05-01-2011 | Автобусы

Херсонський завод «Анторус» представив на SIA &

У полку українських виробників автобусної техніки прибуло. Херсонський завод «Анторус» представив на SIA '2005 власну модель автобуса малого класу, яка була створена за всіма правилами автобусобудування. Новинка отримала ім'я Анто-Рус 2201 «Антон» і призначена для приміських перевезень та екскурсійних поїздок на середні відстані.
 Про власну автобусної програмі «Анто-Рус» заявив ще рік тому, коли представив автобус «Скіф» на базі ЗІЛ-5301. Недорогі (близько 123250 грн.) «Скіфи» дозволили підприємству зайняти місце на українському ринку і підійти до створення автобуса, що відповідає останнім тенденціям розвитку автобусобудування.    Модель «Антон» створений на шасі Dong Feng і має передньомоторну компановку. Конструкторам вдалося розмістити 23 місць для сидіння, а загальна місткість становить 35 пасажирів. Основні двері мають травмобезпечний пневмопривід, а запасні - ручний.

 У комплектацію «Антона» входить гідропідсилювач керма, АБС, система автономного опалення. Показово, що всі порожнини і труби каркаса мають антикорозійне покриття.

 Дизайн автобуса - оригінальний, не схожий ні на один з випущених в Україні моделей. У планах херсонських виробників виробництво двох модифікацій на короткому і подовженому шасі. Вартість «Антона» поки остаточно не визначена, але очевидно, що вона буде нижчою, ніж в основних конкурентів: «Богдан» і БАЗ.

 Серійне виробництво «Антонов» розпочнеться влітку 2005 року, а обсяги будуть залежати від числа замовлень.

 З появою в арсеналі «АнтоРус» нової моделі можна говорити про становлення підприємства як класичного виробника автобусів, з власним конструкторським центром та ідеологією. Тепер справа за виробництвом і збутом.

 В даний час в Україні автобуси виробляють: ЛАЗ (Львів), Богдан (Черкаси), БАЗ (смт. Проліски, Чернігів), і тепер можна з упевненістю зарахувати до них "Анторус" (Херсон). Крім того, власними моделями та виробничими потужностями розташовують у Харкові (Скіф), Стрию (Львівська обл.). Є вдалий досвід зі створення складальних виробництв і в Донецьку (МАЗ).


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • БАЗ має намір істотно збільшити свою присутність на українському ринку
  • Херсонський «Анто-Рус» представив автобус середнього класу
  • Що чекає український автобусний ринок. Огляд новинок SIA &
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Херсонський завод «Анто-Рус» виходить на ринок автобусів
  • Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах
  • TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.