05-01-2011 | Автобусы
Автобуси ISUZU («Богдан») беруть участь в автопробігу по містах Російської ... Підписані нові контракти на постачання "Богданів" (Isuzu) до Росі ... Корпорація «Богдан» у 2007 році збільшить виробництво автобусів і легкових ... Корпорація "Богдан" підписала з німецькою Eisenmann контракт на б ... Депутати придумали як змусити позбутися старих авто Для КрАЗу наступають нелегкі часи Корпорація «Богдан» проведе гігантську рокіровку виробництв Узбекистан ввів 20%-е мито на автомобілі і фактично вийшов з угоди про віль ... Як буде виживати черкаський завод «Богдан» у кризу. Репортаж із заводу Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ Корпорація "Богдан" збільшує продажі автобусів і вантажівок Корпорація "Богдан" в 2010 році має намір збільшити свою частку н ... Стан парку сільгосптехніки в Україні Корпорація "Богдан" звертається до Уряду з проханням захистити на ... В Україні відкрито спільне українсько-японське підприємство «Ісузу Авто, Ук ...
У виробництво автобусів «Богдан» до кінця року буде інвестовано 15 млн. гривень
Керівництво корпорації «Богдан» прийняло рішення інвестувати 15 млн. грн. у виробництво автобусів «Богдан» на заводі АТ «Черкаський автобус». Про це повідомив Олег Свинарчук, президент корпорації «Богдан».
Інвестиції у виробничі потужності АТ «Черкаський автобус» будуть здійснені до кінця поточного року. Таке рішення керівництва корпорації не скасовує оголошеної раніше рокіровки виробництв автобусів з Черкас до Луцька. «Сьогодні нам терміново необхідно збільшити обсяг виробництва автобусів до 2,5 тис. у 2006 році, що б задовольнити всі заявки на внутрішньому ринку», - сказав Олег Свинарчук. За його словами, за останні півроку в АТ «Черкаський автобус» дещо скоротилася частка вітчизняного ринку, хоча виробництво автобусів збільшилося в 2 рази. «Чому? Тому що ми активно почали експортувати нашу продукцію », - додав він.
За інформацією прес-служби корпорації «Богдан», за останній рік на експорт пішло понад 300 одиниць автобусів А-092. 89 з них до Російської Федерації, 66 - у Республіку Білорусь, 61 - у Вірменії. Крім того, експортні поставки здійснювалися так само в Грузію, Казахстан і Чехію. До кінця поточного року планується поставити понад 550 одиниць автобусів «Богдан». До вже наявних експортних напрямках, в поточному році додадуться Узбекистан, Азербайджан і Афганістан.
У травні корпорація «Богдан» заявила про рокіровку виробництв із Черкас до Луцька. Згідно з проектом в Черкасах буде організовано виробництво легкових автомобілів і вантажівок з використанням єдиного фарбувального комплексу, а до Луцька буде переведено все виробництво автобусів. Таке рішення керівництвом корпорації було прийнято з огляду на гостру необхідність розширення потужностей для виробництва автобусів, а так само здешевлення логістики автомобілів.
У лютому поточного року АТ «Черкаський автобус» увійшло до складу Корпорації «Богдан», яка створена з метою реалізації масштабних інвестиційних проектів, спрямованих на створення в Україні потужностей з виробництва автотранспортних засобів різних типів.
Інвестиції у виробничі потужності АТ «Черкаський автобус» будуть здійснені до кінця поточного року. Таке рішення керівництва корпорації не скасовує оголошеної раніше рокіровки виробництв автобусів з Черкас до Луцька. «Сьогодні нам терміново необхідно збільшити обсяг виробництва автобусів до 2,5 тис. у 2006 році, що б задовольнити всі заявки на внутрішньому ринку», - сказав Олег Свинарчук. За його словами, за останні півроку в АТ «Черкаський автобус» дещо скоротилася частка вітчизняного ринку, хоча виробництво автобусів збільшилося в 2 рази. «Чому? Тому що ми активно почали експортувати нашу продукцію », - додав він.
За інформацією прес-служби корпорації «Богдан», за останній рік на експорт пішло понад 300 одиниць автобусів А-092. 89 з них до Російської Федерації, 66 - у Республіку Білорусь, 61 - у Вірменії. Крім того, експортні поставки здійснювалися так само в Грузію, Казахстан і Чехію. До кінця поточного року планується поставити понад 550 одиниць автобусів «Богдан». До вже наявних експортних напрямках, в поточному році додадуться Узбекистан, Азербайджан і Афганістан.
У травні корпорація «Богдан» заявила про рокіровку виробництв із Черкас до Луцька. Згідно з проектом в Черкасах буде організовано виробництво легкових автомобілів і вантажівок з використанням єдиного фарбувального комплексу, а до Луцька буде переведено все виробництво автобусів. Таке рішення керівництвом корпорації було прийнято з огляду на гостру необхідність розширення потужностей для виробництва автобусів, а так само здешевлення логістики автомобілів.
У лютому поточного року АТ «Черкаський автобус» увійшло до складу Корпорації «Богдан», яка створена з метою реалізації масштабних інвестиційних проектів, спрямованих на створення в Україні потужностей з виробництва автотранспортних засобів різних типів.