Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Автобусы

ЛАЗ виграв тендер на поставку тролейбусів для м. Чернівці

У вересні 2004 року ЗАТ "Львівський автомобільний завод" виграв тендер на поставку тролейбусів, оголошений Чернівецькою міською радою. Економічний підйом у країні сприяв відновленню виробництва тролейбусів, яке було припинено п'ять років тому.  Тролейбуси, які виготовив завод для міста Чернівці, зроблені на базі автобуса ЛАЗ-52527. Вони виконані з кращих матеріалів на сучасному обладнанні за передовими технологіями: виробляється клейка бічних панелей і вікон, грунтовка, фарбування, кузов оцинковується, арки коліс виготовляються з нержавіючої сталі, що підвищує їх довговічність, при цьому ціна одна з найнижчих в Україні.

   Щоб задовольнити різко виник попит на цю продукцію, вже в наступному році тролейбуси будуть випускатися серійно.

     "Для заводу випуск тролейбусів - звична справа, - зазначив Голова Правління ЗАТ" Львівський автомобільний завод "Юрій Іванович Сорокін. - Ще на початку 60-х років минулого століття завод почав освоювати їх виробництво. З 1994 по 2000 рр.. Завод виготовляв тролейбуси , які до цих пір експлуатуються у Львові, Чернівцях, Москві, Ашгабаті, Миколаєві, в Луганській області. Зараз це сучасні машини, які відповідають європейським стандартам ".  Побачити оновлені тролейбуси марки "ЛАЗ" можна буде 17-19 листопада цього року в м. Києві на виставці "КомунТех-2004".  

   У конструкторському управлінні заводу ведуться розробки тролейбуса європейського рівня, на базі автобуса А-183 з низьким рівнем підлоги. Тяговий двигун - асинхронний, тролейбус також оснащений сучасною енергозберігаючою системою електропривода. Нова розробка львівських конструкторів має ще безліч переваг, серед яких знижене споживання електроенергії, рекуперація (при гальмуванні, в тому числі при русі на ухилах він віддає електроенергію у мережу, працюючи в режимі в ролі генератора). Ціна нової розробки не на багато дорожче попередньої моделі.

     "Природно, перевізникам одним не під силу відновити тролейбусні парки. Виробництво таких машин вимагає державної зацікавленості і підтримки, як у розвинених європейських країнах. Уряд Німеччини фінансувало подібний проект протягом 10 років," сказав Голова Правління ЗАТ "Львівський автомобільний завод" Юрій Іванович Сорокін "- Завод готовий надати на ринок модернізовані сучасні тролейбуси, які відповідають європейським стандартам. Сподіваємося, що ці машини будуть по достоїнству оцінені і затребувані перевізниками".

 Повідомляє УПН


Статьи похожей тематики:

  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Що чекає ЛАЗ? Інтерв&
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • "Богдан" поставить до Криму 100 тролейбусів на 400 млн. грн.
  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • ЛАЗ нарощує виробництво
  • Часівоярський маршрутка
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • ЛАЗ оскаржив кримський тендер, який виграла корпорація "Богдан"
  • ЗКТ почав виробництво зчленованого CityLaz A292
  • У Чернігові розпочалося виробництво тролейбусів



  • На заметку автолюбителю:


    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.