього класу. На SIA '2006 був показаний 8,5-метровий польський автобус Autosan А0808Т «турист». Ця модель вже іншого рівня, але і з іншою ціною. «Анто-Рус» прагне знайти стратегічного партнера, а польський Autosan - вірогідний кандидат.

Прем'єри нових автобусів від Корпорації "Еталон"

 «Руспромавто» традиційно представив в Україні реальні новинки, які вже викликали інтерес в Росії. На SIA '2006 представили КАВЗ «Аврора» з подовженим кузовом. Така модель по-достоїнству буде оцінена перевізниками, оскільки в порівнянні з «авторів» дозволяє перевозити більше пасажирів. До речі, «Руспромавто» остаточно прийняв рішення передати виробництво середніх автобусів «Автора» в Курган.
Новинка від ЛІАЗ - полунізкопольний міський автобус з агрегатами Cummins і КПП Voith. Половина салону виконана низькопідлоговий, а друга половина - має зростаючий рівень підлоги.

   У туристичному класі дубютіровал в Україну ГолАЗ-«Круїз» на шасі Scania. «Круїзи» активно продаються в Росії, а от для українських перевізників вони поки в дивину.

 Дуже ефектні «туристи» показала на SIA '2006 «Волиньавтомотосервіс». Була представлена «лінійка» китайських автобусів Yutong 8-і і 11-метрових. Зовні «китайці» були найяскравішими експонатами виставки, а комплектація дизельними двигунами Cummins Євро-2, пневмопідвіскою, АБС, автономним нагрівником, кондиціонером, відеосистемою, камерою заднього виду, біотуалетом - змусила поражатся споживачів. Вельми лояльна і цінова політика.

Цікаву міську новинку показав АМАЗ. Новий низькопідлоговий автобус МАЗ-203 повністю відповідає європейським вимогам для перевезення пасажирів (Правила ЄЕК ООН № 85, № 107). Від міського автобуса попереднього покоління МАЗ 103 його відрізняє новий дизайн, новий технічний і технологічний рівень. Автобус повністю низькопідлоговий. Висота підлоги по всій поверхні 330 мм від полотна дороги. У конструкції застосовані портальні міст і передня вісь. Імпортний двигун, що відповідає нормам Євро-3, автоматична коробка передач. Кузов виконаний за технологією, загальною для всіх моделей автобусів МАЗ другого покоління. Стекла вклеєні в каркас, відсутні профілі накладок на швах. Лобове скло панорамного типу.

   Робоче місце водія теж оновлено. Зручніше для пасажирів став вхід через передні двері. Тепер вона така ж широка, як і всі інші. Близько середніх дверей в салоні містка накопичувальний майданчик. Оновлений інтер'єр пасажирського салону. Поручні стали більш складною і тому більш зручної форми. У салоні встановлений кондиціонер.

       Автобусна експозиція SIA '2006 за традицією була самою насиченою. Майже всі українські автозаводи зробили ставку на китайські шасі і представили вже готові моделі. Цей крок дозволив стримати зростання цін після введення Євро-2. Готові китайські автобуси вже не так привабливі українським перевізникам. Характерно, що їх цінова пропозиція з урахуванням сертифікації, доставки, розмитнення виявилося не таким вже й вигідним. Українські автобусні заводи і китайські виробники автобусів і шасі шукатимуть шляхи зближення. Цей процес вже почався.

Деталі. AUTO-Consulting    

Огляд новинок автобусного ринку Україні


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • МАЗ представив на Мотор-Шоу-2005 нове покоління автобусів
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Прем&
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Херсонський «Анто-Рус» представив автобус середнього класу
  • Корпорація «Еталон» представила два нові автобуси на шасі FAW
  • TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися
  • SIA &




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.