05-01-2011 | Автобусы

На ЛАЗі йде переділ власності

Акціонери ЗАТ "Львівський автомобільний завод" (ЛАЗ) вивели з наглядової ради представників угорських компаній, сукупно володіють трохи менше 50% акцій заводу. На 21 грудня призначено друге позачергове зібрання акціонерів ЛАЗу, до порядку денного якого внесене питання про зменшення статутного фонду вдвічі з викупом пакетів акцій у міноритарних акціонерів. Експерти вважають, що зменшення статутного фонду та кадрові зміни в наглядовій раді пов'язані зі спробою власників контрольного пакету акцій ЛАЗу російських підприємців Анатолія та Ігоря Чуркіних знизити частку міноритарних акціонерів у підприємстві.  На зборах 11 грудня акціонери ЗАТ "Львівський автомобільний завод" змінили спостережну раду підприємства і почали підготовку до зменшення статутного фонду вдвічі з викупом пакетів акцій у міноритарних акціонерів. Зокрема, зі складу наглядової ради виведені контролюючий ЛАЗ Анатолій Чуркін (представляв угорську компанію "Данкар Кфт"), а також Наталка Демидюк ("Фарма Маркет Кфт") і Андрій Щепяк. Одночасно до складу наглядової ради введений Олександр Лобко. Крім того, до складу ради введено Сергій Гурський (раніше голова ревізійної комісії) і міноритарний акціонер Марина Караульна. Переобраний також голова ревізійної комісії - замість Сергія Гурського її очолив Василь Комар. Як повідомили вчора в прес-службі ЛАЗу, "на 21 грудня у нас заплановано ще одні збори акціонерів, до порядку денного якого внесене питання про зменшення статутного фонду компанії удвічі - до 162 мільйонів гривень". Згідно офіційним формулюванням, статутний фонд зменшено з метою "оптимізації ринкової капіталізації підприємства".  Нагадаємо, що в 2001 році Фондом держмайна України 70,4% ВАТ "Львівський автобусний завод" були продані ТОВ "Трикутник" і ТОВ "Сил-Авто", близьким до ВАТ "Сибур" (Росія) за 27,4 млн грн .

оду ТОВ "Трикутник" і ТОВ "Сил-Авто" продали свій пакет акцій компаніям, контрольованим російськими підприємцями Анатолієм та Ігорем Чуркіним, які володіють також 90,25% акцій ВАТ "Чорноморський суднобудівний завод". У 2004 році на базі підприємства було створено ЗАТ "Львівський автомобільний завод", 50% акцій якого належать ВАТ "Львівський автобусний завод".

 Експерти вважають, що зменшення статутного фонду заводу вдвічі і кардинальні зміни в наглядовій раді пов'язані зі спробою власників контрольного пакету акцій заводу російських підприємців Анатолія та Ігоря Чуркіних збільшити свій контроль над підприємством. "По суті добродії Чуркіни мають намір викупити частку міноритарних акціонерів підприємства і зараз до цього готуються, - стверджує заступник голови комітету Верховної ради України з промислової політики Володимир Демьохін .- Саме з цією метою було змінено наглядову раду, до нього введені нові люди, які, власне , і будуть схвалювати зміни на підприємстві ". "Дійсно, на сьогоднішній день міноритаріям належить близько 15 відсотків акцій ЛАЗ, - говорить аналітик консалтингової компанії R & J Investments Володимир Плотніков .- На мою думку, мета панів Чуркіних - викупити цей пакет акцій".

ЗАТ "Львівський автомобільний завод" - найбільший в Україні виробник автобусів. В даний час ЛАЗ випускає уніфіковані 9 -, 10 - і 12-метрові автобуси ("Лайнер-9", "Лайнер-10" і "Лайнер-12"), великі міські автобуси ЛАЗ-5252 і А-291, туристичні автобуси " НеоЛАЗ ", міські автобуси з низькою ЛАЗ" Сіті ", а також автобуси для аеропортів, тролейбуси. Крім того, завод розробив низькопідлогові модель тролейбуса на базі ЛАЗ-А183 "Сіті". За даними Мінпромполітики, оборот ЛАЗу в січні-травні поточного року склав 37,6 млн грн ($ 7 млн 440 тис.). За цей період завод випустив 82 автобуси і 144 вантажних автомобілі. 50,0008% акцій ЗАТ "ЛАЗ" належить ВАТ "Львівський автобусний завод" і по 24,9996% двом угорським фірмам: "Данкар Кфт" і "Фарма Маркет Кфт".

 За інф. kommersant.ru


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • ЛАЗ планує випускати магістральні тягачі в 2004
  • ЛАЗ нарощує виробництво
  • У 1 кварталі в СНД зафіксовано зростання виробництва автобусів
  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Новинка українського автобусобудування - «НеоЛАЗ».
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • У наглядовій раді ЛАЗу зміни
  • Фонд Держмайна висловився за націоналізацію ЛАЗу
  • Рада директорів "АвтоВАЗу" буде переобраний




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.