05-01-2011 | Автобусы
Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року БАЗ має намір істотно збільшити свою присутність на українському ринку МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися Корпорація «Еталон» представила два нові автобуси на шасі FAW Російський ринок автобусів. Огляд новинок Корпорація «Еталон» посіла 60% ринку автобусів в Україні Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008 «АІС» стала офіційним дилером МАЗ в Україну Корпорація «Еталон» подвоїть продажі автобусів у 2011 році TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто Депутати придумали як змусити позбутися старих авто Влада Києва винесли смертний вирок однодверні маршруткам Як буде функціонувати система trade-in після прийняття Податкового кодексу
Одеса закупить 200 китайських автобусів Shaolin
До березня 2006 року в Одесі з'явиться близько 200 китайських автобусів "Шаолінь-6720" і близько 30 автобусів великої місткості виробництва Мінського автозаводу, з яких 3 - 5 машин буде обладнано для перевезення інвалідів-колясочників. Закупівля нових авто проводиться відповідно до програми оновлення рухомого складу.
Як повідомили кореспонденту ЛІГАБізнесІнформ в прес-службі Одеської міської ради, автобуси будуть закуплені одеськими компаніями - автоперевізниками ВАТ "Севертранс" і ТОВ "Маршрут". На даний момент в Одесі вже курсує 6 таких автобусів. Крім того, ВАТ "Севертранс" цього року придбав 9 нових автобусів "МАЗ" і 7 автобусів "Еталон".
Закупівля одного "Shaolin-6720" обходиться в 143 тис.грн. Автобус розрахований на 26 сидячих місць, але в загальній складності може перевозити до 50 пасажирів. В Україні автобуси аналогічного класу випускаються корпорацією "Богдан", Бориспільським автозаводом (БАЗ) і Херсонським автоскладальним заводом "Анто-Рус". Одеські транспортники обгрунтовують свій вибір більш низькою ціною китайських автобусів і досвідом експлуатації цих машин у Казахстані. Тим не менш, остаточне рішення про масову закупівлю після зимової експлуатації.
Закупівля одного "Shaolin-6720" обходиться в 143 тис.грн. Автобус розрахований на 26 сидячих місць, але в загальній складності може перевозити до 50 пасажирів. В Україні автобуси аналогічного класу випускаються корпорацією "Богдан", Бориспільським автозаводом (БАЗ) і Херсонським автоскладальним заводом "Анто-Рус". Одеські транспортники обгрунтовують свій вибір більш низькою ціною китайських автобусів і досвідом експлуатації цих машин у Казахстані. Тим не менш, остаточне рішення про масову закупівлю після зимової експлуатації.