05-01-2011 | Автобусы

«Богдан» готується до технологічного прориву

Промислово-інвестиційний холдинг «Богдан» у 2005 році має намір не тільки збільшити виробництво, але і зробити технологічний прорив. У планах Холдингу випуск 2400 автобусів і 2000 вантажівок.
 Інтереси вітчизняного автобусобудування «Богдан» буде відстоювати і на законодавчому рівні: Холдинг буде ініціювати підвищення мит на імпортні автобуси.  У 2004 році буде випущено 1174 автобуса, що майже аналогічно показнику 2003 року. Відсутність зростання виробництва у Холдингу пояснюють сильним політичним тиском, який відчували як заводи, так і збутові структури і покупці. За словами Президента Піх «Богдан» Олега Свинарчука, цей тиск коштувало 1000 непроданих автобусів.

 Але не дивлячись на тиск, в 2004 році «Богдан» зробив дуже важливі структурні зміни і виділив автобусний бізнес в окремий напрямок. Підписано генеральну угоду з компанією Isuzu і Торговим Домом «Соджітс» і «Богдан» отримав право використовувати марку «Isuzu» на ринках країн СНД.

Дуже активним був «Богдан» і на експортних ринках. Так, українські автобуси вже експлуатуються в Росії, Грузії, Вірменії, Казахстані, Чехії. Майже закінчені процеси сертифікації «Богданів» в цих країнах і вже є заявки на постачання на експорт 500 автобусів.

 Однак головним досягненням всі учасники прес-конференції назвали той факт, що «Богдан» вистояв у політичному протистоянні і вдалося деблокувати Інвестиційну програму.

   Олег Свинарчук повідомив, що зараз Інвестпрограммаеще не працює, оскільки необхідно вирішити чисто процедурні питання: узгодження списку комплектуючих для пільгового ввезення, затвердження «зеленого коридору» в Держмитслужби. У повному обсязі (згідно Закону «Про стимулювання ...») Інвестпрограма запрацює з 2005 року.

 Сумарний обсяг інвестицій складе $ 96 млн., а підприємства Холдингу будуть випускати 15 тис. вантажівок і 8 тис. автобусів на рік.

 У наступному році «Богдан» представить кузов тролейбуса і має намір активізуватися в даному секторі ринку. Серед новинок буде кілька автобусів в туристичному виконанні, щоб закрити всі ніші ринку. На сьогоднішній день «Богдан» готовий запропонувати спектр автобусів від 6 м до 15 м, але його модельний ряд, в основному, сконцентрований в міському та приміському класі.

  Законодавство

   Президент Піх "Богдан" не приховує, що «Богдан» буде ініціювати підвищення мит на імпортні автобуси, щоб захистити ринок від китайських і турецьких виробників. Ведуться дебати і щодо введення норм Євро-2 і систем ABS. Як повідомив Директор «Укравтобуспрому» Любомир Крайник, є наміри з 1 липня 2005 року зробити обов'язковим ABS для автобусів п.м. понад 3,5 т. Це не торкнеться мікроавтобуси, але зробить безпечними малі і великі автобуси. Очікують автобусобудівники і введення з 2006 року норм Євро-2, що закриє доступ на український ринок «брудних» моделей. Сам «Богдан» опрацьовує і питання створення в Україні виробництва двигунів.

 Коментуючи Постанови Верховної Ради щодо заборони на перевезення стоячих пасажирів у маршрутному транспорті, Любомир Крайник сказав:

 - Це цілком логічно, але виконуватися ця Постанова наврядчи буде. Швидше за все, це призведе до збільшення неоподатковуваного державою і дружиною доходу інспекторів ДАІ. Для перевізників, що використовують «Богдан», де є 21 місця для сидіння та ще 30 місць для стоячих пасажирів, це означає, що вони не отримають більше половини доходів. Мабуть перевізники змушені будуть вийти з категорії «Маршрутних таксі» в рейсовий транспорт. У той же час, у «Богдана» є 64-я, 65-а моделі, які як раз і проектувалися під подібні вимоги, тому «Богдан» готовий до таких вимог.

 Керівництво "Богдан" впевнене в успіху і готове до конкуренції як на сході, так і на заході.

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • ВААІД подала у ВР проект Закону
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • Компанія "Ісудзу Моторз", Торговий дім "Соджітс" та Про ...
  • ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України"
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • У Росії були вперше представлені автобуси Isuzu, вироблені українським холд ...
  • Кабмін вніс зміни до Правил ввезення авто старше 8 років




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.