05-01-2011 | Автобусы

Корпорація «Богдан» представила нову модель особливо малого класу Богдан А068

Участь корпорації «Богдан» (Україна) і демонстрація новинок у рамках Московського міжнародного автосалону вже стало доброю традицією. Поточний рік не став винятком для лідера українського автобусобудування.
 На стенді корпорації були представлені широко відомі як української, так і СНГшной публіці автобуси А-092 «Богдан» у двох модифікаціях: місто і турист, зібрані на єдиній агрегатній базі Isuzu. Крім вже відомих публіці автобусів, увагу відвідувачів виставки приваблювала новинка, яка не має аналогів в модельному ряду російських виробників. Це автобус особливо малого класу А-068 «Богдан», що агрегатується дизельним двигуном D4AF, виробництва Hyundai. Автобус за своїми технічними показниками унікальний для російського ринку. Крім автобуса А-068 «Богдан», особливий інтерес відвідувачів виставки викликав вантажівка Isuzu NQR-71P. Вантажівка комплектується системою АВС і двигуном, що відповідають нормам щодо екологічної безпеки Євро-2.

 За словами багатьох експертів, діяльність корпорації «Богдан» на російському ринку, може бути досить успішна. Як зауважив голова представництва в Росії і СНД німецької компанії «Knorr-Bremse» Геннадій Клюшкин: «Техніка такого рівня сьогодні все більше затребувана на російському ринку. Багато автоперевізники пройшли через етап, коли на маршрути закуповувалися старі, не відповідають сучасним вимогам автобуси з Європи. Сьогодні багато хто вже розуміють, що експлуатація комерційної техніки, побудованої на високоякісному агрегатної бази, відповідної необхідним стандартам з пасивної і активної безпеки - це не тільки набагато більш прибутково і зручно, це, врешті-решт, дозволяє зберегти найцінніше, що може бути - людські життя. Тому що - будь-пасажирський транспортний засіб - це життя, як правила десятків людей ».

 На думку іншого експерта - представника німецької компанії FUCHS OIL В'ячеслава Четокіна: "Продемонстровані в рамках Мотор-Шоу-2005" корпорацією "Богдан" автобуси - це якраз та техніка, яка буде цікава російським автоперевізникам. Останні кілька років стали по багатьом параметрам ключовими для розвитку російського ринку автобусних перевезень. Система пасажирського транспорту пройшла шлях від практично повного розвалу до сучасного етапу свого становлення. Сьогодні досить істотно розширюється асортимент автобусної техніки: все більше на дорогах Росії з'являється нових, якісних транспортних засобів. І нехай поки що не всі готові закуповувати оснащені сучасними силовими агрегатами, підвіскою, і гальмівною системою автобуси, подібні тим, які представила на виставці українська корпорація "Богдан", тенденція до відновлення автопарків очевидна. А це означає, що у "Богдана" з його продукцією є хороші перспективи на російському ринку, де потреба в оновленні автобусного парку росте, і сучасна якісна техніка обов'язково знайде свого покупця і заповнить існуючу ринкову нішу ".

 За словами члена ради директорів корпорації «Богдан» Олександра Дороша «Жоден з наших конкурентів на російському ринку не пропонує аналогічну комплектацію автобуса за ціною автобуса« Богдан ».

 На замовлення клієнта автобус може бути обладнаний двигунами, які відповідають нормам «Євро-2» або «Євро-3». Вартість таких «Богданів» варіюється від 41 до 48 тисячі доларів, залежно від комплектації. Особливо варто звернути увагу на лізингові схеми, які пропонує «Богдан». З 1 вересня цього року український виробник готовий запропонувати схеми з нульовою передоплатою і мінімальним для російського ринку відсотком - менше 9%. Ця пропозиція по альтернативних фінансових схемах взаємодії між постачальником і замовником є для російського ринку унікальним.

 Всі разом це дозволяє корпорації поставити перед собою завдання щодо збільшення продажів у Росії автобусів та автомобілів у 2006 році в 2,5 рази в порівнянні з нинішнім роком.

 Вже сьогодні, малі автобуси А-092 «Богдан» експлуатуються в Чебоксарах, а скоро вийдуть на лінії в Нижньому Новгороді, Уфі, Йошкар-Олі. Таким чином, показник 2004 року, коли корпорація експортувала в Росію 46 автобусів, вже перекритий. А всього до кінця року планується поставити 140 машин. Розвивається і сервісна база «Богдана» на території РФ. Вже з травня 2005 р. діє склад запасних частин в Москві. У вересні відкриються ще два склади в ПФО, а до кінця року планується відкрити аналогічний склад і в м. Тула.

 Як показав минулий Автосалон, інтерес, проявлений російськими фахівцями до продукції компанії, активізує діяльність департаменту маркетингу корпорації «Богдан» з опрацювання питання організації виробництва автобусів «Богдан» на території Росії. Тим більше, що досвід складання за кордоном, у корпорації «Богдана» вже є. У цьому році на базі Гомельського авторемонтного заводу в Республіці Білорусь запущена великовузлове складання малих автобусів А-092 «Богдан».

 Таким чином, важливим підсумком участі корпорації «Богдан» у Московському міжнародному автомобільному автосалоні «Мотор Шоу-2005», стало підтвердження правильності обраного курсу на розвиток своєї діяльності на російському ринку комерційної техніки. Найважливішим результатом також став професійний інтерес багатьох учасників і відвідувачів виставки, проявлений до продукції корпорації «Богдан» - автобусам і вантажівкам сьогоднішнього дня.


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Прем&
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Підсумки 16 Міжнародного Автосалону SIA 2008
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
  • Що можна побачити на SIA &




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.