05-01-2011 | Автобусы
Кабмін прийняв програму Шкільний автобус до 2010 року. Закупівля почнеться ... Ситуація навколо закупівель шкільних автобусів. Хто і скільки буде поставля ... Корпорація "АІС" виграла тендер на поставку 200 шкільних автобусі ... МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз& КАВЗ виграв тендер Міністерства освіти Україні У 2010 році шкільних автобусів закуплять на 45 млн. грн Огляд тендерних закупівель автотранспорту. Що закуплять у 2004 році держстр ... Часівоярський маршрутка Депутати придумали як змусити позбутися старих авто ЛАЗ оскаржив кримський тендер, який виграла корпорація "Богдан" "Стрий-Авто" припинив виробництво автобусів на шасі ЗІЛ і перейшо ... Програма Шкільний автобус у Росії. ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
Шкільні автобуси вибирав Міністр освіти
Українські автопідприємства, які беруть участь у тендері по закупівлі автобусів за програмою "Шкільний автобус", продемонстрували нові автобуси малого та середнього класу
Ці автобуси ретельно оглянули міністр освіти і науки Станіслав Ніколаєнко, заступник міністра Анатолій Богомолов, представники преси та громадськості, повідомляє прес-служба міністерства.
МОН не вперше проводить тендер на виготовлення і закупівлю автобусів для перевезення учнів і педагогічних працівників у сільській місцевості. У цьому році поступили пропозиції від ЗАТ "Бориспільський автозавод", ВАТ "Стрий-Авто", ТОВ "АВТО-СІТІ", ТОВ "Український автобус", ПП АТ "Автоінвестстрой", ЗАТ "Чернігівський автозавод", ТОВ "Укрдоркомплект". Після визначення переможця тендеру в рамках програми "Шкільний автобус" будуть виконані відповідні витрати та закуплені автобуси. Загалом, кількість учнів, які обслуговуються одним автобусом, становить у середньому 30-100 чоловік. І потреба в таких автопослуги постійно зростає. В Україні сьогодні потребують підвезення 12 відсотків учнів, які проживають у сільській місцевості. У минулому році Міністерство освіти і науки України отримало близько тисячі листів від громадськості з проханням забезпечити автобусами учнів сільських шкіл. Відповідно до програми "Шкільний автобус", нові машини отримують відділи освіти районних держадміністрацій, і вже на місцях вони будуть розробляти і затверджувати транспортні маршрути.
МОН не вперше проводить тендер на виготовлення і закупівлю автобусів для перевезення учнів і педагогічних працівників у сільській місцевості. У цьому році поступили пропозиції від ЗАТ "Бориспільський автозавод", ВАТ "Стрий-Авто", ТОВ "АВТО-СІТІ", ТОВ "Український автобус", ПП АТ "Автоінвестстрой", ЗАТ "Чернігівський автозавод", ТОВ "Укрдоркомплект". Після визначення переможця тендеру в рамках програми "Шкільний автобус" будуть виконані відповідні витрати та закуплені автобуси. Загалом, кількість учнів, які обслуговуються одним автобусом, становить у середньому 30-100 чоловік. І потреба в таких автопослуги постійно зростає. В Україні сьогодні потребують підвезення 12 відсотків учнів, які проживають у сільській місцевості. У минулому році Міністерство освіти і науки України отримало близько тисячі листів від громадськості з проханням забезпечити автобусами учнів сільських шкіл. Відповідно до програми "Шкільний автобус", нові машини отримують відділи освіти районних держадміністрацій, і вже на місцях вони будуть розробляти і затверджувати транспортні маршрути.