05-01-2011 | Автобусы

На Луцькому автомобільному заводі розпочато виробництво автобусів

6 квітня поточного року на Луцькому автомобільному заводі, що входить до складу Корпорації "Богдан", відбулася презентація лінії з виробництва автобусів, яка ознаменувала собою закінчення першого етапу організації автобусного виробництва на ЛуАЗі.
 На виробничих площах луцького проммайданчика Корпорації створені потужності, які дозволяють випускати до 1,5 тисячі середніх, великих, дуже великих автобусів та тролейбусів на рік різних модифікацій. Інвестиції на впровадження першого етапу автобусної програми склали більше 40 мільйонів гривень. Реалізація запланованого дала можливість додатково створити на Луцькому автозаводі близько 300 робочих місць, розширити номенклатуру проізводства.Автобусная програма, яка впроваджується у Луцьку, відіграла значну роль в економічному зростанні Волині, адже для її реалізації були залучені і підрядні організації, і постачальники, і виробники обладнання . Взагалі з 40 мільйонів гривень, які були інвестовані на реалізацію першого етапу, - до 30 мільйонів гривень освоїли саме волинські бізнесові структури.

   Як повідомив президент Корпорації "Богдан" Олег Свинарчук, завершити реалізацію другого етапу автобусної програми на луцькому виробничому майданчику ВАТ "ЛуАЗ" заплановано на жовтень 2007 року. Інвестиції становитимуть близько 70 мільйонів у.о. В реалізації другого етапу програми братимуть участь світові лідери виробництва фарбувального і складального обладнання.

   На луцькому проммайданчику буде створено до 70 тисяч кв. м. критих виробничих площ, виробничі потужності зростуть до 4,7 тисяч автобусів: від малих до дуже великих, а також тролейбусів. Реалізації другого етапу автобусної програми дасть можливість довести чисельність працюючих на підприємстві майже до 4 тисяч чоловік.

   Олег Свинарчук також відзначив, що згідно з програмою розвитку ВАТ "ЛуАЗ", окрім створення потужностей з виробництва автобусів і тролейбусів в Луцьку, будуть створені потужності з виробництва легкових і вантажних автомобілів у Черкасах. Вихід на проектні потужності дозволить випускати понад 120 тисяч легковиків, 15 тисяч вантажівок і 6,5 тисяч автобусів і тролейбусів.

   Кількість працюючих зросте до 9 тисяч чоловік, рівень середньої зарплати збільшиться вдвічі. У комплексі, це дозволить суттєво поліпшити і ситуацію з підготовкою спеціалістів у середніх і вищих навчальних закладах, підняти рівень їх підготовки і забезпечити робочими місцями. Програма розвитку підприємств Корпорації "Богдан" є невід'ємною частиною програм розвитку Луцька та Черкас, Волинської і Черкаської областей.


Статьи похожей тематики:

  • На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ...
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • Корпорація «Богдан» у 2007 році збільшить виробництво автобусів і легкових ...
  • Новий завод вантажних автомобілів виросте в Черкасах через 400 днів
  • Корпорація «Богдан» проведе гігантську рокіровку виробництв
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • У виробництво автобусів «Богдан» до кінця року буде інвестовано 15 млн. гри ...
  • Український ринок обрусів
  • Корпорація "Богдан" підписала з німецькою Eisenmann контракт на б ...
  • У Черкасах стартувала збірка ВАЗів
  • Кабмін прийняв програму Шкільний автобус до 2010 року. Закупівля почнеться ...
  • Як буде виживати черкаський завод «Богдан» у кризу. Репортаж із заводу
  • З 2008 року автомобілі LADA 110 будуть вироблятися в Черкасах




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.