05-01-2011 | Автобусы
Що чекає український автобусний ринок. Огляд новинок SIA & SIA & Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року Російський ринок автобусів. Огляд новинок МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008 Прем& Часівоярський маршрутка ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet В Україні почали приймати замовлення на нові моделі Chery A-13 і Chery M-11 ... МАЗ сьогодні випустив перший 8-метровий автобус Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
МАЗ представив на Мотор-Шоу-2005 нове покоління автобусів
У 2005 році Мінський автомобільний завод представляє на виставці за традицією тільки нові моделі, підготовлені до серійного виробництва. Новий мінський автобус МАЗ-203 повністю відповідає європейським вимогам для перевезення пасажирів (Правила ЄЕК ООН № 85).
Від міського автобуса попереднього покоління МАЗ-103 його відрізняє новий дизайн, новий технічний і технологічний рівень. Автобус МАЗ-203 повністю низькопідлоговий. Висота підлоги по всій поверхні 330 мм від полотна дороги. У конструкції застосовані портальні міст і передня вісь. Імпортний двигун, що відповідає нормам Євро-3, автоматична коробка передач. Кузов виконаний за технологією, загальною для всіх моделей автобусів МАЗ другого покоління. Стекла вклеєні в каркас, відсутні профілі накладок на швах. Лобове скло панорамного типу.
Робоче місце водія теж оновлено. Зручніше для пасажирів став вхід через передні двері. Тепер вона така ж широка, як і всі інші. Близько середніх дверей в салоні містка накопичувальний майданчик. Оновлений інтер'єр пасажирського салону. Поручні стали більш складною і тому більш зручної форми. У салоні встановлений кондиціонер.
Від міського автобуса попереднього покоління МАЗ-103 його відрізняє новий дизайн, новий технічний і технологічний рівень. Автобус МАЗ-203 повністю низькопідлоговий. Висота підлоги по всій поверхні 330 мм від полотна дороги. У конструкції застосовані портальні міст і передня вісь. Імпортний двигун, що відповідає нормам Євро-3, автоматична коробка передач. Кузов виконаний за технологією, загальною для всіх моделей автобусів МАЗ другого покоління. Стекла вклеєні в каркас, відсутні профілі накладок на швах. Лобове скло панорамного типу.
Робоче місце водія теж оновлено. Зручніше для пасажирів став вхід через передні двері. Тепер вона така ж широка, як і всі інші. Близько середніх дверей в салоні містка накопичувальний майданчик. Оновлений інтер'єр пасажирського салону. Поручні стали більш складною і тому більш зручної форми. У салоні встановлений кондиціонер.